![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namelijk, met welk gezin het kind het best gediend is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5422 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat heeft niets met de seksuele voorkeur van de ouders te maken. Soms zal een hetero-gezin beter zijn, soms een homo-gezin. Dat hangt allemaal van de concrete situatie af en niet van jouw vooroordelen. Gelukkig maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien het aantal kinderen in een problematische opvoedingssituatie, kun je al stellen dat het geslacht van ouders geen enkele factor is die een opvoeding succesvol maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK denk dat u eens een cursus opvoeden moet volgen, ouderschap gaat namelijk niet over het opleggen van wat jij denkt dat een kind moet zijn, maar over acceptatie van wie je kind is, in zijn of haar mogelijkheden en eigenschappen. De seksuele geaardheid van je kinderen accepteren, erkennen en niet sitgmatiseren als " afwijkend" is goed en vooral verantwoord ouderschap, gericht op het welzijn van kinderen, ookal zijn er mensen met idiote meningen die vinden dat je als ouder naar de grond moet kijken en jezelf veroordelen tot ouderschap wat " gefaald" zou hebben. ![]() Tot die idiote meningen reken ik u , laat dit duidelijk wezen, uw gesneer en pogingen tot beledigen maken uw mening niet intelligenter, laat staan dat het getuigt van inzicht over wat ouderschap wel of niet inhoudt. Los daarvan zou ik me hoe dan ook inzetten voor de rechten van homo's,zeker wanneer de aangedragen argumenten bestaan uit oudbollige dogma's die discriminatie zouden moeten goedpraten. Ga ergens anders wind blazen, vriend! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5425 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moest ik de keuze hebben tussen OilOnFire's gezin en een homokoppel, ik zou het landsnelheidsrecord breken om het homokoppel te bereiken. ![]()
![]() |
![]() |
#5426 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
''TROLL' I'm a 'Troll'. I'm very pride off it! Yeah. I get it!!! ![]()
![]() |
![]() |
#5427 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() I'm very proud of it. Denk je niet dat je, met al die kemels, de engelse taal beter laat voor wat het is?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 3 februari 2013 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5428 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zijn Nederlands is al niet veel beter. Daar zou ik nog niet eens een probleem mee hebben, als er tenminste een inhoud in zijn berichten zou te vinden zijn. Het is inhoudsloos getrol, bedoeld om mensen hier op stang te jagen. Gewoon negeren, lijkt me het beste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5429 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan negeer je dus het verschil tussen actief overheidsingrijpen om iets te bewerkstelligen en passief overheidsoptreden door mensen niet iets te verbieden. Dan is mijn post of zover boven je pet dat je niet eens door hebt dat de essentie je volledig ontgaat, of je wil het gewoon niet snappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5430 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5431 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar, berust er U maar op dat uw opmerking van verre wederkerig is. ![]()
![]() |
![]() |
#5432 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iedereen is niet even perfectionistisch ingesteld: Men begint hier stilaan te beseffen waar uw gebrek aan perfectionisme schuilt! Nu weet U toch wat U beter zou laten voor wat het is, of heb je liever een duidende 'Cartoon' ![]()
![]() |
![]() |
#5433 |
Gouverneur
|
![]() HomoPolitie, zou eigenlijk 'leuker' passen!:
![]()
![]() |
#5434 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is geen toch geen ultiem doel en men loopt altijd het risico dat het kind zal lijden. Dus het kind niet hebben is voor het kind het beste. Er worden oneindig veel kinderen niet geboren. Ze hebben er geen last van en het is gegarandeerd dat ze niet lijden. Dus iedereen die kinderen concipieert doet het uit onwetendheid of uit een vorm van eigenbelang. Uiteraard hebben we kinderen omdat we ervan overtuigd zijn dat het eigenbelang niet in conflict is met het belang van het kind en dus gaan we er voor. Op dezelfde manier kan een homoseksueel van de gegeven overtuigd zijn. Dus is er niet echt een verschil op dit vlak tussen een homoseksueel en een heteroseksueel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan het aantal van adoptabele kinderen van enige invloed hebben of zijn op wat jij beweert? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak daar nu niet van dat men het belang danig hoog moet inschatten dat men zijn eigenbelang totaal wegcijfert .... Want dat is vreselijk vervelend. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wilt u nu eigenlijk met uw laatste opmerking zeggen? U beantwoord de vraag trouwens niet, komen kinderen die opgroeien in een eenoudergezin, per definite slechter terecht? Wat heeft die vraag te maken met passief of actief ingrijpen van de overheid, die dit trouwens wel doet, ongeacht gezinssituatie kan de overheid bij een problematische opvoeding de jeugdrechtbank in schakelen in het belang van het kind. Het is niet omdat uw stellingen geen hout snijden dat daarom anderen te dom zijn u te begrijpen hoor. Liever zie ik mijn vraag beantwoord, de bedoeling in een debat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste vrouwen vinden anders gebrek aan intelligentie niet echt grappig, evenmin vinden ze dit getuigen van gevoel voor humor. Maar u boft, blijkbaar heeft u iemand gevonden die zich aan het ontbreken van die eigenschappen bij u niet stoort.
|
![]() |
![]() |