Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2004, 21:10   #241
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
Merci Abramis, hij zat nu juist terug in zijn schommelstoel....

Oeps...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:10   #242
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Pardon...een pedofiel spreek je aan met MonSEIGneur !
Oud 7 september 2004, 21:12   #243
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ja hoor... dit is echt de Carlos die ik ken van op de msngroep Belgische Politiek

We hadden daar nog zo eentje... Bernard heette die, denk ik. Die was constant bezig over het feit dat het blok ergens nen dokwerker vijf frank had afgepakt of zoiets.
miljaarde zeg... die komen hier nu toch niet zagen zeker...

reincarnatie bestaat echt Bernard Carlos en 1 handclapping... 't is niet waar zeker
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:15   #244
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck

Leer schrijven domme Belg!

* deze i.p.v. dit
* flamingantische i.p.v. flamingantise
* neonazistische i.p.v. neo-nazistise
* stront i.p.v. strond
dat is oude spelling...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 7 september 2004, 21:15   #245
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
miljaarde zeg... die komen hier nu toch niet zagen zeker...

reincarnatie bestaat echt Bernard Carlos en 1 handclapping... 't is niet waar zeker
Ach... Bernard en Carlos vond ik zalige aanwinsten voor de Vlaams-Nationalisten. Als die begonnen dan zag je andere belgicisten sip naar hun tenen kijken en meewarig iets mompelen over 'niet het juiste soort van compagnons'. Gedroomd !!!

Ik heb Bernard en Carlos er trouwens nog lang van verdacht een uitvinding te zijn van een Flamingant om zieltjes te ronselen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:19   #246
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ze weten dat wel, maar ze willen dat we dat vergeten. Vandaar dat ze steeds maar weer over de straatrepressie beginnen te leuteren om ons vier jaar oorlogsmiserie te doen vergeten. Begin over de concentratiekampen en ze zijn er weer met hun kaalgeschoren moffentrut.

Begin over Breendonk en de beestigheden die door de Vlaamse SS (vooral VNV-leden) in Breendonk zijn gepleegd, en ze beginnen te zeveren over Breendonk II, dat was allemaal veel erger volgens hen. Dat ze liegen weten we ook: in Breendonk kwamen 486 mensen om waarvan 300 van ontbering en/of mishandelingen, 165 anderen werden gefusilleerd en 21 opgehangen. In Breendonk II kwam geen enkele collaborateur om het leven. Hun vergelijkingen lopen helemaal mank, maar ze generen zich helemaal niet om de ene leugen op de andere te stapelen.

Breendonk I heeft vier jaar lang open geweest, Breendonk II vijf weken. Duidelijker kan het niet zeker?

Geen amnestie, nooit.
beste piano heeft u ook cijfers van de repressie... en die beestigheden
Oud 7 september 2004, 21:21   #247
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
beste piano heeft u ook cijfers van de repressie... en die beestigheden
Breendonk II....Een halve (!) pagina op zijn website. Omdat ie niet anders kan.
Oud 7 september 2004, 21:26   #248
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Even terug herinneren waar deze draad over gaat, misschien dat dit geknuffel van neonazi's en Blokkers onder elkaar nog ergens toe leidt:

In het programma van het Vlaams Blok (en hun voorlopers de Vlaamse Concentratie en de Volksunie) staat nog steeds de eis voor onvoorwaardelijke amnestie voor oorlogsmisdadigers en collaborateurs gebeiteld, waarbij niet de schuldvraag centraal staat maar wel de kwijtschelding van de schuld en dat enkel en alleen met het enige doel om het vooroorlogse gedachtegoed in ere te herstellen.

Daarvoor moet eerst de onverkwikkelijke periode van de collaboratie worden witgewassen en wordt door hen zowel het verzet als de holocaust gebanaliseerd en besmeurd, en de volksrepressie van september 1944 uitvergroot om aldus de collaboratie te minimaliseren en te verschonen om ze uiteindelijk helemaal te 'vergeten'.

Tot op heden werd in België nooit algemene amnestie verleend aan oorlogsmisdadigers en collaborateurs. Amnestie impliceert zowel de kwijtschelding van de boete als de schuld. Beter is bijvoorbeeld Eerherstel. Het spreekt vanzelf dat iemand zoals bijvoorbeeld de thans 82-jarige SS-Standartenführer Tony Van Dijck, die nog onlangs op de VRT-televisie herhaalde nergens spijt van te hebben, nooit in aanmerking kan komen voor amnestie.

Eerherstel heeft enkel voor gevolg dat de veroordeling wordt kwijtgescholden, het brengt het herstel van de burgerrechten en vermijdt dat de veroordeling nog vermeld wordt op het strafregister of op attesten van Goed Gedrag & Zeden. Het heeft verder ook geen neerslag op de kinderen of kleinkinderen, en heft het verbod op om het land weer binnen te komen. Maar eerherstel wist geenszins de schuldvraag uit.
Oud 7 september 2004, 21:27   #249
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
Breendonk II....Een halve (!) pagina op zijn website. Omdat ie niet anders kan.
Je kan misschien ook dit lezen, nog extra 2 pagina's:

De Repressie in Vlaanderen. Over zwarten, moffenmeiden en collaborateurs en... amnestie.
http://users.pandora.be/amarcord/selys/repres02.html
Oud 7 september 2004, 21:29   #250
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Je kan misschien ook dit lezen, nog extra 2 pagina's:

De Repressie in Vlaanderen. Over zwarten, moffenmeiden en collaborateurs en... amnestie.
http://users.pandora.be/amarcord/selys/repres02.html
Iets zegt me dat dat niet echt een objectieve bron is.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
Oud 7 september 2004, 21:30   #251
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ach... Bernard en Carlos vond ik zalige aanwinsten voor de Vlaams-Nationalisten. Als die begonnen dan zag je andere belgicisten sip naar hun tenen kijken en meewarig iets mompelen over 'niet het juiste soort van compagnons'. Gedroomd !!!
't Is niet schoon om met het leed van anderen te lachen.

Maar voor een Belgische weerstander maak ik graag een uitzondering.

Algemene en onvoorwaardelijke amnestie nu!

PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:33   #252
carlos
Banneling

Standaard

Mijn Vaderland is BELGIE. Vlaanderen is maar een gedeelte ervan. Verder, hoef ik niet meer uw aantijgingen te beantwoorden, deze zijn de stom en belachelijk.
Indien U het wenst zal ik U eens de echte collaborateurs op een rij stellen. Maar ja, met pubbers valt er niet te praten.
carlos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:36   #253
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Iets zegt me dat dat niet echt een objectieve bron is.
Inderdaad, als je graag gaat vissen kan je beter naar jouw website surfen
Oud 7 september 2004, 21:38   #254
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Mijn Vaderland is BELGIE. Vlaanderen is maar een gedeelte ervan. Verder, hoef ik niet meer uw aantijgingen te beantwoorden, deze zijn de stom en belachelijk.
Als gij spreek van de nederlands op die manier begin ik van de te vermoeden dat gij inderdaad niet zijn un vlaming.

P.S. : belgië is een kunstmatig samengeraapt bufferstaatje dat de vroegere machtsblokken in de vroege 1800-er jaren moest scheiden. Logisch dat het zich al zijn hele ellendige bestaan als een tweekoppige draak verdersleept, van de ene communautaire rel naar de andere, nietwaar...

Oeps... Ik heb toch geen illusie verbroken, he, nu ?

Citaat:
Indien U het wenst zal ik U eens de echte collaborateurs op een rij stellen. Maar ja, met pubbers valt er niet te praten.
Niet pubbers, maar bubbers, beste carlos. Maar inderdaad, met bubbers valt niet te praten.

P.S. : ga je die collaborateurs op een rijtje zetten ? Tegen een muur ?

Fascist !
Oud 7 september 2004, 21:39   #255
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Inderdaad, als je graag gaat vissen kan je beter naar jouw website surfen
Zéér juist !
Oud 7 september 2004, 21:40   #256
carlos
Banneling

Standaard

A M N E S T I E N O O I T !
carlos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 21:40   #257
thePiano

Standaard

Citaat:
P.S. : ga je die collaborateurs op een rijtje zetten ? Tegen een muur ?

Fascist !
Waar jij nog over spreekt. Dat is al lang opgelost: 242 stuks.
Oud 7 september 2004, 21:42   #258
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
A M N E S T I E N O O I T !
1) Uw Caps Lock is geblokkeerd.
2) U hebt een verstrooidheidsfout getikt. Dat moest uiteraard zijn : A M N E S T I E NU !

En omdat het zo een schoon vlagske is :
Oud 7 september 2004, 21:43   #259
thePiano

Standaard

Ik heb trouwens nog altijd geen argumenten gekregen die amnestie 60 jaar na dato rechtvaardigen, behoudens dan een paar kaalgeschoren moffenwijven. Iemand een nieuw argument ofzo, om de discussie terug een beetje uit het riool te tillen?
Oud 7 september 2004, 21:46   #260
thePiano

Standaard

Citaat:
Zéér juist !
Volgens mij is jouw website één groot misverstand

Abramis: "Misverstanden geoptimaliseerd met afzonderlijke pagina per misverstand, M[font=BrushScript BT]isverstand 1 verder uitgebreid, [/font][font=BrushScript BT]Misverstand 4 verder uitgebreid, [font=BrushScript BT]Muziekje toegevoegd bij flitspaal-pagina enz.... " [/font][/font]

217 pageviews in augustus? Straf.

[size=1]thePiano's webstek in augustus: 46.405[/size]

Laatst gewijzigd door thePiano : 7 september 2004 om 21:49.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be