Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2013, 08:26   #321
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
kijk, ga je vertellen

heb het summier doorgenomen

en de links heb ik niet bekeken vanwege opslagcapiciteit aan mb/gig van mijn geheugen en incassering

laatste jaren beetje druk gehad en nog steeds

maar wat ik heb doorgenomen komt niet in overeenkomst betreffende mijn opvoeding derhalve is dit ook niet van toepassing

gaarne citaat van de koran dan kan ik me erop berusten, me verder ontplooien en tijd nemen waarom en hoe ik mezelf hierin kan veranderen

bv: denkwijze en hierdoor ook mijn verdere handelingen wat weer betrekking heeft op mijn persoonlijkheid/kararter en als individu om dichter bij mijn geloof te komen

voor de een kan dit overkomen als klinklare onzin
namelijk je leven laten leiden door een boek
voor mij is het niet anders en hier heb ik mijn redenen voor

alzo
Er is een groot verschil in islam tussen de houding van moslims onderling (eigen volk eerst) en de houding tegenover niet-moslims.

Zo wordt er ook steeds gehamerd op het vers "gij zult niet doden" zonder dat er eventjes op gewezen wordt dat het gaat over "gij zult geen moslims doden". De helft van koran staat namelijk bol van verplichtingen om niet-moslims weldegelijk de kop af te hakken, en dan is de tegenstander gewoonlijk weldegelijk potdood.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 08:43   #322
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

is toch normaal dat er in een oorlog doden vallen en je hebt het recht om jezelf om gezin te beschermen

dat word dan weergeven als kop af hakken

kop afhakken, doodstoel, kogel

wat maakt het uit, dood is dood
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 08:54   #323
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
is toch normaal dat er in een oorlog doden vallen en je hebt het recht om jezelf om gezin te beschermen

De islam is 'vredelievend' en moslims worden geacht gewoon 'vredelievend' samen te leven met 'slechte' niet-moslims die enkel barbaars geweld mogen gebruiken om zich tegen die 'slechte' niet moslims te beschermen ? De islam streeft echt geen politiek doel na, is zeker niet aanvallend, haatzaaiend of oorlogszuchtig, de islam van 'profeet' mohammed is de goedheid zelve. Ik lees dat toch niet in de bronteksten en vind dat ook niet terug in de geschiedenis.
Oud 31 mei 2013, 09:26   #324
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De islam is 'vredelievend' en moslims worden geacht gewoon 'vredelievend' samen te leven met 'slechte' niet-moslims die enkel barbaars geweld mogen gebruiken om zich tegen die 'slechte' niet moslims te beschermen ? De islam streeft echt geen politiek doel na, is zeker niet aanvallend, haatzaaiend of oorlogszuchtig, de islam van 'profeet' mohammed is de goedheid zelve. Ik lees dat toch niet in de bronteksten en vind dat ook niet terug in de geschiedenis.

toch is het zo

mohamed heeft openbaringen gehad van allah

tijdens het regime van de islaam mocht ieder zijn geloof behouden
was er geen prostitie, drugs, gokken, alcohol en alle andere slechte dingen

werd het vrijlaten van slaven aangemoedigd

alleen maar goede zuivere dingen

kijk nu

maar mensen willen vrij zijn, denken dat ze vrij zijn terwijl men wat anders volgt, verderf

men is blind en streeft hetgeen na wat angst bepaald
tevens hebzucht, begeerte, lust, macht, dominatie, status, gels, weelde,
etc etc
alles wat van toepassing is op het aardse leven

in het hiernamaals zal er geen verdeelheid zijn:

geen ziekte, geld, materiele, afgunst, jaloezie, haat, neid, trots, hoogmoed oorlog, concurentie
etc etc

het woord vrede zal heersen en dit zal tevens de groet zijn

om vrede te bereiken behoor je openminded te zijn en niet vooroordelend te zijn door hetgeen de media ons voorprent

vrede is begrijpen en zelfreflectie

ipv dat je zegt die is zo kijk je eerst naar jezelf en zeg je dit is wat IK fout doe

begin is toegeven, maar dit wil en kan men niet vanwege wat men denkt aan negatieve eigenschappen bij zichzelf te vinden beste smiley,

men is bang voor zichzelf en blijft in ontkennendheid, voor wat men tracht te vinden als men zich openstelt voor het meest prachtige geloof namelijk de islam

kijk eerst naar jezelf en begin daarmee, lees met een goede gedachte en intentie en geen slechte
waarom krijg ik rust van de koran en is dit me het meest dierbaar op aarde namelijk het geloof in de enige schepper en geen deelgenoten toekennen aan onze schepper

mensen zijn vergeten maar ik niet en kies mijn toekomst bewust
ieder zijn bestemming en ik vrees voor wat de bestemming zal zijn voor velen

maar als velen zich niet eens zorgen maken om hun eigen bestemming wat zou mij het dan

mensen zijn dom en verantwoordelijk voor de eigen ondergang

allah heeft het beste met ons voor en de duivel niet
velen beginnen al te lachen bij het woord duivel vanuit ongeloof

de mens is niet eens in staat om een simpele vlieg te scghppen die niet zo simpel is, namelijk creactie van allah de enige god
en indien allah iets voor mij wil zal niemand me dit kunnen afnemen,
de mens is inderdaad waarkijk zwak, o zo zwak en acht zichzelf sufficient

ieder zijn weg en we wachten af en tijdens het uur zullen we zien, nu is het vooralsnog geduld hebben

maar laat ieder in zijn waarde en denk met je kop na

mensen houden teveel van het leven en vergeten de essentie

aldus groetjes
Oud 31 mei 2013, 09:26   #325
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

toch is het zo

kijk nu

maar mensen willen vrij zijn, denken dat ze vrij zijn terwijl men wat anders volgt, verderf

etc etc

geen ziekte, geld, materiele, afgunst, jaloezie, haat, neid, trots, hoogmoed oorlog, concurentie
etc etc

om vrede te bereiken behoor je openminded te zijn en niet vooroordelend te zijn door hetgeen de media ons voorprent

ipv dat je zegt die is zo kijk je eerst naar jezelf en zeg je dit is wat IK fout doe

begin is toegeven, maar dit wil en kan men niet vanwege wat men denkt aan negatieve eigenschappen bij zichzelf te vinden beste smiley,

men is bang voor zichzelf en blijft in ontkennendheid, voor wat men tracht te vinden als men zich openstelt voor het meest prachtige geloof namelijk de islam

kijk eerst naar jezelf en begin daarmee, lees met een goede gedachte en intentie en geen slechte
waarom krijg ik rust van de koran en is dit me het meest dierbaar op aarde namelijk het geloof in de enige schepper en geen deelgenoten toekennen aan onze schepper

maar als velen zich niet eens zorgen maken om hun eigen bestemming wat zou mij het dan

de mens is niet eens in staat om een simpele vlieg te scghppen die niet zo simpel is, namelijk creactie van allah de enige god

ieder zijn weg en we wachten af en tijdens het uur zullen we zien, nu is het vooralsnog geduld hebben

aldus groetjes
Oud 31 mei 2013, 10:17   #326
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
toch is het zo

Mohammed had een hersentumor die epilepsie en wanen veroorzaakte. Tegenwoorden zorgen wij ervoor dat zulke mensen hier met de beste zorgen worden omringd in een beschermde instelling.

Citaat:
beetje in de mist gegaan. PRE-islam mocht ieder de god aanbidden die men wenste, ze hadden een polytheistische maatschappij.
In zijn beginjaren, toen ze hem in Mekka nog als de plaatselijke dorpsgek beschouwden preekte hij de leuke dingen ja. Met alcoholo bedoelde hij dan wel de nodige "spirits", het proces van destillatie stond nog niet helemaal op punt en je kon er blind van worden.
(Naar het schijnt zijn wij hier pas beginnen destilleren nadat de moslims ginds in Wenen voor de poorten werden teruggedronken, met achterlating van hun koperen destillatieketels... blijkbaar konden ze toen ook hun koran niet lezen).

Citaat:
Wij hebben de slavernij afgeschaft.

Citaat:
slavernij? vrouwenhandel? roofovervallen? moorden? slachtpartijen?

Citaat:

etc etc

Citaat:
in het hiervoormaals heb ik daar ook niks van gemerkt. jij wel?

De rest van je preek heb ik maar gedelete.
Ben je aan het studeren voor imam of zo?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 31 mei 2013, 10:21   #327
smiley

Standaard

Citaat:
toch is het zo
Niet volgens de islamitische bronteksten de geschiedenis en wat er vandaag de dag nog steeds wereldwijd aan het gebeuren is zodra de door de Europeanen tegengehouden en verslagen 7 koppige draak van weleer,
de islam, kans ziet haar walgelijke kop terug op te steken wat het geval was na de koude oorlog en dank zij door westerlingen gevonden en bruikbaar gemaakte olie.[/quote]

Citaat:
Bewijs ?

Citaat:
Geen veelwijverij, geen (sex)slavernij, geen onderdrukking, geen discriminatie, geen barbarij, geen openbare terechtstellingen, geen verminkingen, geen genocide,
geen moord op critici, geen dictatuur, geen uitbuiting, geen parasitisme, geen banditisme, geen godsdienstvrijheid en andere slechte dingen ? Serieus ?

Citaat:
Als je slavernij afschaf, zelf geen slaven houd, en niet op slavenjacht gaat dien je het vrijlaten niet aan te moedigen want dan zijn er gewoonweg geen slaven.
Het westen heeft slavernij afgeschaft, de islam niet en is pas onder druk van het westen ook in sommige islamlanden afgeschaft maar kan er op elk moment weer worden ingevoerd.
Slavernij is immers volkomen halal

Citaat:
Serieus ? Om zoiets te beweren dien je toch wel een kop in het zandsteker te zijn ofwel een regelrechte doelbewuste leugenaar.

Citaat:
kijk nu

etc etc
Wat denk je dat roofmoordenaar bendeleider die stemmen hoorde 'profeet' mohammed nastreefde en wat na zijn dood verdergezet werd door zijn volgelingen
via het militair binnenvallen en vernietigen van perzie, byzantium, noord afrika, zuid europa india enz ? Jihad

Citaat:

etc etc

Om te weten wat voor vlees men in de kuip heft met de islam dien je de bronteksten te lezen en de geschiedenis ervan niet ontkennen of trachten te herschrijven

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...randeren.dhtml

Citaat:

Vrede is ideologieen die die vrede in de weg staan, ideologieen die u willen 'onderwerpen' bestrijden.

Citaat:
Prachtige geloof islam ? Nogmaals u bent een naieve kop in het zandsteker ofwel een regelrechte doelbewuste leugenaar. Ik kan u overstelpen met koran en andere
islamitische bronteksten die het tegendeel aantonen van wat u hier schrijft

Citaat:
Als ik iemand in een menigte zichzelf zie opblazen met als doel om als 'martelaar' zoveel mogelijk 'ongelovige' slachtoffers mee de dood in te jagen in de naam van islam
en iemand anders beweert, dat is niet islam, dan ga ik kijken in de bronteksten om te weten wie het bij het rechte eind heeft. Als ik een moslima op tv hoor bweren dat de islam 'peace' is
en jihad enkel verdedigen dan beledigd die onze voorouders die tegen de islamitische invallers/aanvallers/belegeraars gevochten hebben, ontkent zij de geschiedenis.

Citaat:

De islam is gebaseert op angst zoals je zelf aantoont. Een doelbewust goed en vrij zelfdenkend mens kiest niet voor de koran.

Citaat:
Van duivel gesproken, als je de koran leest lijkt die wel door de duivel geschreven

Citaat:

aldus groetjes
Dit was dus allemaal nietszeggend ontwijkend geleuter vanwege een gebrainwashed sektelid die tracht anderen in die sekte te lokken (dawa).

Laatst gewijzigd door smiley : 31 mei 2013 om 10:22.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 10:28   #328
smiley

Standaard

Citaat:
If the people of this religion [Islam] are asked about the proof for the soundness of their religion, they flare up, get angry and spill the blood of whoever confronts them with this question. They forbid rational speculation, and strive to kill their adversaries. This is why truth became thoroughly silenced and concealed.

Muhammad ibn Zakariyā Rāzī (865 – 925 AD)

Islam was not a torch, as has been claimed, but an extinguisher. Conceived in a barbarous brain for the use of a barbarous people, it was - and it remains - incapable of adapting itself to civilization. Wherever it has dominated, it has broken the impulse towards progress and checked the evolution of society

André Servier

I would never regard Islam with anything but horror and fear because it is fundamentally committed to conquering the world for Islam... it is, I think, best described in a Marxian way as the uniting and justifying ideology of Arab imperialism

Anthony Flew

En nog veel meer
http://wikiislam.net/wiki/Quotations...le_Non-Muslims

Laatst gewijzigd door smiley : 31 mei 2013 om 10:28.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2013, 11:16   #329
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Nu zet je aan tot haat en geweld, de kop afhakken van een gevangene zonder proces is niet zichzelf beschermen of verdedigen. Dat is gewoon pure moord, haatprediker.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 18:15   #330
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet volgens de islamitische bronteksten de geschiedenis en wat er vandaag de dag nog steeds wereldwijd aan het gebeuren is zodra de door de Europeanen tegengehouden en verslagen 7 koppige draak van weleer,
de islam, kans ziet haar walgelijke kop terug op te steken wat het geval was na de koude oorlog en dank zij door westerlingen gevonden en bruikbaar gemaakte olie.

Bewijs ?

Geen veelwijverij, geen (sex)slavernij, geen onderdrukking, geen discriminatie, geen barbarij, geen openbare terechtstellingen, geen verminkingen, geen genocide,
geen moord op critici, geen dictatuur, geen uitbuiting, geen parasitisme, geen banditisme, geen godsdienstvrijheid en andere slechte dingen ? Serieus ?

Als je slavernij afschaf, zelf geen slaven houd, en niet op slavenjacht gaat dien je het vrijlaten niet aan te moedigen want dan zijn er gewoonweg geen slaven.
Het westen heeft slavernij afgeschaft, de islam niet en is pas onder druk van het westen ook in sommige islamlanden afgeschaft maar kan er op elk moment weer worden ingevoerd.
Slavernij is immers volkomen halal

Serieus ? Om zoiets te beweren dien je toch wel een kop in het zandsteker te zijn ofwel een regelrechte doelbewuste leugenaar.

Wat denk je dat roofmoordenaar bendeleider die stemmen hoorde 'profeet' mohammed nastreefde en wat na zijn dood verdergezet werd door zijn volgelingen
via het militair binnenvallen en vernietigen van perzie, byzantium, noord afrika, zuid europa india enz ? Jihad

Om te weten wat voor vlees men in de kuip heft met de islam dien je de bronteksten te lezen en de geschiedenis ervan niet ontkennen of trachten te herschrijven

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...randeren.dhtml

Vrede is ideologieen die die vrede in de weg staan, ideologieen die u willen 'onderwerpen' bestrijden.

Prachtige geloof islam ? Nogmaals u bent een naieve kop in het zandsteker ofwel een regelrechte doelbewuste leugenaar. Ik kan u overstelpen met koran en andere
islamitische bronteksten die het tegendeel aantonen van wat u hier schrijft

Als ik iemand in een menigte zichzelf zie opblazen met als doel om als 'martelaar' zoveel mogelijk 'ongelovige' slachtoffers mee de dood in te jagen in de naam van islam
en iemand anders beweert, dat is niet islam, dan ga ik kijken in de bronteksten om te weten wie het bij het rechte eind heeft. Als ik een moslima op tv hoor bweren dat de islam 'peace' is
en jihad enkel verdedigen dan beledigd die onze voorouders die tegen de islamitische invallers/aanvallers/belegeraars gevochten hebben, ontkent zij de geschiedenis.

De islam is gebaseert op angst zoals je zelf aantoont. Een doelbewust goed en vrij zelfdenkend mens kiest niet voor de koran.

Van duivel gesproken, als je de koran leest lijkt die wel door de duivel geschreven

Dit was dus allemaal nietszeggend ontwijkend geleuter vanwege een gebrainwashed sektelid die tracht anderen in die sekte te lokken (dawa).[/quote]

euh kamaraad, denk dat je het bij het verkeerde eind hebt
maar ik ben alleen en spreek namens mezelf

en houd je geklets over leugenaar zijn bij je anders ga ik ook vervelend worden maar dat is juist wat je wil

daarom trek ik me terug uit dit gesprek, want het is raadzaam gesprekken te vermijden die een tendens als deze beginnen te krijgen

je bent erg onrespectvol en toont weinig karakter
ben allang blij met het gegeven dat ik jou niet ben
Oud 1 juni 2013, 19:38   #331
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Nu zet je aan tot haat en geweld, de kop afhakken van een gevangene zonder proces is niet zichzelf beschermen of verdedigen. Dat is gewoon pure moord, haatprediker.

nee echt niet, doe geen haat
islam is liefde en in verhouding goed

het zijn de beesten die mensen in guantanamo stoppen zonder recht what so ever

dit waren gewone moslims die geradicaleerd zijn door omgeving, door maatschappij en samenleving omdat ze geen kans kregen op integratie
misschien hadden ze een leuke lach of kleden ze zich in merk zoals prada, dolce &gabbana of dior, ik weet het niet

soms is men pas tevreden als iemand met kapotte schoenen loopt en zich nergens meer kan wassen omdat islam schoon is

hoe schoner de persoon is waartegen je praat des te smeriger je jezelf gaat voelen en de stank die komt toch ergens vandaan

als het geen sancties of boete's zijn dan verzint men wel iets om ze te grazen te nemen

vaak zelfs door collega's verraden die zelf geen duidelijk standpunt in durfde te nemen vanuit angst of gewoon wrok hebben tegen islam terwijl ze zelf niet weten waarom en als ze het wel weten dan zij het zo
gewone normale mensen die een goede baan hadden die zitten nu daar jaren en jaren
mensen die verdwenen zijn achter tralies zonder proces, men weet alleen dat ze daar zitten en verder niets, collega's en ook vrouwelijke die zich afvragen waarom dat noodzakelijk was of dat dit echt noodzakerlijkerwijs op deze manier behoorde te geschieden

gewoon leuke collea's die tevreden waren en waarmee je op een intellectueel, intelligente en leuke manier humor kon hebben zonder er iets voor terug te willen hebben want het is echt allah die beloond
niet iedereen die wil iets terug of iets hebben na een glimlachje of leuk gesprekje, echt geloof me

mensen die je aan het nadenken deed zetten omdat ze tevreden waren en niet jaagde op iets, mensen die graag gaven ipv van te nemen

vrouwelijke advocaten die geen recht hebben om met deze mannen te spreken
waarom niet, velen willen de waarheid en velen worden geweerd om in gesprek te treden met deze categorie afgezonderden die meestal hard gestudeerd hebben en meestal geen vlieg kwaad doen maar door complotten zijn verraden door mensen om hen heen

was nelson mandela een terrorist en zo nog vele anderen voorbeelden maar ik heb echt niet goed gestudeerd en als je wel kennis hebt dan vorm je een bedreiging, ik kan zeggen wat ik wil

die ene gast in toulouse die in telefonisch gesprek trad met een vrouwelijke dame van de media gaf aan dat deze jongeman zeer vriendelijk en charismatisch was, meestal mogen alleen mannen bij dit soort lui komen
kon niet meer aan werk komen en dit was de enige manier om gehoord te worden

mensen die intellectueel begaafd waren met kennis en goed waren met weerleggen, enkel de islam niet de rug toe wilde keren
zonder pardon in de boeien gegooid zonder eerlijk proces
gewoon koud de mond snoeren

mensen met diploma's met getuigeschriften, met familie's met vrouw en kinderen, mensen met hart
Oud 1 juni 2013, 19:43   #332
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
nee echt niet, doe geen haat
islam is liefde en in verhouding goed

het zijn de beesten die mensen in guantanamo stoppen zonder recht what so ever

yadayadayada

mensen met diploma's met getuigeschriften, met familie's met vrouw en kinderen, mensen met hart
Over wie heb je het eigenlijk? Afgaanse Moslims zijn geen mensen met diploma's en getuigeschriften, hier trouwens ook niet.
Oud 1 juni 2013, 20:22   #333
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Mohammed had een hersentumor die epilepsie en wanen veroorzaakte. Tegenwoorden zorgen wij ervoor dat zulke mensen hier met de beste zorgen worden omringd in een beschermde instelling.

beetje in de mist gegaan. PRE-islam mocht ieder de god aanbidden die men wenste, ze hadden een polytheistische maatschappij.
In zijn beginjaren, toen ze hem in Mekka nog als de plaatselijke dorpsgek beschouwden preekte hij de leuke dingen ja. Met alcoholo bedoelde hij dan wel de nodige "spirits", het proces van destillatie stond nog niet helemaal op punt en je kon er blind van worden.
(Naar het schijnt zijn wij hier pas beginnen destilleren nadat de moslims ginds in Wenen voor de poorten werden teruggedronken, met achterlating van hun koperen destillatieketels... blijkbaar konden ze toen ook hun koran niet lezen).

Wij hebben de slavernij afgeschaft.

slavernij? vrouwenhandel? roofovervallen? moorden? slachtpartijen?

in het hiervoormaals heb ik daar ook niks van gemerkt. jij wel?

De rest van je preek heb ik maar gedelete.
Ben je aan het studeren voor imam of zo?

studeren voor iman

ik ben vanuit noodzakelijkheid beland in een verslavingsopvang na een tijdlang dakloos te zijn geweest en in andere steden geen rechten heb

in de andere opvang in den bosch behoor je van 16.00 uur tot 21.00 uur op straat rondjes te lopen omdat er geen andere opvang is waar je kunt schuilen voor de regen

in nederland zijn er maar 3 opvangcentra die dag en nacht open zijn

dus heb ik wat geproefd om aan te tonen dat de plascontrole sporen van bevatte om in aanmerking te komen voor deze opvang ipv van de andere opvang

- we krijgen 3 maal daags te eten
- douchen kan vanaf 19.15 uur om het uur tot 23.15 uur en daana gaan de douches dicht dus als je een droom hebt gehad waarbij vocht ter sprake is gekomen dan heb je pech om van hygiene te spreken

verder zijn er geen mogelijkheden om te kunnen voorzien in eigen woonruimte, zijn geen middelen beschikbaar voor

behalve als je verslaafd bent dan kun je kamertraining krijgen om zodoende een eigen flatje te krijgen op de lange termijn als je laat zien/bewijst dat je hiertoe in staat bent, dus om in aanmerking te komen voor dan moet je aan een aantal criteria voldoen

volgens mij het nemen van medicatie, methadon en weet ik veel nog wat

en anders behoor je iets voor jezelf te vinden, sparen van een uitkering dat nog geen 700,- euro bedraagd

215,- euro kost en inwoning en 101,76 ziekenfonds

reken maar uit

dus om antwoord te geven op je vraag ofdat ik studeer om imam te worden luid het antwoord neen beste euh je

Laatst gewijzigd door g_z : 1 juni 2013 om 20:25.
Oud 1 juni 2013, 20:37   #334
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
studeren voor iman

ik ben vanuit noodzakelijkheid beland in een verslavingsopvang na een tijdlang dakloos te zijn geweest en in andere steden geen rechten heb

in de andere opvang in den bosch behoor je van 16.00 uur tot 21.00 uur op straat rondjes te lopen omdat er geen andere opvang is waar je kunt schuilen voor de regen

in nederland zijn er maar 3 opvangcentra die dag en nacht open zijn

dus heb ik wat geproefd om aan te tonen dat de plascontrole sporen van bevatte om in aanmerking te komen voor deze opvang ipv van de andere opvang

- we krijgen 3 maal daags te eten
- douchen kan vanaf 19.15 uur om het uur tot 23.15 uur en daana gaan de douches dicht dus als je een droom hebt gehad waarbij vocht ter sprake is gekomen dan heb je pech om van hygiene te spreken

verder zijn er geen mogelijkheden om te kunnen voorzien in eigen woonruimte, zijn geen middelen beschikbaar voor

behalve als je verslaafd bent dan kun je kamertraining krijgen om zodoende een eigen flatje te krijgen op de lange termijn als je laat zien/bewijst dat je hiertoe in staat bent, dus om in aanmerking te komen voor dan moet je aan een aantal criteria voldoen

volgens mij het nemen van medicatie, methadon en weet ik veel nog wat

en anders behoor je iets voor jezelf te vinden, sparen van een uitkering dat nog geen 700,- euro bedraagd

215,- euro kost en inwoning en 101,76 ziekenfonds

reken maar uit

dus om antwoord te geven op je vraag ofdat ik studeer om imam te worden luid het antwoord neen beste euh je
Erg dom klink je nu ook niet en je kent Nederlands, kun je echt geen werk vinden?

Citaat:
Een westerse oplossing heet "rukken", dan regel je zelf je natte dromen. Een stuk handiger, properder en loop je niet hele dagen rond met een stijve.

Laatst gewijzigd door BonBon : 1 juni 2013 om 20:38.
Oud 1 juni 2013, 20:43   #335
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Erg dom klink je nu ook niet en je kent Nederlands, kun je echt geen werk vinden?

Een westerse oplossing heet "rukken", dan regel je zelf je natte dromen. Een stuk handiger, properder en loop je niet hele dagen rond met een stijve.

maar aan wie moet je denken dan
Oud 1 juni 2013, 21:02   #336
BonBon
Banneling

Standaard

omg
Oud 2 juni 2013, 11:53   #337
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
studeren voor iman
Imam is een van oorsprong Arabisch woord waarmee een zeker leiderschap wordt aangeduid, voornamelijk binnen de islam. Er bestaan verschillende opvattingen over de rol en betekenis van de imam.

Binnen de grootste, soennitische stroming is de imam een voorganger in het gebed (de salat). Veelal wordt gedacht, dat een imam een speciaal beroep is, of dat hij een specifieke opleiding moet hebben genoten, maar het voorgaan in het gebed is traditioneel het enige criterium voor het imam-zijn.

-----------------

iman = het geloof.
De Zuilen van geloof (arkan al-iman)

--------------

Kan je niet gaan werken?

Oud 2 juni 2013, 11:55   #338
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit vind ik één van de meest beledigende islamitische voorschriften: je wast je NADAT je een vrouw hebt geneukt. Je hoeft je zelfs niet te wassen voordat je haar penetreert!

Oud 2 juni 2013, 17:01   #339
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit vind ik één van de meest beledigende islamitische voorschriften: je wast je NADAT je een vrouw hebt geneukt. Je hoeft je zelfs niet te wassen voordat je haar penetreert!

het is verder niet geoorloofd om voedsel mee naar binnen te brengen
protocol
alleen alcohol en drugs
Oud 2 juni 2013, 22:19   #340
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Imam is een van oorsprong Arabisch woord waarmee een zeker leiderschap wordt aangeduid, voornamelijk binnen de islam. Er bestaan verschillende opvattingen over de rol en betekenis van de imam.

Binnen de grootste, soennitische stroming is de imam een voorganger in het gebed (de salat). Veelal wordt gedacht, dat een imam een speciaal beroep is, of dat hij een specifieke opleiding moet hebben genoten, maar het voorgaan in het gebed is traditioneel het enige criterium voor het imam-zijn.

-----------------

iman = het geloof.
De Zuilen van geloof (arkan al-iman)

--------------

Kan je niet gaan werken?

iman is niet het geloof maar geloven in
of niet geloven in

de een gelooft in sprookjes
de ander in 5 zuilen
en een ander weer wat anders, capiche

zoals geloven in allah, de engelen, de profeten, de boeken, het hiernamaals en het voortbeschikte ( al qadr ) zowel het positieve als hetgeen je minder aanstaat ( of zoiets )

en betreffende je vraag ofdat ik niet kan kan werken, zal toch eerst mijn rust zien te vinden zodat je als leuke gezellige collega's een leuke werksfeer kunt creeren om optimaal te presteren

zullen eerst een aantal stadia vooraf behoren te gaan om logisch te redeneren tijdens je werkzaamheden en om consequent te blijven

jij blij, werkgever tevreden, iedereen tevreden
nou ja, bijna iedereen tevreden dan

en verder heb ik weleens het gebed geleid in moskees in nederland en marokko en de adhaan verricht
was een leuke tijd/periode

Laatst gewijzigd door g_z : 2 juni 2013 om 22:29.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be