![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goede reis ? Gelukkig hebben we u toch 60 jaar van uw leven kunnen pesten ? Mij maakt het allemaal niet uit, maar verberg u a.u.b. niet achter de algmenene volksgezondheid om uw misprijzen en walging voor één groep of handeling te verbergen.. Trouwens uw obsessie met de rokers is zelf vrij ongezond te noemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En kom niet af met luchtvervuiling want anders laat ik mijnen diesel eens een uurtje stationair draaien aan uw terras.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Banneling
|
![]() Binnenkort ga ik ook verhuurder worden. En dan wordt er uiteraard niet gerookt in het pand dat ik zal verhuren. Het is immers van mij, en ik ga er misschien later in wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind persoonlijk dat het moet verboden worden om filtersigaretten te roken, zelfs in open lucht, op alle plaatsen waar binnen de 5 meter geen specifiek voorziene en brandveilige assenbak is. Dat er in droogteperiodes niet gerookt mag worden in bossen en heide, dat is geen issue. Verder nog een klein verhaaltje: ik ging op stap met een vereniging, waar ook een paar verstokte rokers bij zijn. Maar ze weten dat ik geen roker ben. Nu was er een nieuwe gast bij, die ik nog nooit gezien had. Bleek dat die gast als kind een ruilhart gekregen had, en dat die eens heel hard van zijn oren gemaakt had, toen hij in open lucht (in open lucht) hinder ondervond vanwege rook die in zijn richting waaide. De rokers waren daar wel ontstemd over, maar ... ze respecteerden het toch in die zin, dat tijdens het roken, ze erg ver van hem gingen staan ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Etalagebenen !
Ken je dat ? Ik wou er geen aparte draad over beginnen, maar uit De Standaard van vandaag: http://www.standaard.be/krant/beeld/ Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Komt nog maar eens in de actualiteit.
Mocht onze regering het menens zijn met de volksgezondheid, ze zou de taks op rookgerei wel wat hoger leggen dan dat ze nu gedaan heeft "door er iets anders op te leggen dan belastingen, want het is geen belastingsregering". http://www.standaard.be/artikel/deta...30107_00424425 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 januari 2013 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe sta je tegenover alcoholisten?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
|
![]() Huh?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal je met plezier herhalen, voor de elfendertigste keer, in een draad over dat onderwerp.
Het zou of topic zijn mocht ik hier nog eens zeggen dat ik tegenover alcoholistisch gedrag dat anderen schaadt, op eenzelfde wijze sta als tegenover hinderende rokers. Straffer nog: een niet alcoholist die één pintje teveel op heeft en met de auto rijdt, moet een hogere geldboete krijgen dan een roker die een sigaretje opsteekt in een café of in het gemeentehuis. .
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
|
![]() Citaat:
Kopen, renoveren en doorverkopen was zijn wijze les. Geen last meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]() Citaat:
Zodat de kosten van de vervuiling ten minste gerecupereerd zijn. Misschien de uitlaat in het dashbord inbouwen om de buitenlucht zuiver te houden. De vervuiling stopt dan vanzelf wel en betalen hoeft ook niet meer na een uurtje rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door manta : 7 januari 2013 om 16:39. |
||
![]() |
![]() |