![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder draag je voor mijn part heel je beddegoed en je donsdeken op je hoofd. Maar je zal NOOIT op die manier in mijn bedrijf worden aangenomen: wij hebben een kledingcode. Pikt zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben al een tijdje weg uit de middelbare school weg, en zelfs toen reeds waren hoofddeksels in de klas verboden. Ik had nochtans een pet, maar moest die afzetten.
![]() |
#303 |
Minister-President
|
![]() Als er geen algemeen hoofddoeken verbod is betekend dat men vrij is met uitzondering tot bepaalde zones of functies. U leeft nu eenmaal in een seculiere samenleving. U kunt natuurlijk ook opteren voor een samenleving die die specifieke restricties niet kent.
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Minister-President
|
![]() Dat kan ik volledig begrijpen. Wat islamofobie te maken heeft met racisme is mij ook een raadsel (no sarcasme!). De mens is nu eenmaal een raar beest.
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide hebben gelijk
![]() kZen da' pro & anti geblijt & geschijt strontmuug !!!! 1) Een vrouw is geen gebruiksvoorwerp !! 2) Een man moet niet bepalen wat een vrouw moet dragen !! 3) Hoe zou de man reageren , mocht de vrouw de wet bepalen ?? http://www.youtube.com/watch?v=vaDLf2wJ9Jg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ooit blijken dat dat niet zo is dan heeft een hele grote groep Vlamen zich jarenlang bezig gehouden met een non/probleem. Dat is het leuke. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 april 2013 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Minister-President
|
![]() Hoe gaat je dat wijsmaken aan Sywen ?
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar denkt Kallikles nochtans dat de meeste vrouwen in het westen gedwongen worden om in bikini rond te lopen volgens het tekeningske.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze weten totaal niet dat de uitermate summiere verwijzingen van hun peofeet op het wel of niet dragen van de hoofddoek of een bedekking, juist het tegenovergestelde van opvallen of de aandacht trekken inhielden. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 april 2013 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soit, ik moet gaan werken. Misschien dat ik er vanavond meer over schrijf. Maar bovenstaande is the bottom line. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zullen er wel vrij voor kiezen, vanuit al de verkeerde beweegredenen en met een desastreus gevolg voor hun emancipatie. Wat ik niet geloof is dat al die vrouwen dezelfde kledingssmaak hebben.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 5 april 2013 om 05:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#320 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ten eerste zijn er in elke maatschappij rolmodellen en is het gegeven dat een overgrote meerderheid van de bevolking daar NIET aan voldoet een feit. Ten tweede zijn er in het westen zeer veel mensen die zich onttrekken aan die 'peer pressure' en dit kan zonder enig gevolg, het enige wat men nodig heeft is een gezond zelfbeeld en een portie zelfvertrouwen en dat hebben de meeste mensen best wel. Het idee dat alle mensen die met hun uiterlijk bezig zijn per definitie gefrustreerd zijn omdat ze zich niet kunnen spiegelen aan gefotoshopte modellen is trouwens ook een zeer kort door de bocht redenering. De meeste mensen groeien uit hun puberteit hoor... Ten derde, stel dat het probleem zo enorm is als u het probeert voor te stellen wat wil u daarmee dan bewijzen? Dat de dwingelandij omtrent de hoofddoek daarom goed is? Wat voor een kinderlijke redenering is dat?
Laatst gewijzigd door doremi : 5 april 2013 om 06:39. |
|
![]() |
![]() |