![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En over de plicht tot onderwerping van de Vlaamse kolonie. Want al die vuile onverdraagzame populistische poujadistische racisten, fascisten en crypto-separatisten, daar valt niets mee aan te vangen. Filip moet zijn missie nu maar eens ernstig nemen en dat tuig uitroeien.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien, want uiteindelijk zal de particratie bepaalde republikeinse partijen beletten van iets te doen. En dan is het aan de bevolking om actie te ondernemen. Zolang de bevolking dat niet doet, heeft het de leiders dat het verdient. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister
|
![]() Clown Bassie stopt er ook mee....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() In het parlement hé slimme
![]() De kamer des verkozenen des volks. Wat jij of ik "denken" of "schrijven" of "roepen" doet niets ter zake....want als er me se zijn die dat roepen, dan ......zijn er gevolgen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, maar er zijn nu toch al een beetje meer verkozenen die niet gediend zijn met al die koningstoestanden. Dus hopelijk kunnen net die verkozenen eens op hun achterste poten gaan staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() Albert treedt af: "Bye, bye, Belgium!"
Krijgt de veelbesproken RTBf-documentaire toch nog enige amusementswaarde ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat gaat mooi worden in 2014 wanneer de nieuwe koning de formatie moet doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Delphine Boël is wettelijk de dochter van Jacques Boël. Het maakt dus niets uit wie de biologische vader is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() 2014 en Flupke: twee factoren die een voor het systeem beroerde cocktail vormen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit zijn duim, waar hij zowat alles haalt wat hij op dit forum gooit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zou hij haar moeten adopteren. Die kans zit er niet echt in volgens mij...
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel dat tegen degenen die Delphine Boël ter sprake brachten, of zwijg.
![]() |
![]() |