![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verwijs opnieuw naar mijn vorig antwoord
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een orgie is het uitvoeren van sexuele handelingen door een groep. Ergo. De beargumenteerde samenkomst geeft aanleiding tot publiek tentoongespreide orgiën. Op voorwaarde dat de foto's geen veredelde Pallywood verkettering van leer en bdsm holebis is.
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Even extrapoleren naar België en directe omgeving... Hier vind je dit soort gedrag (voorlopig) enkel maar in sm-clubs. Dus voor Raf zou het ok zijn indien daar kinderen mee naar toe worden gesleept en wie daarmee niet akkoord is moet er maar niet naar toe gaan? Of hoe moeten we dat begrijpen Raf? Ben je voor of tegen de aanwezigheid van kinderen bij dit soort zaken?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De leeftijd van 21 ivm met sexuele handelingen is al lang achterhaald, hoor. Zie ook mijn vorige post.
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Succes! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Altijd al gedacht dat er op dit forum perverten aanwezig zijn. Wie dit goed keurt, is (naar mijn persoonlijke mening) gewoon pervers.
Ik vind het gewoon degoutant. Zelfs zonder dat er kinderen zouden bij geweest zijn. Er is daar maar één woord voor: degoutant! Iedereen heeft recht op zijn eigen vorm van sexualiteitsbeleving maar moet ik er daarom expliciet mee geconfronteerd worden? Nee, dank u. Het argument: "blijf er dan weg.", slaat nergens op. Voor mij het mooiste bewijs dat onze maatschappij aan het afglijden is naar een maatschappij waar heel wat waarden en normen niet meer aan de orde zijn. Het feit dat men dit vunzig gedrag tolereert, zegt genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is jouw probleem met het woord " orgie ", man ? Uw " Folsom-Street " viezerikken lopen op de openbare weg in hun blote, behangen met sado-maso outfit, zuigen elkaar af, geven live-shows met dildo's in hun achterste, drinken zich zat, ranselen elkaar af met zweepslagen enz enz...Dit alles waar kleine kinderen bijstaan en op kijken. Dit is wel degelijk orgiastisch gedrag, zoals dat uitgelegd word in woordenboeken. En orgiastisch gedrag van een bijzonder ZIEK gehalte, een orgie van seksuele devianten. Bekijk de foto's nog eens. Wat ik wel opmerkelijk vond, is het succes dat die foldertjes hebben die ze daar uitdelen, die het hebben over hepatitis. Toch niet zo gezond , al die vetzakkerij blijkbaar. Riskanter als een messegevecht zelfs denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is jouw probleem met het woord " orgie ", man ? Uw " Folsom-Street " viezerikken lopen op de openbare weg in hun blote, behangen met sado-maso outfit, zuigen elkaar af, geven live-shows met dildo's in hun achterste, drinken zich zat, ranselen elkaar af met zweepslagen enz enz...Dit alles waar kleine kinderen bijstaan en op kijken. Dit is wel degelijk orgiastisch gedrag, zoals dat uitgelegd word in woordenboeken. En orgiastisch gedrag van een bijzonder ZIEK gehalte, een orgie van seksuele devianten. Bekijk de foto's nog eens. Wat ik wel opmerkelijk vond, is het succes dat die foldertjes hebben die ze daar uitdelen, die het hebben over hepatitis. Toch niet zo gezond , al die vetzakkerij blijkbaar. Riskanter als een messegevecht zelfs denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij zul je er nooit zien, ik zou me er niet om mijn gemak voelen, maar ik ben dan ook erg gesloten op dat vlak.
Zolang ze niemand schaden en alles keurig aangevraagd hebben mogen zij doen wat zij willen. Daar hebben wij ons verder niet mee te moeien. En als het zo te lezen een afgeschermde zone is, lijkt het me dat er helemaal geen probleem is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw beschrijving toont dan weer aan dat demonstraties nodig blijven. De boodschap die wordt uitgestuurd is dat alle acties die je daar beschrijft met wederzijdse toestemming en zelfs verlangen worden bedreven. Dat er misschien een bron van plezier zou kunnen zijn die je nog niet ontdekt hebt en ook jouw leven kan verruimen. Waarmee ik niet bedoel dat de demonstratie speciaal voor jou wordt gegeven. Maar er zijn mensen die op zoek zijn naar informatie en demonstraties op vlakken die jou niet triggeren.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 23 december 2012 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Blijf gewoon met jullie ranzigheid van de straat. Meer vraagt een normale mens niet. Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 23 december 2012 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wijzig uw avatar en ik geloof u. Ik heb zo een beetje mijn bedenkingen bij dat normale van jou als ik die avatar zie.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 23 december 2012 om 14:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() Diegene die je net verwijderd hebt
![]()
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Kwestie van hier een beetje in de sfeer te blijven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() clip 1 clip 2 vind ik niet meer Dus tomorrowland is een massaorgie voor plas en poepsexliefhebbers??
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 23 december 2012 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |