![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat doen ze niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wij zullen het halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig plaats jij nog veel van die intelligente bijdragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat den Hans hem moet komen redden... Op plateauschoenen,of op nike sportsloefkes... für das vaterland zieg Hans....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
|
![]() Dat soort absolute uitspraken over 'de Vlaams-nationalisten' doet mij inderdaad denken aan populisme. De jaren '30 zijn terug! Ik krijg er koude rillingen van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister-President
|
![]() Er is niemand dat weet hoe alles achter de schermen werkt. Wat ik wel vaststel is dat als men NVA kan treffen alle partijen zowel links als rechts (spa, groen, openvld, cd&v) goed kunnen samenwerken en dat links rechts plots niet meer uitmaakt. Sta me toe dat raar te vinden en daar een hogere achterliggende reden in te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het verschil is dat flamingant een term is die mensen zelf kiezen, terwijl het volstaat om Vlaams-nationalisme afkeurenswaardig te vinden om belgicist genoemd te worden. Enkel belgicist is dus een geuzennaam, enkel de Belgische vlag een geuzenvlag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Straffe dinges. Chapeau !
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse kanker die Belgie aantast en kapotmaakt.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alle ironie op een stokje, met welke argumenten staaft u al die beweringen? U mag mij gerust klasseren als Vlaams-nationalist/Vlaamsgezind, en ik ben in de verste verte niet "tegen" Walen of Franstaligen. Integendeel zelfs, ik ben zeer goede vrienden met mijn Franstalige collega's en kom zeer goed overeen met mijn Waalse familieleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een Waalse miljardair kan er eventueel nog een voordeel uit halen. Voor miljardairs is een opdeling van het land in allemaal gebieden met hun eigen belastingtarieven ideaal om het ene in het ene land en het andere in het andere land te laten belasten, ten koste van zowel Walen als Vlamingen die niet dezelfde financiële middelen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kom jongen, je gehele redenering slaat nergens op en is enkel en alleen gestoeld op je persoonlijke aversie voor Vlaanderen. Probeer er niet iets anders van te maken. |
|||
![]() |
![]() |