![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aja, ik ben ook al geprogrammeerd ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 20 juni 2013 om 11:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Privacy is ook een vrijheid (liberty). Al zeker privacy jegens de Staat.
Citaat:
Serieus, denk eens na jongen. Je moet maar 2 minuten op het internet doorbrengen om te weten hoe je vanalles en nog wat in elkaar kan knutselen. Dat is dan nog voor een leek. Ik zou bijvoorbeeld met mijn opleiding gemakkelijk een chemische agent in elkaar kunnen knutstelen. Nog erger, je wilt niet weten wat iemand van Chemie potentieel kan doen. Dan is het maar een kwestie van op de bus stappen. Het feit dat er niet zoveel aanslagen gebeuren ligt aan gebrekkige planning of het feit dat aanslagen plegen weinig mensen boeit. Citaat:
Citaat:
Simpel, iemand gaat wat over je publiceren. Je nestelt wat in zijn mails en vindt een affaire, waarna je de journalist in kwestie wat chanteert.
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus er zijn nog nergens aanslagen gebeurt zoals bij jouw geen tijger in de tuin is geweest? ![]() Doe het dan, ga alle grondstoffen maar eens aankopen. Punt is dat je geen reden hebt om dergelijke aanslagen te plegen. Vandaar dat jij ook geen last hebt van controle of iets dergelijks. Ik bedoel niet dat het moeilijk is om chemisch wat in mekaar te stoppen. Maar wel om effectief een aanslag te plagen als je daar aanleiding voor hebt. Als jij uit Afghanistan ofzo komt en je koopt morgen 200 kg mottenballen...dan gaan er misschien wel eens wat mensen opkijken. Zowiezo is niet iedereen dom en achterlijk genoeg om aanslagen te plegen. Maar goed. men heeft idd al aanslagen op bussen gepleegd...dus wat is je punt nu eigenlijk? Dat men de aanslagen in Londen met opzet heeft laten gebeuren waarschijnlijk? Als dat de redenen zijn, graag de bewijzen voor deze conclusie van je studie. Of gok je maar wat raak? Maar goed dat jij geen beleid mag bepalen. Waar staat dat ik zeg dat aanslagen op luchthavens met gebeuren? Nee, dat bedoel ik niet. Geef eens wat feiten waar het zo gegaan is.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Illwill, het begint zielig te worden voor jou.
Laatst gewijzigd door giserke : 20 juni 2013 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonbron komt straks wel nog andere wetsvoorstellen en restricitiemaatregelen posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
handwaving is gemakkelijk he script en we draaien hier de bewijsvoering onterecht om. Als de NSA werkelijk aanslagen verijdeld heeft dankzij PRISM, dan wil ik daar wel eens bewijzen van zien
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wie heeft men dan al zomaar van straat geplukt?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Privacy is idd veel waard, maar deze word nu niet misbruikt.
Laatst gewijzigd door illwill : 20 juni 2013 om 13:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti VS propaganda, niet meer of minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trol eens niet zaag en blijf on topic.
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 20 juni 2013 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een terroristenaanhanger bah!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is al mijn tiende ofzo maar he, we gebruiken allemaal niet politics.be als persoonlijke blog om leugens te verspreiden nietwaar?
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop echt dat jij een typetje speelt.