Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2012, 02:31   #141
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nachtwaker Bekijk bericht
Schaam jij je maar dood over het verdedigen van zulke vetzakkerijen waar zelfs een varken zich niet aan zou wagen.
Ik verwijs opnieuw naar mijn vorig antwoord
Oud 23 december 2012, 02:41   #142
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
En het gaat ook niet over orgieen. Schaam je maar dood over je lezerskwaliteiten.
Als we de fotos moeten geloven zijn sexuele handelingen tussen 2 en meer mensen op de openbare weg gemeengoed tijdens deze publieke samenkomst.

Een orgie is het uitvoeren van sexuele handelingen door een groep.

Ergo. De beargumenteerde samenkomst geeft aanleiding tot publiek tentoongespreide orgiën. Op voorwaarde dat de foto's geen veredelde Pallywood verkettering van leer en bdsm holebis is.
Oud 23 december 2012, 02:51   #143
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wat valt er te argumenteren? Als je daar niet tegen kan, blijf je er weg. Toch niet zo moeilijk?
Kijk, kijk. Raf vindt dit geen probleem want indien je geen kinderen wil zien toekijken op pervert gedrag moet je daar maar niet naar toe gaan.

Even extrapoleren naar België en directe omgeving...
Hier vind je dit soort gedrag (voorlopig) enkel maar in sm-clubs.
Dus voor Raf zou het ok zijn indien daar kinderen mee naar toe worden gesleept en wie daarmee niet akkoord is moet er maar niet naar toe gaan?
Of hoe moeten we dat begrijpen Raf?

Ben je voor of tegen de aanwezigheid van kinderen bij dit soort zaken?
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 04:50   #144
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Tussen 3 en 21 vind ik gepaster.
De leeftijd van 21 ivm met sexuele handelingen is al lang achterhaald, hoor. Zie ook mijn vorige post.
Oud 23 december 2012, 08:39   #145
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Kijk, kijk. Raf vindt dit geen probleem want indien je geen kinderen wil zien toekijken op pervert gedrag moet je daar maar niet naar toe gaan.

Even extrapoleren naar België en directe omgeving...
Hier vind je dit soort gedrag (voorlopig) enkel maar in sm-clubs.
Dus voor Raf zou het ok zijn indien daar kinderen mee naar toe worden gesleept en wie daarmee niet akkoord is moet er maar niet naar toe gaan?
Of hoe moeten we dat begrijpen Raf?

Ben je voor of tegen de aanwezigheid van kinderen bij dit soort zaken?
Hoe jij iets zou moeten begrijpen, Claessens? Ik zou het begot niet weten... Misschien is dit iets voor jou: http://www.novo.nl/zorg/leren/begrijpend-lezen/

Succes!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 08:50   #146
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Altijd al gedacht dat er op dit forum perverten aanwezig zijn. Wie dit goed keurt, is (naar mijn persoonlijke mening) gewoon pervers.
Ik vind het gewoon degoutant. Zelfs zonder dat er kinderen zouden bij geweest zijn.
Er is daar maar één woord voor: degoutant!
Iedereen heeft recht op zijn eigen vorm van sexualiteitsbeleving maar moet ik er daarom expliciet mee geconfronteerd worden? Nee, dank u.
Het argument: "blijf er dan weg.", slaat nergens op.
Voor mij het mooiste bewijs dat onze maatschappij aan het afglijden is naar een maatschappij waar heel wat waarden en normen niet meer aan de orde zijn. Het feit dat men dit vunzig gedrag tolereert, zegt genoeg.
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 10:55   #147
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Opzoeken: orgie

1.

orgie
de orgie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ɔr'xi] Verbuigingen: orgie|ën (meerv.) feest waar de gasten zich vermaken met drank en seks Voorbeeld: `Het " onschuldige " feestje mondde uit in een orgie.` ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/orgie

2.

Orgie
zie: verschillend geaccepteerde seksuele gedragingen
Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php

3.

orgie
braspartij, zwelgerij, zwelgpartij seksfestijn

Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/orgie

4.

ORGIE
1) Bacchanaal 2) Braspartij 3) Drinkgelag 4) Drinkpartij 5) Drankgelag 6) Extatisch feest bij de mysteriën 7) Een drinkgelag 8) Feest ter ere van Bacchus 9) Gelag 10) Losbandig drinkgelag 11) Luidruchtig feest 12) Machtige warreling 13) Overdaad 14) Overdadige weelde 15) Seksfeest 16) Slempmaal 17) Smulpartij 18) Slemperij 19) Slemppartij 20) Seks
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/ORGIE/1

5.

Orgie
[seksualiteit] - Een orgie (όργια) was een belangrijke cultische bijeenkomst bij de oud Griekse religies. Tijdens deze orgieën werd er toezicht gehouden door een orgiophant. Orgieën waren meestal feesten ter ere van Dionysus (of Bacchus) en werden dus bijgewoond door Bacchanten. Tegenwoordig heeft het woord orgie voo
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgie_(seksualiteit)
http://www.encyclo.nl/begrip/orgie

Wat is jouw probleem met het woord " orgie ", man ?
Uw " Folsom-Street " viezerikken lopen op de openbare weg in hun blote, behangen met sado-maso outfit, zuigen elkaar af, geven live-shows met dildo's in hun achterste, drinken zich zat, ranselen elkaar af met zweepslagen enz enz...Dit alles waar kleine kinderen bijstaan en op kijken.
Dit is wel degelijk orgiastisch gedrag, zoals dat uitgelegd word in woordenboeken. En orgiastisch gedrag van een bijzonder ZIEK gehalte, een orgie van seksuele devianten. Bekijk de foto's nog eens. Wat ik wel opmerkelijk vond, is het succes dat die foldertjes hebben die ze daar uitdelen, die het hebben over hepatitis.
Toch niet zo gezond , al die vetzakkerij blijkbaar. Riskanter als een messegevecht zelfs denk ik.
nachtwaker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 10:55   #148
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Opzoeken: orgie

1.

orgie
de orgie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ɔr'xi] Verbuigingen: orgie|ën (meerv.) feest waar de gasten zich vermaken met drank en seks Voorbeeld: `Het " onschuldige " feestje mondde uit in een orgie.` ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/orgie

2.

Orgie
zie: verschillend geaccepteerde seksuele gedragingen
Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php

3.

orgie
braspartij, zwelgerij, zwelgpartij seksfestijn

Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/orgie

4.

ORGIE
1) Bacchanaal 2) Braspartij 3) Drinkgelag 4) Drinkpartij 5) Drankgelag 6) Extatisch feest bij de mysteriën 7) Een drinkgelag 8) Feest ter ere van Bacchus 9) Gelag 10) Losbandig drinkgelag 11) Luidruchtig feest 12) Machtige warreling 13) Overdaad 14) Overdadige weelde 15) Seksfeest 16) Slempmaal 17) Smulpartij 18) Slemperij 19) Slemppartij 20) Seks
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/ORGIE/1

5.

Orgie
[seksualiteit] - Een orgie (όργια) was een belangrijke cultische bijeenkomst bij de oud Griekse religies. Tijdens deze orgieën werd er toezicht gehouden door een orgiophant. Orgieën waren meestal feesten ter ere van Dionysus (of Bacchus) en werden dus bijgewoond door Bacchanten. Tegenwoordig heeft het woord orgie voo
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgie_(seksualiteit)

Uw " Folsom-Street " viezerikken lopen op de openbare weg in hun blote, behangen met sado-maso outfit, zuigen elkaar af, geven live-shows met dildo's in hun achterste, drinken zich zat, ranselen elkaar af met zweepslagen enz enz...Dit alles waar kleine kinderen bijstaan en op kijken.
Dit is wel degelijk orgiastisch gedrag, zoals dat uitgelegd word in woordenboeken. En orgiastisch gedrag van een bijzonder ZIEK gehalte, een orgie van seksuele devianten. Bekijk de foto's nog eens. Wat ik wel opmerkelijk vond, is het succes dat die foldertjes hebben die ze daar uitdelen, die het hebben over hepatitis.
Toch niet zo gezond , al die vetzakkerij blijkbaar. Riskanter als een messegevecht zelfs denk ik.
Oud 23 december 2012, 10:58   #149
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Altijd al gedacht dat er op dit forum perverten aanwezig zijn. Wie dit goed keurt, is (naar mijn persoonlijke mening) gewoon pervers.
Ik vind het gewoon degoutant. Zelfs zonder dat er kinderen zouden bij geweest zijn.
Er is daar maar één woord voor: degoutant!
Iedereen heeft recht op zijn eigen vorm van sexualiteitsbeleving maar moet ik er daarom expliciet mee geconfronteerd worden? Nee, dank u.
Het argument: "blijf er dan weg.", slaat nergens op.
Voor mij het mooiste bewijs dat onze maatschappij aan het afglijden is naar een maatschappij waar heel wat waarden en normen niet meer aan de orde zijn. Het feit dat men dit vunzig gedrag tolereert, zegt genoeg.
Zo zie ik de zaken ook ongeveer.
Oud 23 december 2012, 11:09   #150
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Mij zul je er nooit zien, ik zou me er niet om mijn gemak voelen, maar ik ben dan ook erg gesloten op dat vlak.

Zolang ze niemand schaden en alles keurig aangevraagd hebben mogen zij doen wat zij willen. Daar hebben wij ons verder niet mee te moeien. En als het zo te lezen een afgeschermde zone is, lijkt het me dat er helemaal geen probleem is.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 11:51   #151
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ik wijs er alleen maar op dat je rock werchter aan de hand van de juiste foto's ook als een openbare orgie kan bestempelen. Uw bron is niet objectief.

Uw beschrijving toont dan weer aan dat demonstraties nodig blijven. De boodschap die wordt uitgestuurd is dat alle acties die je daar beschrijft met wederzijdse toestemming en zelfs verlangen worden bedreven. Dat er misschien een bron van plezier zou kunnen zijn die je nog niet ontdekt hebt en ook jouw leven kan verruimen.
Waarmee ik niet bedoel dat de demonstratie speciaal voor jou wordt gegeven. Maar er zijn mensen die op zoek zijn naar informatie en demonstraties op vlakken die jou niet triggeren.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 23 december 2012 om 12:01.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 12:22   #152
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wijs er alleen maar op dat je rock werchter aan de hand van de juiste foto's ook als een openbare orgie kan bestempelen. Uw bron is niet objectief.
Ja, op Rock Werchter staan ze elkaar te pijpen en masturberen ze ook openlijk. Als ze er in het journaal over berichten, is dit het eerste wat we te zien krijgen.

Blijf gewoon met jullie ranzigheid van de straat. Meer vraagt een normale mens niet.

Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 23 december 2012 om 12:23.
Oud 23 december 2012, 14:54   #153
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja, op Rock Werchter staan ze elkaar te pijpen en masturberen ze ook openlijk.
Ik heb beide daar al gezien ja.
Citaat:
Als ze er in het journaal over berichten, is dit het eerste wat we te zien krijgen.

Blijf gewoon met jullie ranzigheid van de straat. Meer vraagt een normale mens niet.
Je bedoelt dat als je een speciale kink hebt, dat je die niet door de strot van mensen moet rammen?

Wijzig uw avatar en ik geloof u. Ik heb zo een beetje mijn bedenkingen bij dat normale van jou als ik die avatar zie.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 23 december 2012 om 14:56.
Oud 23 december 2012, 15:03   #154
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Citaat:
Wijzig uw avatar en ik geloof u. Ik heb zo een beetje mijn bedenkingen bij dat normale van jou als ik die avatar zie.
Welke als ik vragen mag?
Oud 23 december 2012, 16:00   #155
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Mij zul je er nooit zien, ik zou me er niet om mijn gemak voelen, maar ik ben dan ook erg gesloten op dat vlak.

Zolang ze niemand schaden en alles keurig aangevraagd hebben mogen zij doen wat zij willen. Daar hebben wij ons verder niet mee te moeien. En als het zo te lezen een afgeschermde zone is, lijkt het me dat er helemaal geen probleem is.
Ik zou met jou akoord zijn, moest die afgeschermde zone zich niet in een bewoonde wijk bevinden, zoals nu het geval is. De mensen die daar wonen word blijkbaar niets gevraagd. Die betalen huur en belastingen, maar niemand vraagt hen of zij dit OK vinden ? Straf, nee ?
Oud 23 december 2012, 16:04   #156
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:

Uw beschrijving toont dan weer aan dat demonstraties nodig blijven. De boodschap die wordt uitgestuurd is dat alle acties die je daar beschrijft met wederzijdse toestemming en zelfs verlangen worden bedreven. Dat er misschien een bron van plezier zou kunnen zijn die je nog niet ontdekt hebt en ook jouw leven kan verruimen.
Waarmee ik niet bedoel dat de demonstratie speciaal voor jou wordt gegeven. Maar er zijn mensen die op zoek zijn naar informatie en demonstraties op vlakken die jou niet triggeren.
Een rockfestival met dit gedoe vergelijken is wel wat bij zijn haar getrokken vind ik. Verder gaat het niet om mij, zoals je lijkt te denken, maar wel om de bewoners van die stad/wijk, waar de walgelijke gebeurtenissen zich voordoen. Er valt veel te zeggen over België, maar zo laag zijn ze nog niet gezakt. En als ik mijn ongenoegen uit over dit soort laag bij de grondse parodie van sex, is dat in de hoop dat we dat hier nooit meemaken.
Oud 23 december 2012, 16:44   #157
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Welke als ik vragen mag?
Diegene die je net verwijderd hebt
Oud 23 december 2012, 16:45   #158
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Citaat:
Diegene die je net verwijderd hebt
Misschien kan deze jou meer bekoren?
Oud 23 december 2012, 16:46   #159
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Kwestie van hier een beetje in de sfeer te blijven
Oud 23 december 2012, 16:48   #160
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een rockfestival met dit gedoe vergelijken is wel wat bij zijn haar getrokken vind ik. Verder gaat het niet om mij, zoals je lijkt te denken, maar wel om de bewoners van die stad/wijk, waar de walgelijke gebeurtenissen zich voordoen. Er valt veel te zeggen over België, maar zo laag zijn ze nog niet gezakt. En als ik mijn ongenoegen uit over dit soort laag bij de grondse parodie van sex, is dat in de hoop dat we dat hier nooit meemaken.
De vergelijking is absoluut gewenst. Vorig jaar heb ik twee clips gezien van tomorrowland. Een meiske dat en plein public zat te kakken, haar kont er lekker door draaide en dan een tweede clipke van datzelfde meiske die en plein public zich liet vingeren. In welke volgorde was niet duidelijk

clip 1
clip 2 vind ik niet meer

Dus tomorrowland is een massaorgie voor plas en poepsexliefhebbers??

Laatst gewijzigd door Travis66 : 23 december 2012 om 16:51.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be