![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Een subforum "computer" (zie beginpost) is relevant: | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 44,12% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 52,94% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Hij is gesofistikeerder geworden (na wat bp) , hij verpakt scheldwoorden zoals het veel herhaalde "dorpsclown" in rare zinsconstructies.
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 januari 2013 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() ICT is hoogstwaarschijnlijk de sector waar de meeste forumleden in actief zijn, natuurlijk zitten hier ook computerexperts. Ik zie daar echter geen geldig argument in. Sinds wanneer moet je (hier) expert zijn om ergens over te kunnen discussieren? Zeker voor de eerder sociale dan technische thema's.
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Misschien willen de echte computerexperts zich niet mengen in PC discussies tussen nerds en redelijke kenners. Feit is ook dat echte experts bijna niet te vinden zijn. De meesten kennen enkel een bepaalde tak van de informatica en niets meer.
Mogelijk beschouw je bepaalde PC-kenners ook al te snel als een expert. Sociale computerthema's hebben totaal niets te maken met technische computerthema's. Ik vraag me bovendien af wat je daar in feite wel echt mee bedoelt. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 13 januari 2013 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig mee eens. ICT zou inderdaad een betere titel zijn voor een subforum, ipv computer zoals ik eerder voorstelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() 1e feit is dat ge gaat blijven zagen totdat ge uw subforum hebt.
2e feit is dat als het er al komt, ge er vlijtig aan gaat deelnemen, met goede raad volgens uw eigen normen. En dat laatste vind ik nu geen goede zaak, omdat ik vind dat uw PC kennis vooringenomen is en diametraal schijnt te staan met wat in de meeste PC forums gangbaar en de norm is. 3e feit is dat alle linkiewinkies u gaan volgen als de rattenvanger van Hamelen, en dat vind ik dan weer een goede zaak. Nochthans verander ik mijn stem niet omdat de kans bestaat dat politiek gelijkgestemde kollega's met hun PC in de miserie komen als ze uw raad volgen (zie 2e feit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo heb ik een tablet die raar doet!
![]()
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik vermoed dat ge deze draad al tot een subforum voor computers a/h omvormen zijt. Er worden blijkbaar al vragen gesteld en antwoorden gegeven over tablets. Mijn antwoord aan D2e kan in die zin niet als een antwoord beschouwd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste DeProf_eet (de schrijfwijze indachtig), ik draag je geen kwaad hart toe, ik begrijp je frustratie enerzijds, terwijl ik mij anderzijds afrvraag wat je uiteindelijk wilt behalve wat aandacht en graag zou willen dat het een en het ander verandert hier op dit forum, toch wat aanpak betreft. Afbreken is een nogal gemakzuchtige houding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag het dan ook een subforum zijn waar luid geblaat zoals dat van "de profeet" minder indruk maakt dan een bescheiden vraag om een ict-technische vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://browseryoulovedtohate.com/ http://browseryoulovedtohate.com/testimonials |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bedoeling was niet een debat te starten binnen dit subforum. Dit subforum handelt over vragen naar de moderatie toe. De moderatie heeft tot nu toe geen antwoord geformuleerd. Mijn vraag was of er binnen politcs.be een ruimte mag bestaan om het over ICT te hebben. Mijn keuze voor het onderwerp “computer” werd terecht verworpen. ICT is een breder begrip. ICT is binnen het huidig maatschappelijk debat minstens even belangrijk al s de rol van vakbonden, bijvoorbeeld. Mijn bedoeling was een subplatorm te creëren voor wie ICT-minded is. Dit is niet wereldvreemd, maatschappelijk verantwoord, en zelfs te verklaren binnen een politieke context.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En kwestie van een browser aan te passen en gebruiksvriendelijk te maken daar kan MS met zijn IE nog heel veel leren van FF en Chrome |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() ICT acht ik een te beperkt onderwerp.
Ik zou gaan voor een forum onderdeel "techno en zo". |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |