![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wel heb ik dan geen reden om Arabieren en Turken te haten? Als iemand je vermoord omdat je Koerdisch bent, hun wetten aan je oplegt.. Dan ben ik maar een racist hé Je bewijst weer eens dat je mijn woorden verdraait. Geef me aan de hand van één zin dat ik moslims haat. Dan zou ik mijn eigen ouders haten. Ik ben een realist in tegenstelling tot u. Flikker op naar Saudi-Arabië dan kun je lekker je haat verspreiden zonder tegen wind. Dit is BELGIË snap je het, BELGIË. Hier is er VRIJE meningsuiting. En is staat en RELIGIE GESCHEIDEN. Maar dat snap jij blijkbaar niet, troll |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is zeker een goed land, maar ik ben eenmaal hier opgegroeid. Mijn vrouw vindt het een prachtland, ze wilt er absoluut gaan wonen (Ze is van Britse afkomst) . Ik kan helaas niet door mijn job en omdat ik veel te veel van dit land hou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Syrië is Syrië. Net zoals Syrië zullen delen waar Koerden in België leven, nooit onderdeel worden van "Koerdistan". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vandaar dat hij ook Islamofobie wilt erkennen als een aparte discriminatiegrond!. Zie hier zijn/haar post; Islamofobie erkennen als aparte discriminatiegrond Welkom op het forum trouwens. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jij bent echt het toppunt. Wij kwamen naar België voor een beter leven en niet het kand te veroveren, in tegenstelling tot uw soort. Blijf maar zeiken over dat we geen land zullen hebben, 2 van de 4 delen hebben we al terug
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Nee.
Als zelfverklaard racist weet je dat best. Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 18 augustus 2013 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gast serieus je zit de helft van mijn teksten weg te halen. Ik geef een reden waarom ik mogelijk Arabieren en Turken haat, wat jij doet is de reden weghalen en me dan te bestempelen als een racist. Zeer laag van u, maar wat hadden we anders gedacht van een extremist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens indien u die discussie had gelezen wordt meneer/mevrouw door anderen op dit forum ook niet echt begrepen.. Ach ja.. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu gaat u te ver. Hoe weet u nou of mijn land mij wilt of niet? Als ze me niet wouden, zou ik er niet elk jaar naar heen reizen idioot. Nogmaals ik heb al gezegd waarom ik Arabieren en Turken mogelijk zou "haten". Wat zou u doen als er iemand naar u kwam , uw huis van u afpakte en dat je geen moslim meer mag zijn maar een christen moet worden. Ga je daar niet mee akkoord, simpel: De kogel. Zou u die persoon/natie in kwestie niet haten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tacitus wist het reeds: 'Het is eigen aan de mens om datgene te haten wat hem nadeel berokkent.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde onlangs een perfect Spaans sprekende Koerdische vertegenwoordiger die beweerde te spreken in naam van meer dan 600 sociale organisaties op een 'anti-imperialistische conferentie' in Latijns America. Hij gaf serieus af op de Syrische rebellen die tegen Assad strijden zowel als op Turkije. Ik vroeg me af hoe representatief die houding is binnen de Koerdische gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest kunnen we Salah niet beschuldigen van logica, probeer maar eens een kiltdragende motorscooterrijder en balletdansen samen te brengen. dat doe ik zelfs niet in mijn meest benevelde toestand.
![]() |