![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet me niks. Maar het toont wel uw hypocrisie.
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Doet jou wél iets want anders zou je er niet op reageren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben geen homo, noch ben ik bi. Zelfs geen latente gevoelens. Als je dat wil insinueren, ga vooral je gang. Gezien ik homosex niet als een afwijking beschouw, kan je me er niet mee raken.
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Ik ook niet. Ben ook geen homo noch bi. Ik pas mijn avatar af en toe aan aan het topic waarin ik frekwenteer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat je dus alleen maar om het shockeren? Je hebt de verkeerde kant in de discussie gekozen.
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Yuk!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je weet dat zelf ook best, je bent gewoon intellectueel oneerlijk in een lamentabele poging om gelijk te krijgen. Een belachelijke en weinig doeltreffende poging trouwens, waar niemand zich laat door vangen. Je gaat af als een gieter.Triestig , gelijk die zieke venten in Folsom Street. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook zijn de vettige acties van dat ene wentelteefje en potentiële rampetamper suggestief, zoals de acties van de torenpoepster. Niks schaamstreek/erogene zone te zien, alleen af te leiden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 december 2012 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat die gasten uitspoken op zo een fair is hun zaak. Ik vind dat niet "ziek", "vies", "schandalig" of "bizar". Bah, bizar misschien wel ![]() Het feit blijft dat op een fair met dit onderwerp, deze uitspattingen verwacht kunnen worden. Da's 1. Twee gaat over het feit dat deze foto's geen doorsnee beeld van die fair zijn. Zet alle ecxessen naast elkaar en je krijgt een verkeerd beeld. Net zoals dat meisje op tomorrowland een verkeerd beeld geeft van het festival. Zowel jij als maddox pleiten om die twee filmpjes niet als maatstaf te gebruiken. Aanvaard dat argument van mij dan ook. Zowel de excessen als de kleine tweeling die daar rondliep, geven een verkeerd beeld. Dat is geen massa orgie, en er loopt geen kleuterklas rond. Pas als je die twee zaken meeneemt, kan je discussieren over toegangscontroleverscherping. En ja, je kan die mensen perversiteiten blijven verwijten, je kan zelfs uitdrukken hoe je ervan walgt. Dat doet in principe niks ter zake en geeft alleen aan hoe bevooroordeeld je aan deze discussie begint.
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan zij die niet akkoord zouden gaan : Zelfreflectie, begin eraan voor je hatelijk wordt. ![]()
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Er is daar maar de volgende woorden voor gepast: vetzakkerij, pervers, totale normvervaging...
@ Travis66: en gij die dit probeert te vergoelijken en er zaken bij betrekt die totaal niet in de context passen, zou dan een spel maken van mijn avatar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ciao
![]() |
![]() |
#175 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegenover staat wel dat de informatie die ik via het net over die Folsom Street fair kan vinden, de foto's als algemeen sfeerbeeld bestendigen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook bepaald gedrag zal doorsnee zijn. Leibanden, mensen op hun knieen en de bijhorende zweepslagen. In San Fransisco is daar geen wet tegen (neen, ook niet tegen naakt lopen heel het jaar door), dus een toegangscontrole daarvoor zou een beetje absurd zijn. Uw drollendraaister pleidooi heeft een punt. Er is niks expliciets te zien. Nochtans, wat ik zie is veel degoutanter dan wat ik op de fair foto's zag. Doet er weinig toe. Het gaat over de contextverdraaiing. En het is dankzij die contextverdraaing dat je de laatste uitspraak doet. Alsof die mensen dat risico zouden willen lopen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 24 december 2012 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb zo het vermoeden dat publieke sex zelfs niet mag in het nogal pittige San Fransisco. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ciao
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is ook wachten op de eerstvolgende verkrachting/mishandeling binnen de katholieke kerk. Ik zie weinig van dezelfde mensen (eigenlijk geen ![]() ![]() Misschien kunnen we ophouden met eigen perverse gedachten af te schuiven op wat anderen zouden kunnen doen en zelf verantwoordelijk dragen voor hetgeen wij denken?
![]() |
![]() |
#180 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat kan de man op't straat daar aan doen? Gekende verkrachters standrechterlijk afmaken? Citaat:
Citaat:
![]() |