![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8781 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een prijs zou ik er anders niet voor geven. Hoogstens wat rot fruit en eieren naar uw kop smijten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8782 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk hoef ik niets te bewijzen, want ik heb nooit beweerd dat er bewijzen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8783 |
Staatssecretaris
|
![]() Ieder bewijs zou iets toevoegen aan deze draad! Want dit topic bestaat nu bijna 5 jaar en zit aan bijna 9.000 posts zonder dat er ook maar iets gepost is dat in de buurt komt van een bewijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8784 | ||
|
![]() Citaat:
Net zoals het COMETA report ook bevestigde. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8785 | |
|
![]() Citaat:
Zie de Iran Case. Zie het Rendlesham forest incident. Zie de cases waarbij UFO's kernwapens uitschakelden tijdens de koude oorlog. Enzovoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#8786 | ||
|
![]() Citaat:
Sterren waarvan sprake is, zijn Proxima Centuari (de dichtste ster), en sirius (de helderste ster aan de hemel), de naaste buren van de zon. Op kosmische schaal is dat dus vlak naast onze deur. Ziehier wat de Sirians zelf zeggen over hun stelsel. Zij spreken ervan dat er een derde ster is, Sirius C, iets wat de wetenschap nog niet bevestigd heeft. De legendes van de Dogon, een volk dat claimde contact te hebben met wezens van Sirius, zei ook dat er 3 sterren waren al honderden jaren geleden (terwijl de wetenschap er nog maar één kende). Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8787 |
Staatssecretaris
|
![]() En zo belanden we weer eens terug aan bij SF en fantasy verhaaltjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8788 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja, jij geloofde zelfs dat COMETA een hoax was... terwijl het dat duidelijk niet is. Hier heb je een studie, niet van de minste, die toegeeft dat voor de onverklaarbare 5%, de buitenaardse hypothese de beste verklaring is.
Laatst gewijzigd door exodus : 26 september 2013 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8789 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8790 | |
|
![]() Citaat:
Nu het cometa report is tenminste eerlijk, zij geven toe wat wij hier al lang claimen. Voor elke rationele persoon die het bewijs bekijkt, is de buitenaardse hypothese verreweg de meest aannemelijke. En je ziet inderdaad dat er een cover up is zoals COMETA aangeeft. Dit toont aan dat de positie van de debunkers onhoudbaar is.
![]() |
![]() |
![]() |
#8791 | |
|
![]() Citaat:
De waarheid komt aan het licht, maar we zullen het niet via de mainstream media te weten komen. Want deze is een spreekbuis voor de elite, de elite die zeer goed op de hoogte is van de ware geschiedenis van de mensheid en die niet wil dat het volk dit te weten komt.
Laatst gewijzigd door exodus : 26 september 2013 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8792 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat veelzeggend ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8794 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
That's it, verder hoef ik echt niet te gaan over zo'n hypothetisch onderwerp als dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8795 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Anyway, ik zie hier veel praat over onverklaarbare dingen. Dat is imho geen bewijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8796 |
Staatssecretaris
|
![]() Het inderdaad veelzeggend dat jij blijft memmen over een totaal idiote vraag. Ik weet niet op welke andere zaken dat kan wijzen dan pure domheid, trolgedrag of een slecht gevoel voor humor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8797 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die bewijzen, zijn er in het licht van deze discussie, dus nog altijd niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8798 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig dat deze discussie constant neerkomt op "zie hier, bewijs!" en anderzijds "nee dat bewijst niks!". Nogmaals, zet u er over en bespreek het onderwerp uit pure interesse maar in de wetenschap dat we het niet weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8799 |
|
![]() Tja, het COMETA report is natuurlijk een doorn in het oog van de skeptici. Het resultaat van jarenlange studie van verschillende cases door experten in het veld, die zeggen dat de beste verklaring voor de 5% onverklaarbare gevallen, de buitenaardse verklaring is.
Nu, ik heb COMETA niet nodig om in te zien dat aliens en ufo's bestaan, daar heb ik mijn eigen rationele en interpretatieve vermogens voor. En vele anderen met mij. COMETA bevestigd echter nogmaals mijn zienswijze dat elke rationele persoon die het bewijs bekijkt, op een bepaald moment moet inzien dat het hier om buitenaardse intelligentie gaat. Het cOMETA report was samengesteld door experten in hun veld. Zie ook deze clip: http://www.youtube.com/watch?v=w7KC-1wj3Hg
![]() |
![]() |
#8800 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo veelzeggend dus. Vermoedelijk is het ijdele hoop dat je dit snapt uiteraard. Maar de andere mensen snappen het wel. Dat is ook veelzeggend. Heel erg zelfs. ![]() |
|
![]() |
![]() |