![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Diego Raga
Je moet deze draad eens doorlopen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=161251 Vanaf het moment dat ik het berichtje plaatste was geweten dat Dexia zwaar overheidsinterventie nodig had die nog decennia op de overheidsbegrotingen zou wegen. Bovendien was geweten dat er bij Dexia Bank België een bankrun was gestart die kwalijke gevolgen had. De politiekers van dienst hadden niet meer de geloofwaardigheid om de deze bankrun een halt toe te roepen. Als ze dat hadden gedaan had dit zo ongeloofwaardig overgekomen dat de bankrun hierdoor nog in een hogere versnelling kwam. Ik heb daar alle communicatie van de N-VA in de volle Dexia crisis weergegeven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als mijn reserves ver onder nul staan, hoef ik ook niet bij de bank aan te kloppen. Dan is het dik bezuinigen in mijn uitgaven, schulden of niet, of er staat binnen de kortste keren een deurwaarder in m'n living en zo hoort het. Citaat:
Mooie strategen zijn dat. En weet ge, die hele 'crisis' is een bewuste orchestratie die begonnen is bij de centrale banken in de VS en de EU, om redenen van duisterder aard dan we ons kunnen inbeelden: http://www.peoplealliance.net/home/n...-aller-tijden/ Bewust leningen uitschrijven, goed wetend dat die nooit zouden kunnen terugbetaald worden. Pervers is nog een té lichte omschrijving voor wat er gaande is, ik zou het eerder des duivels noemen. Citaat:
Die bankiers zullen daar geen gram kaviaar minder voor eten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
|
![]() Citaat:
En ik kan me ook heel goed het stilzwijgen van Dewever voorstellen om hierin zijn klep te houden, gezien er toen nog regeringsonderhandelingen aan de gang waren en elke lek of kritiek over de Dexia-affaire, hem nog sneller de kop zou gekost hebben. Daarom ook dat ik Bart voor geen eurocent betrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
Als het belang van die verkiezingen nog niet doorgedrongen is tot de Vlaamse bevolking, dan stel ik voor dat het Vlaams Belang de NVA daarbij helpt. Als Vlaanderen ooit wil onafhankelijk zal het in 2014 moeten of het zal niet zijn. Want dan duurt het zeker nog 5 jaar voor er nieuwe verkiezingen zijn en is het momentum zeker weg. Ik stel vast dat men in Catalonië al veel verder staat dan hier... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
|
![]() Besef goed als het in 2014 mislukt dat de kans op Vlaamse onafhankelijkheid op vreedzame wijze verkeken is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
Ondertussen moet het Vlaams Belang de NVA helpen het belang van die verkiezingen aan de man te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil zeggen dat het enige dat vast staat is dat het niet in 2014 zal zijn. Het enige waar we kunnen op hopen is dat er een Di Rupo II regering komt die geen structurele ingrepen en hoogstens wat gescharrel in de marge uitvoert zodat op een bepaald moment de sociale zekerheid instort wegens onbetaalbaar wat zonder enige twijfel het einde van Belgie zal inluiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet a.u.b. nooit de subversieve macht van de termiet, de vlijtige en hardwerkende geboren onderkruiper, voor wie de woorden 'uithollen' en 'ondermijnen' haast speciaal uitgevonden lijken. Waarom zouden de verenigde flamoutch en menapiens niet gewoon dat belachelijk Belgique kunnen overnemen en de francofone übermensch de hem/haar toekomende plaats in de Schepping toewijzen? Waarom zou de petit paysan inculte niet kunnen leren eindelijk eens 'baas' te zijn? Heeft-ie geen eigen buik? Of zitten daar geen 'tripes' in, misschien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @djimi
Zolang de Vlamingen blijven kiezen voor calimeros als Bart De Wever moet je niet veel hoop koesteren dat ze terug baas zullen zijn over België zoals ten tijde van Guy Verhofstadt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Guy Verhofstadt, de ultieme modderkruiper voor de almacht van Elio Di Rupo. Elio had maar 'knip' te doen en Guyke lag al aan zijn voeten om zijn hielen te likken. Anders: jobke kwijt.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vond je Leterme I, Leterme II, Leterme IIbis en nu Elio Di Rupo I dan betere regeringen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @stuyck
Citeer eens letterlijk wat Reynders toen zei.
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met zoiets als "hoop" kunnen 'de Vlamingen' niks aanvangen, en met zoiets als "Guy Verhofstadt" nog veel minder. Wat 'de Vlamingen' dezer dagen meer dan ooit nodig hebben, wordt in de volksmond wel eens 'kloten' genoemd, en - helaas? gelukkig? - kan "djimi" hen die niet aannaaien. Bij gebrek aan beter zullen 'calimeros als Bart De Wever', tenminste toch voorlopig, moeten volstaan. Ik zou het ook plezanter vinden mochten aantrekkelijker alternatieven voorhanden zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België behoort de Vlamingen toe, niet de zelfingenomen snobs uit Saksen-Coburg, en nog veel minder hun slippendragers. Het wordt tijd dat de flamouchs en de menapiens hun 'rechtmatige erfenis' zonder de minste complexen op durven te eisen. Als 'wij' dan toch 'tous des Belges' moeten zijn, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot
![]() |
![]() |
#378 |
|
![]() Het zal wel moeten aangezien het Vlaams Belang geen absolute meerderheid heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie in zijn huidige vorm zal in elk geval stoppen. Wat zijn uw gedachten daarover? Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 oktober 2012 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 13 oktober 2012 om 08:04. |
|
![]() |