![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5501 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5502 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veronderstel dat hetzelfde land dreigt adoptie te blokkeren omdat er een boerka verbod geldt. Gaan we dan het boerka verbod opgeven? Gaan we dan de sharia invoeren indien nodig? Hoe ver moeten we daarin gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5503 |
Europees Commissaris
|
![]() Vertel dit eens aan al die miljoenen kinderen die lijden en eigenlijk niet hadden mogen geboren worden maar toch ter wereld gekomen zijn omdat moraalridders uit Rome elke vorm van geboortebeperking verbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5504 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee je me nu gelijk geeft dat het cultuurverschil wat betreft adoptie, van geen belang is, dank u wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouders die oog hebben voor de eigenheid van ieder kind, hun welzijn voorop stellen, veiligheid bieden, structuur en genegenheid, zijn het meest geschikt, en die eigenschappen zijn niet afhankelijk van geslacht. Dat werd nergens door u weerlegd, dus beschouw ik uw steeds terugkerende en zeer vage argumenten als traditionale dogma's die nergens over gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welke visie jij aanhangt, maar.... ik zou je mijn kinderen zeker nooit toevertrouwen. Zo veel is zeker. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan daar ook niks aan doen hoor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2013 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen consensus over heel wat psychiatrische aandoeningen, tot we eruit zijn opnieuw in de kelder stoppen die mensen? Er is geen consensus over oorzaken van autisme, geen over het nut van therapie, niet over het gevangeniswezen zoals dit nu is, niet over de behandeling van seksuele deliquenten, maar desondanks verhinderd dit niet dat de samenleving standpunten inneemt en daar naar handelt, zeker wanneer deskundigen aandraven met tradidionele dogma's die in feite religieuze dogma's zijn, ookal zal af en toe een deskundige die dezelfde traditionale dogma's deelt, proberen dit te verdedigen. Uw vooroordelen spreken trouwen boekdelen, abnormale gezinssituatie, inzet in ideologische strijd, speelbal in een duister spel. Het zal u jammer lijken, maar dit soort verdoken vorm van discriminatie is evengoed discriminatie, is dit wat u uw kinderen leert en doorgeeft? Dan waren ze misschien toch beter af bij een homogezin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5512 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U maakt oneerlijke vergelijkingingen. Het gaat hier over het welzijn van kinderen nota bene en er is weldegelijk consensus dat de heterogeaardheid van het ouderpaar een natuurlijk gegeven is of wat dacht je? Er is een goede oplossing voor die kinderen. Er is alleen discussie over het feit of die homo-ouders, deel uitmaken van wat het best mogelijke is wat we kinderen kunnen bieden. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2013 om 12:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5513 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als u mij uw kinderen zou toevertrouwen, dan zou ik alles in het werk stellen om hen gelukkig te maken. Maar indien u zou vragen om voor uw kinderen te zorgen die nog moeten geconcipieerd worden zou ik u voorstellen ze niet te concipieren. Is dit onmenselijk? Het tegendeel lijkt me waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5514 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien het kind door iemand gegijzeld wordt om een ideologische strijd te voeren, dan zal ik het zeker niet zijn. Maar ik kan ook niet aanvaarden dat we bepaalde beperkingen zouden moeten opleggen omdat iemand anders dit dan wel zou doen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5515 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom mijn vrijheid?
Wees gerust hoor, ik ben een, naar uw normen gezonde, heteroseksueel met een absoluut normaal gezinsleven en ik heb, toch niet naar mijn weten, een homoseksuele verwant behalve een neef en statistisch is dit normaal want ik heb veel neven. Dus beschouw ik mij in deze als neutrale partij en kom ik enkel op voor de vrijheid als algemeen begrip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5516 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor dat laatste valt anders veel meer te zeggen, dan wie nodig is voor het verwekken van een kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5518 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'T zou zelfs niet zo absurd klinken, te beweren dat U er zelfs aan denkt, terwijl U thuis met uw 'was' bezig bent. Wellicht, omwille van 'OMO' wasmiddel! terwijl U 'Bonus' gebruikt, (voor het 'toyke'! voor de kleine. . . heu!!!) en 't is weeral vertrokken hé! Over mij dient eigenlijk niets sensationeel te worden verteld (geen enkele 'Homo' aan onze Hemel, gewoon; zoals er miljoenen gezinnen zijn!). Wat U zich allemaal inbeeld: is ettelijke lichtjaren weg van de waarheid!. Wakker worden hoor! - Ja maar wie van ons beiden. Zou U de 'DRUK' van het 'memory' ontwaken kunnen overwinnen?
![]() |
![]() |
#5519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heeft u het over iets anders vind ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5520 | ||||