![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitdrukking van "benader uw vrouw zoals je uw akker benadert" is een vers uit de koran meissie. Westerse mannen benaderen hun vrouw niet als een akker, moslims worden daartoe aangespoord door hun heilig boekje. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 april 2013 om 13:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat probleem in India toont heel mooi aan WAAR het probleem zit. Vrouw wordt verkracht, en de oorzaak is niet dat de verkrachters respectloze puberale barbaren zijn, neen. De oorzaak ligt altijd bij de vrouw. Ze droeg geen hoofddoek, ik kon haar haar zien, ze was nog zo laat op straat, ze lachtte toch naar mij, ze had een decolleté meneer! En die brave kerel die ze interviewden en vol goeie wil de boodschap meegaf dat vrouwen niet zo vriendelijk moeten zijn... Wel, ook die zit in een verkeerde mindset. Die had moeten zeggen "we moeten dringend onze mannen wat respect bijbrengen."
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Gouverneur
|
![]() Wat ik mij reeds vele malen afgevraagd heb (Sywen?): moslima's dienen zich zedig (lees: bedekt) te kleden om mannen niet in de verleiding te brengen, maar doet men dan niet aan symptoombestrijding ? Gezien er dus klaarblijkelijk mannen rondlopen die opgewonden worden van hoofdhaar – en straffer nog – een aangezicht – ligt het probleem toch bij die mannen? Moeten die mannen, die klaarblijkelijk een gevaar zijn voor de maatschappij, dan niet gecolloceerd worden en een behandeling ondergaan voor hun gestoorde sexueel gedrag? Lijkt dat niet een beetje op de redenering dat vrouwen zelf de aanleiding zijn tot verkrachting? Afin, just my two cents hé?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
symptoombestrijding. inderdaad. een hoofddoek 'verbieden' omdat sommige vrouwen worden bedreigd als ze die niet dragen, is inderdaad symptoombestrijding. je straft daarmee enkel de slachtoffers (moslima's) en je laat de daders (diegene die de hoofddoek opleggen, bedreigen) vrijuit.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 april 2013 om 04:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de huidige moslima's zijn helemaal geen slachtoffer. Ze wénsen zoals elke puber op te vallen. zo zag ik recent een drietal buggy's met bijpassende hoofddoeken,(*) waarvan er ééntje de wet op gezichtsbedekking lekker poogde te omzeilen door een zware sjaal over haar gezicht te dragen (ja het was koud, nee, ze zou niet worden beboet). Slachtoffer? my ass! De slachtoffers zijn MIJN DOCHTERS die niet meer vrij in bepaalde straten mogen/kunnen/willen lopen omdat ze belaagd worden wegens "hoeren/sletten/kaffers/te neuken oorlogsbuit". En d�*t meiske/mevrouw de linkse geitenwollensok, d�*t is het probleem met de hoofddoek. Niet het feit dat Briggite Bardot of Audrey Hepburn er eentje droegen! (*) vergeet niet dat dit de "respectvolle" manier is om over die moslima's te praten: zij wensen vooral NIET op te vallEn, NIET door anderen te worden opgemerkt, NIET door anderen als vrouwelijke personen te worden aanzien. Zij ZIJN dus ahw hun eigen HOOFDDOEK!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2013 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o ja, ik bekijk zo'n hoofddoek ook nooit: ik kijk enkel naar de lap stof. ook al willen ze nog zo hypocriet mogelijk recht in mijn gezicht kijken met een o zo vriendelijke glimlach (die trouwens enkel mannen verleiden). Iemand die namelijk met een uniform/vlag rondloopt dat zegt: "ik behoor tot de club der verkrachters, verkracht dus mij niet maar Circe die hier NAAKT rondloopt", daar hoef ik helemaal geen vriendelijk respect voor te veinzen.
Voor mij en naar mijn mening zijn die hoofddoeken slechts vrouwelijke SS'ers.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2013 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens deze foto hadden de Dolle Mina's in 1970 trouwens al een vliegend spaghetti monster! http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...la_Mina%27.jpg Als moslima's voor hun vrijheid willen strijden zal het zoals Mary Edwards Walker moeten zijn tijdens de Amerikaanse burgeroorlog, die koos voor een zwarte broekrok als uniform bij haar feministische werk. De Katholieken waren daar toen even erg als de Moslims nu, ook bij het besnijden van meisjes trouwens. http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Edwards_Walker ![]() ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 3 april 2013 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijke ervaring, aan het strand zag ik een 18 jarige vrouw zonder hoofddoek met bij haar de (waarschijnlijke) moeder met hoofddoek, ik vond dat een mooi zicht en heb tijdens het voorbijlopen wel gekeken naar het tafereel. Ik vond het positief dat dit kon. Op de terugweg daarentegen had ze wel haar hoofddoek rond en die moeder keek duidelijk mijn richting op, blijkbaar hadden ik en andere mannen teveel gekeken naar de schoonheid zonder hoofddoek. Wat ze vergeet is dat we enkel keken omdat die gesluierde moeder daar bij stond, anders was er niets speciaals om naar te kijken. Moet die moeder dan gestraft worden en hoe? Gewoon ondoenbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die vent die thuis de tiran uithangt, zal dan wel bijdraaien.
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal Laatst gewijzigd door koppijn : 3 april 2013 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Gouverneur
|
![]() Yup, en uiteraard ook in alle scholen. Zo kunnen ze kiezen om zichzelf - vanwege hun ingebeeld vriendje - buiten de maatschappij te zetten, en gezien datzelfde ingebeeld vriendje voor alles zorgt mag dat uiteraard geen probleem zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook nudisten worden trouwens gestraft omdat ze kleren moeten dragen. Motorrijders omdat ze een helm moeten dragen enz. Volgens mij straft ge eerder diegene die de hoofddoek opleggen, ze kunnen dat immers niet meer altijd en overal eisen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier steld ze zich voor als vrouwelijk, maar dit verhaal is zo van de pot gerukt dat men daar niet op kan vertrouwen.
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt dus evengoed stellen dat hoofddoeken niet steeds en overal toelaten vrouwen beschermt tegen die dwang. Wij straffen trouwens niemand, het is niet het standpunt van de samenleving dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen, de samenleving zegt niet" vrouwen mogen maar werken indien de man toestemt" dus moeten wij duidelijk zijn in eigen standpunten; we kunnen niemand verbieden die quillotine van vrouwenrechten te dragen, maar evenmin kan die quillotine aan de samenleving worden opgelegd. Dus wanneer werkgevers of scholen dit vragen wordt er geen hoofddoek gedragen, zo eenvoudig is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wie enige kritiek heeft op hoofddoeken is rechts? Dat is pas een bekrompen mening....
|
![]() |
![]() |