Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2013, 01:34   #281
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Volgens mij was dat haar ventje, die het aan zijne prostaat kreeg van te weinig gebruik?
Had die wel een prostaat?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 01:51   #282
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Men moet zo niet afgeven op de adel.

Er zijn belangrijker zaken die onze aandacht verdienen.
Mijn eigen moeder was een kleindochter van een Graaf met nog wel veel tralala maar geen poen. Mijn grootvader, die maar als van plebs afkomstig werd aanzien, heeft in zijn leven meer geld verdiend dan dat zijn schoonpapa er had om uit te geven, ook al woonde ze dan nog in een ijs koud kasteel.

Adel is middeleeuws, afgedaan, alleen mensen van adel denken nog dat ze zoals vroeger wat beter zijn dan een andere mens.

God schiep de wereld met eigendoms-aktes voor koningen (oorspronkelijk vechters en rovers, eigenlijk nietsontziende moordenaars) en hun trawanten, de adellijke en voornamelijk de kerk. Wie niet als eerst geborene in aanmerking kwam voor de adellijke titel verworf zijn zitje wel binnen de kerk. Dat is waarom ook adel en kerk altijd zo verbonden zijn geweest, ons zorgt voor ons.

En voor al dat crapuul met veel streken moeten wij eerbetoon hebben.

Ik heb veel meer respect voor schoonmaaksters in een kliniek, bv. in plaats van voor al die kak meneertjes en madammetjes die amper bekwaam zijn om hun eigen gat af te kuisen. Het enige waar die echt goed in zijn, is om van goed eten, stront te maken.

Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2013 om 01:56.
Oud 12 januari 2013, 02:05   #283
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het paleis laat weten de hervorming van de dotaties niet als een straf te zien:

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130111_092

Natuurlijk zal het niet als een straf aanvoelen want het vet is nog lang niet van de soep.
Maar nee.

Er zal wel weer, zoals altijd, wat onder één hoedje gespeeld worden.

Di Rupo scoort zo goed bij de bevolking en het Koningshuis, dat al enige tijd zwaar onder vuur ligt, wordt wat milder bejegend door die bevolking, en wat ze moeten inleveren zullen ze wel weer, via combines, langs een andere kant dubbel en dik gecompenseerd krijgen. Het zou me ten zeerste verwonderen moest het weer niet uitdraaien op een boerenbedrog maatregel.

Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2013 om 02:07.
Oud 12 januari 2013, 02:08   #284
Klarekijk
Banneling

Standaard

Ik waag alvast mijn kans .

Ik heb koningin Fabiola uitgeroepen als MIJN Spaanse furi en haar ten huwelijk gevraagt .

Heel veel pasionele vrijpartijen zal ze wel niet nodig hebben om te bezwijken hoop ik .

Stel dat ze erop in gaat , dan zullen jullie allemaal ferm jaloers zijn . hahahhahaa
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 02:13   #285
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Als ze al haar dotatie voor een stukje terugschroeven, betekend dit dat ze al de afgelopen jaren eigenlijk veel te veel dotatie genoten heeft.

Moet ze dat teveel ontvangen dan niet terug storten?

Wie ten onrechte kindervergoeding ontvangen heeft, en dat is ook een vorm van een dotatie, moet dat teveel uitgekeerde toch ook terug betalen. Idem voor werkloosheidsvergoedingen, ook niet anders dan een vorm van dotatie.

Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2013 om 02:15.
Oud 12 januari 2013, 02:17   #286
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik waag alvast mijn kans .

Ik heb koningin Fabiola uitgeroepen als MIJN Spaanse furi en haar ten huwelijk gevraagt .

Heel veel pasionele vrijpartijen zal ze wel niet nodig hebben om te bezwijken hoop ik .

Stel dat ze erop in gaat , dan zullen jullie allemaal ferm jaloers zijn . hahahhahaa
Pas maar op dat gij niet eerder dan zij er het leven bij inschiet, want als zo een oude schuur begint te branden, is er geen stoppen meer aan.

En vergeet niet dat die al een aantal jaartjes op droog zaad staat hé.

Dat is ook zo bij die oude dametjes waarbij ze de handtas roven. Die roepen dan meestal," Helaba, gij vuile dief,... en verkrachte is er niet meer bij zeker?"

Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2013 om 02:24.
Oud 12 januari 2013, 02:18   #287
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als ze al haar dotatie voor een stukje terugschroeven, betekend dit dat ze al de afgelopen jaren eigenlijk veel te veel dotatie genoten heeft.

Wie ten onrechte kindervergoeding ontvangen heeft, en dat is ook een vorm van een dotatie, moet dat teveel uitgekeerde toch ook terug betalen. Idem voor werkloosheidsvergoedingen, ook niet anders dan een vorm van dotatie.
Ik vind dat Fabiola , na de dood van Boodevin helemaal geen dotatie meer moest krijgen , hooguit een pensioentje .

Al hoop ik stil dat uit onze huwelijksnacht alsnog een mooi kindje zal geboren worden , zou dat lukken den je ?
Oud 12 januari 2013, 02:19   #288
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Pas maar op dat gij niet eerder dan zij er het leven bij inschiet, want als zo een oude schuur begint te branden, is er geen stoppen meer aan.
Als ik haar zo bekijk , lijk me zo'n oude uitgedroogde stroohalm heel snel opgebrand .
Oud 12 januari 2013, 02:22   #289
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik vind dat Fabiola , na de dood van Boodevin helemaal geen dotatie meer moest krijgen , hooguit een pensioentje .

Al hoop ik stil dat uit onze huwelijksnacht alsnog een mooi kindje zal geboren worden , zou dat lukken den je ?
Veel meer dan een stront gaat daar niet uitkomen jong.
Oud 12 januari 2013, 02:53   #290
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dan zouden al de andere parasitaire Coburgs hun centjes ook moeten terugstorten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 03:09   #291
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dan zouden al de andere parasitaire Coburgs hun centjes ook moeten terugstorten.
Wees maar gerust, juridisch zullen zij helemaal niets verkeerd hebben gedaan,
ze noemen niet allemaal Laurant.
Het gaat hem over de etische houding van het koningshuis.
Trouwens het is het parlement die deze constructies mogelijk heeft gemaakt door in 1992 en 2002 dit goed te keuren en te stemmen.
Heeft er toen iemand gepiept ??
Wat dit Spaans wijf nu doet is lachen met ons - zowel met Vlamingen als Walen.
Sorry hoor, maar bijna 600 dagen lullun over BHV en men toen beweerde langs Vlaamse zijde dat Vlaanderen dan stinkend rijk ging worden is al evig schandalig als het doorsassen van dit geld naar Spanje.
Nu komen ze tot het besef dat er NOOIT controle is geweest op die dotaties van het Koningshuis ( nu moet ik eens lachen met onze IQ parlementairen)
Naar waar gaan de dotaties van de politieke partijen ?? NOG NOOIT GECONTROLEERT
En dan kunnen ze zelf moeilijk het koningshuis aan controlr onderwerpen of wel ??
DE BEERPUT GAAT STILAAN LANGS ALLE KANTEN OPEN ( de stank hing er al jaren)
Crombé zijn gestapo strategie kan hij al opbergen - haha
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 07:53   #292
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Als je met je linkerhand uit je linker zak niets hoeft uit te geven omdat men je rechter zak vol stopt zodat je met je rechterhand vrij kan spenderen kan je bezwaarlijk nog beweren dat het geld in de linker zak het eigen geld is. Daar barones Mia Doornaert dit in alle talen ontkent dient ze verbannen te worden uit ons land of tenminste de dood met de kogel te krijgen. Schiet in haar achterste zodat ze perfect met haar voorste kan door leven.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 11:56   #293
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Het moet af en toe herhaald worden daar haar pensioen, netto, 120.000 euro per maand bedraagt.
Gratis wonen in 't kasteel, en zoveel als ze goesting heeft naar Spanje, gratis met het legervliegtuig.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 12:03   #294
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Ze zeggen het zopas op het nieuws: Fabiola krijgt dit jaar nog 1/3 minder dotatie. Di Rupo gaat er echt werk van maken...

Di Rupo heeft nu iets gevonden waarmee hij de bevolking (zowel Walen als Vlamingen) kan paaien. Al bij al gaat het maar om een peulenschil en ondertussen blijven de dotaties van Vlaanderen aan Wallonië onverminderd voortgaan.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 12:10   #295
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zeggen het zopas op het nieuws: Fabiola krijgt dit jaar nog 1/3 minder dotatie. Di Rupo gaat er echt werk van maken...

Di Rupo heeft nu iets gevonden waarmee hij de bevolking (zowel Walen als Vlamingen) kan paaien. Al bij al gaat het maar om een peulenschil en ondertussen blijven de dotaties van Vlaanderen aan Wallonië onverminderd voortgaan.
Allez, Bertje zijn opslag van 300.000 wordt nu door tante Bi betaald.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 12:34   #296
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik heb zo'n donkerblauw-adellijk dieprood-dieselachtig vermoeden dat Paola nu zit te kniezen en enorm boos is op die oude schoonzus van haar.

Zij had zo gehoopt op haar overlevingspensioentje van 120.000 euro per maand ... en dat zal nu een heel stuk minder worden, in twee stappen.
Een eerste stap nu door Di Rupo's beslissingen, en een tweede stap bij de onafhankelijkheid van Vlaanderen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 12:34   #297
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Er was 2 keer nieuws op dezelfde dag hé.
1) dotaties aanpassen
2) onbeperkt bijverdienen

Dotaties naar omlaag en een protocolair werk of zo (iets waar niet moet gewerkt worden) en hup daar is het verschil er weer bij.

Op het eind van de rit zullen ze nog meer hebben.

Wedden?

Laatst gewijzigd door Mambo : 12 januari 2013 om 12:35.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 22:07   #298
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Fabiola voelde zich aangepord
belasting 't ontwijken als een sport.
Nu z'op de valreep
het systeem begreep
worden haar wieken drastisch gekort.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 03:38   #299
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Er was 2 keer nieuws op dezelfde dag hé.
1) dotaties aanpassen
2) onbeperkt bijverdienen

Dotaties naar omlaag en een protocolair werk of zo (iets waar niet moet gewerkt worden) en hup daar is het verschil er weer bij.

Op het eind van de rit zullen ze nog meer hebben.

Wedden?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=284
Oud 13 januari 2013, 08:46   #300
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

VRT-nieuws van zaterdag 12 januari 2013:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...6203/1.1523019

02'06": zéér leuke vraag, en al even leuk antwoord daarop.

Wie het nu nóg niet begrepen heeft, zal het wellicht nooit begrijpen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be