![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die transferts zijn de laatste jaren flink gedaald en ik las ergens dat Wallonië, indien de huidige trent zich voortzet en ze niet teveel gesaboteerd worden, in 2025 zelfbedruipend zal zijn. De EU wordt meestal gerund door politici die op nationaal vlak uitgerangeerd werden, zeker in het EU-parlement. Dat is gewoon een voortzetting van de nationale politiek en die is overal in hetzelfde bedje ziek. Het enige verschil is dat wat eens goedgekeurd werdt het ook blijft. De wat jij noemt Belgisch gezinde politici zijn, zeker aan Vlaamse kant, de gijzelaars van de extremisten. Indien je beweert dat alleen het VB voor een afscheiding is ben je verkeerd. Voor zover ik weet staat een afscheiding niet vermeld in de statuten van het VB terwijl de N-VA krampachtige pogingen doet om het te verdoezelen zoniet als onbelangrijk te doen overkomen. BDW heeft al herhaaldelijke keren verklaard dat "de anderen" de mensen hiermee trachten bang te maken. Zulke partij heeft haar plaats niet in een federale regering.
![]() |
![]() |
#327 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lucajac : 2 januari 2013 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Een Belgische staatsnationalist zoals U zal uiteraard per definitie het bestaan van een Vlaams volk ontkennen, dat is immers nu net de ideologie van de staatsnationalist. Zoals er uiteraaard voor de Turkse staatsnationalist geen Koerdisch volk bestaat; dat zijn Bergturken. Zoals er voor de Belgische staatsnationalist Brabander geen Vlaams volk bestaat; dat zijn Noordbelgen.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je weerwerk steunt op niks, meer nog, het geeft mijn vorige punten meer dan gelijk. In uw uitleg hier is te lezen dat het inderdaad in Europa niet draait, je geeft er zelfs 1 van de redenen in waarom dat zo is. Verder bewijst het dat je enkel de Vlaamse politiek kent van wat je leest en hoort, want jou aanval in je voorgaande tekst, is met dezelfde bewoordingen als die in jullie pers (en probeer zeker niet te ontkennen, zoals ik al gezegd heb, ik volg de Waalse pers en heb er veel vrienden, dus ik weet wat er in staat, je gaat jezelf enkel belachelijk maken als je probeert.) Je geeft in je betoog hier ook zelf toe dat Wallonië nu trouwens niet kan zonder Vlaamse financiële steun (zie je commentaar over 2025). Jullie worden, met grote voorsprong, geleid door de meest corrupte partij die België rijk is (er zijn er nog, maar minder uitgesproken). Ik hecht dus zeer weinig waarde aan de verklaringen van Rudy Demotte die bij hoog en laag beweert dat met zijn beleid Wallonië zelfbedruipend zal worden, zolang daar niet het minste bewijs van is. Het is niet omdat ze nu wat nieuwere bedrijven aantrekken dat het daarom een nieuw begin is die goed zal aflopen. Wallonië zit nog steeds met een gigantisch transportprobleem wegens o.a. geen significante wereldhavens. En op dat Wallo-Bruxelle verhaal zou ik ook niet teveel rekenen als ik u was, dat is waarschijnlijk nog de allergrootste fata morgana van allemaal. Ik maak ondertussen duidelijk uit je manier van standpunten verdedigen op dat je in exact hetzelfde bedje ziek bent als onze Vlaamse extreme broeders. Het enige verschil tussen beide kanten is dat het aan onze kant extreem rechts is en aan jullie kant eerder een algehele extreme vorm van ontkenning is. Jullie regering heeft hetzelfde probleem als de Franse, een hele grote mond en een hele groots opgezette goednieuwsshow, maar eens de honden stoppen met blaffen blijft er enkel een afgeknauwd been over. Ik discussieer graag over feiten en genuanceerde standpunten en raakpunten, maar hier stopt het verhaal voor mij. Ik weiger nog woorden vuil te maken aan wat klaarblijkelijk een discussie tussen extremen is, opgestart door een extremist van de andere zijde.
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat dan na een gedwongen huwelijk in 1830.
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja. Of je nu zoiets wijsmaakt aan je kinderen of aan je adoptiekinderen maakt geen verschil.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter overeenkomen of minder met mekaar overhoop liggen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat met de loodzware allimentatie die op voorhand geëist wordt?
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tip: lees het boek "Vlaanderen onafhankelijk, hoe moet dat dan ?" Uitgeverij Egmont 2007 |
|
![]() |
![]() |