![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dit niet om je tegen te spreken, maar om te verduidelijken. Citaat:
En ik geef je volledig gelijk, echter hebben sommige studenten meer tijd en duidelijkere uitleg nodig dan anderen. Als je een brilliante student teveel uitleg geeft, gaat hij afhaken, want te saai. Als je een lompere student te weinig uitleg geeft, zal hij afhaken, want te moeilijk. OnTopic Ik ga akkoord met zo een vonnis, regels zijn er om te respecteren, zeker na een groot aantal waarschuwingen. Mensen moeten een kans krijgen om bij trivialere zaken als dit zich te herpakken, maar als dat niet gebeurd, dan is er kwaad opzet. Kwaad opzet moet gestraft worden, hoe triviaal dan ook. (Gehoorschade is uiteindelijk niet triviaal, het verschil tussen 90dB en 94dB wel.) Laatst gewijzigd door Adam Breit : 10 april 2013 om 11:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() ge krijgt volgens sommige "maar" een enkelband.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als ik een feestje hou voor vrienden, elke maand, en elke maand klagen buren, dan krijg ik waarschijnlijk een kleine boete, 50 EUR. Als zaakvoerder van een café, is dat helemaal anders en maar goed ook. Ik zal een ander voorbeeld geven; Als een hobbyist Adobe Photoshop gebruikt voor zijn foto's wat te bewerken, en hij heeft een gehackte versie & wordt gepakt, zal hij waarschijnlijk een kleine boete betalen. Als een bedrijf een gehakte versie van Adobe Photoshop gebruikt, en daarmee goed winst maakt, zal dat bedrijf een erg grote boete betalen. Eerlijk? Mij lijkt van wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() @Xenophon
Die onverbeterlijke gast heeft een terechte zware straf gekregen vanwege het jarenlang stalken van het gerecht. Dat zal hem leren een beetje meer respect op te brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een bedrijf (en zijn vertegenwoordiger/eigenaar) heeft volkomen terecht véél méér verantwoordelijkheid dan een individu. Om te beginnen omwille van eerlijke concurrentie, én omwille van winstpotentieel uit wetsovertredingen. Ik ga akkoord dat het een zéér zware straf is, ik weet de precieze omstandigheden niet. Maar het feit dat dit redelijk zwaar gestraft moet worden, daar kan ik mij in vinden. Laatst gewijzigd door Adam Breit : 10 april 2013 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() Wat bedoel je juist met stalking van het gerecht, is dat een zinspeling voor iets anders? Ik kan mij moeilijk inbeelden dat mensen graag teveel met het gerecht bezig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Die gast wel, hij is al vele jaren onverbeterlijk en heeft er een gewoonte van gemaakt om stelselmatig in beroep te blijven gaan. Dat noem ik stalking van het gerecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en over dit: Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 april 2013 om 13:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk gaat hij nu zijn café sluiten, het personeel op straat zetten en zelf van het OCMW gaan leven.
Dat is veel beter.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer zo'n "ben ik nu werkelijk de enige normale nog op dit forum" moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een milieuterrorist omdat hij in de overpoort (waar de gemiddelde lallende student 100db op straat produceert), BINNEN in een café 94 decibel aan geluid produceert. Komaan zeg, hoe ver kan je eigenlijk buiten de realiteit leven als rechter.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat de betrokkene het heel waarschijnlijk ook niet altijd even slim speelde kan toch moeilijk het beslissende criterium zijn. Rechtspraak �* la tête du client is niet echt iets om naar uit te kijken. Het zou toch al veel moeten zeggen als in eerdere processen het hof van beroep blijkbaar systematisch lagere straffen zonder gevangenis uitspraken... Denk je nu echt niet dat die bepaalde rechter zijn eigen kruistocht aan het voeren is ? een rechter die systematisch door beroep is tegengesproken zou toch moeten de boodschap begrijpen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een kleine hel...Ik heb daar en elders in Gent beroepsmatig alle cafés bezocht, dag en nacht. Het gerecht is traditioneel zeer laks. Eindelijk is er nu eens een rechter met wat haar op zijn tanden. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 april 2013 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het correctioneel niveau van het Belgische gerecht is een aanfluiting.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling