![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dit een verontrustende ontwikkeling, salafisten in de Belgische politiek. Dat wil echter niet zeggen dat ik een probleem het met democratie.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() België is geen democratie.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Ken jij hun partijstandpunten en de argumenten die ze aanhalen? Ooit een gesprek gehad met deze mensen? Hoe weet jij dat ze salafies zijn?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 oktober 2012 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is het officieel standpunt van het VB, hoor...
Dus ja, de uitspraak is niet bepaald homovriendeliijk, maar is zeker niet on-Europees, wel integendeel. Het is gewoon een conservatief standpunt, waarmee je eens zijt of niet. Maar tot nader orde is het homohuwelijk gestemd en van kracht. Dus laat ze hun achterhoedegevechten leveren. Doe ik ook wanneer de Paus hierover onnozel begint te doen.
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheden willen afnemen, valt niet onder de democratische discussieruimte.
Laatst gewijzigd door lombas : 25 oktober 2012 om 19:12. |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Neuh, helemaal niet:
"De verkozenen omschrijven zichzelf als compromisfiguren die de wet respecteren, maar ze beschouwen zich ook als ‘de eerste echte moslimes in de Belgische politiek’. Volgens hen zijn moslims in andere partijen hypocriet, omdat zij niet de Koran, maar de partijtop gehoorzamen. Als ze moties indienen op de gemeenteraad, zullen de maskers van die andere moslims wel afvallen, klonk het nog." Maw, als moslims, verkozen of niet, de koran boven de grondwet stellen, is er voor ons Attilake helemaal géén probleem. Probleem is wel dat ons VB-basherke hier, de inhoud van de koran niet kent of niet wenst te kennen en dus is er geen probleem. Weet je, ipv hier wat den achterlijke uit te hangen, kan je je tijd mss wat beter gebruiken door dit eerst eens lezen en dan mag je nog eens stellen dat er geen probleem is, met moslims die de koran boven jou rechten stellen: http://www.ex-moslim.nl/ En ? Nog stééds geen probleem, tenenkruller ? |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MR, CD&V en cdH deden jolig mee. Zelfs binnen de VLD was er verdeeldheid.
Laatst gewijzigd door lombas : 25 oktober 2012 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik gezegd dat ik zoiets steun dan? Of dat de federale overheid in Amerika ueberhaupt democratisch is?
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VS zijn dan nog een redelijke goede leerling. Delen van de Patriot Act zijn overigens al teruggefloten door het rechtsysteem. Wat Obama heeft gedaan met Guantanamo is overigens gewoonweg schokkend.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als morgen een extreme Moslimpartij polygame huwelijken probeert te organiseren in het gemeentehuis, zeg ik : good luck. Niet dat ik principieel tegen polygamie ben, maar dat is een andere zaak. Als iemand zegt dat ik vervloekt ben omdat ik geen Moslim ben? hoe erg zeg! ik ga bijna beginnen bleiten ![]() (geef mij maar de Hel, veel plezanter dan dat saai gedoe in de Hemel) Zij willen/mogen mijn vriend niet zijn? Niet erg, ik ben de hunne ook niet. En [PROVOCATIEMODUS] als het moet: patat achter de cordon sie, opgelost staat netjes.[/PROVOCATIEMODUS]. Maar momenteel heb ik daar nog geen reden voor gezien. Wait and see.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 25 oktober 2012 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk is dit de eerste stap richting een islamitische zuil.
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bravo Islam! |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 25 oktober 2012 om 19:46. |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Jij hoopt op een islamitische zuil. Verklaar je nader.
![]() |