![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve in de sponde en aanverwanten. Dat gebeurt het soms op rubber, of op den bloten eikel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, waar blijf je die immer spitse humor toch halen............
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 september 2013 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De amateurs volgen die mode dan maar na.
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een keer reed ik daar met achter mij een trailer met daarop twee springpaarden. Ik reed uiterst rechts van het verharde wegdek en liet plaats genoeg om de terroristen doorgang te verlenen, weliswaar niet voldoende om met zijn allen naast elkaar te passeren. Ze hadden me net zo goed als ik hen, al van ver zien aankomen dus behoud ik rustig mijn snelheid, om en bij de 40/u. Bij het elkaar passeren was er eentje onder hen die alsnog niet op tijd opzij was. Pech, die lag op zijn rug tussen mijn voertuig en de trailer met zijn fiets naar omhoog nog tussen de benen. Wedden dat hij een volgende keer wel tijdig zal wijken? Ik ga niet bruusk gaan remmen met op de trailer twee peperdure springpaarden op, dat mogen ze rustig vergeten. Laatst gewijzigd door Garry : 2 september 2013 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan een heel goede zaak, daar de meeste straten van die aard vaak ook aan de smalle kant zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige, fietsen waarmee je 50 km/u kan rijden, bestaan. Het gaat dan bijvoorbeeld om heel gesofistikeerde (lig)fietsmodellen die ingezet worden bij tijdritten. Alleen zijn die van een aard dat ze niet ingezet kunnen worden in het dagelijkse verkeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, er moeten geen maatregelen genomen tegen "wielertoeristen". Er moet streng opgetreden worden tegen EENIEDER die zich niet houdt aan de verkeersregelementen.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 2 september 2013 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat er zo veel stomme hufters en opgefokte brulapen tussen zitten doet er ook veel aan natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Doet niet terzake. Het verandert niets aan de zaak : het gaat over gewelddadige racefiets-maniakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=RG-cLftQ9Xw Deze zaak is in het VK in het nieuws gekomen. Uiteindelijk is er een rechtszaak van gekomen en het videomateriaal als bewijs aanvaard door de rechtbank. De automobilist werd veroordeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar er andere snelheidsbepalingen gelden, gaat het meestal om stukken die deel uitmaken met de rest van de openbare weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat oude knarren dat snappen.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 2 september 2013 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had ik al passend verlaagd als je goed gelezen had. Was dat niet het geval geweest was hij er niet zo goed vanaf gekomen. Nu is hij er met de schrik en wat kneuzingen vanaf gekomen. Hij mag dus van geluk spreken. Een goede les voor de toekomst en een voorbeeld voor zijn metgezellen.
Laatst gewijzigd door Garry : 2 september 2013 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij mag dat een goeie zaak vinden, ik vind het "chauffeurs kloten N° zoveel".
Citaat:
Van dat licht dat niet brandde, maakt zelfs een stagiair-advocaat brandhout : "licht ging stuk, door de schok vd aanrijding, Meneer de Voorzitter".
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 3 september 2013 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |