![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die was je nog vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dat is reden genoeg voor hen om die christenen te vermoorden. Zonder dat die verder ook maar één enkel slecht ding doen. Onmogelijk te vergelijken met perverse kinderverkrachters natuurlijk, of misschien zet je christenen op hetzelfde niveau als die gasten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer die lui politieke macht verkrijgen dan kan het nogal eens een raar smoelwerk krijgen. En het is reeds deels zo daarginds. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fel...rganization%29 The Bush clan maakt deel uit van dat sektenetwerk. Je ziet wat er al van voortkwam: ze startten reeds enkele oorlogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals met Michael Jackson.
![]() |
![]() |
#88 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als een van de twee meerderjarig is, dat het dan anders ligt kan ik nog snappen. Mbt pedoseksueel/pedofiel... bij beiden schort er iets (serieus), paar vijzen los... zelfs maar "denken aan" vind ik zeer eigenaardig, djeezes :-s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de pa zal de gevolgen mee moeten dragen , WILLEN of NIET !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Ik ben het volledig eens met cookie monster. Mocht ik ooit een pedo tegenkomen, ik snij persoonlijk z'n ballen van z'n lijf met een keukenmes. Zulk uitschot verdient het niet te leven. Jan heeft hierin gelijk. Al wie wat gezond verstand heeft, weet hoe gevaarlijk en afschuwelijk pedofielen kunnen zijn. Of moet ik je herinneren aan Dutroux, Nietzsche? Keur je die man zijn acties dan goed? Keur jij het goed dat hij meisjes verstopte in zijn kelder en hen verkrachtte en uithongerde? Want ja, jij hebt niets tegen dit soort mensen, hé? Stop met uzelf slim en 'edgy' voor te doen en wordt eens volwassen. Het moest uw eigen kinderen eens overkomen. Eens zien hoe verdraagzaam je dan zal zijn, en wat van uw pompeus gedrag hier in deze topic nog zal overblijven. Ha, idioot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, dat is best een hypothetische vraag, Dutch Strawberry.
Laatst gewijzigd door Weyland : 4 september 2013 om 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In de huidige nivellerende liberale dictatuur is het recht in eigen handen meer dan broodnodig. Misdadigers worden niet meer gestraft maar terug op de maatschappij los gelaten met de nodige overlast tot gevolg. Dat mensenrechtengelul voor pedofielen en andere parasitaire organismen vind ik ook totaal overdreven en ouderwets. Die belachelijke zaken uit de Verlichting dienen nu eens eindelijk aan de moderne tijden worden aangepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |