![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
Namaste forum tijgers met scherp geslepen rechtse hoektandjes, ole ole, shalom, salaam aleikum, fa waka, enz enz,
Ik en Wieroe zijn nu even bezig met wat onderzoek en Wieroe stelde de slimme vraag als Hindoe kat van: 'Dewanand, waarom bidden jullie mensapen tot jullie imaginaire en zelf gefantaseerde Creator X, dus jullie hogere blanke afgoden he, met mogelijke waarden voor X: in islam: X = Allah in christendom: X = Jezus, Maria, jehovah, jahweh, god, enz in Hindoeisme: X = Brahman, Vishnu, Shiva, Ganesh, Durga Maata (ook vrouwelijke godinnen) Laxmie Maata, enz enz nog ruim 33 miljoen he benamingen van de X waarde als variabele voor creator van de mensapen. en uiteraard in het Dewanisme: X = Altecrea, maar toegestaan zijn ook alle andere imaginaire Historisch ontwikkelde grootheden en waarden van X alsl zeta entiteiten te implementeren. (ONderzoek en theorie vorming si nog volop in ontwikkeling dus maak kontakt met ons als je een leuk idee hebt) bij Harriechristus's, nieuwe geloof geldt in theorie dus: X = 10^53 micro wezens, evenveel als het aantal atomen in het huidige universum. (nou heb ik gelijk Harrie zegt Wieroe nu tegen hem). aldus Wieroe. Nou wie is hier een bidder? Revoleto bidt zeker tot Allah. Er zijn hier ook christenen, nou leg uit waarom je bidt tot je blanke god. En zijn er hier hindoes, het is nu navratri en alle mandirs draaien diensten hele week, 9 dagen geloof ik. Vertel hier waarom je bidt als hindoe en wat je denkt dat je hiermee bereikt. Als de goden en blote godinnen in de hemel zijn, dan moet je wel erg luid bidden zodat zij jou verzoek horen, afstand is ruim 20 kilometer tot de goden boven, of zitten zij boven de tropossfeer? Of juist in de magnetossfeer rond de aarde? Met heel sterke luidsprekers om te bidden kunnen de goden je horen en je zal er schor van worden. Moslims doen het al redelijk goed met hun speakers op het dak om vijf keer per dag luidkeels te smeken naar Allah om hen kracht, energie en munitie te schenken als beloning. En dit werkt goed, kijk islam is nu het sterkste geloof op aarde en 500 miljoen gelukkige moslim meiden dragen apetrots een fleurig, sexy hoofddoekje, de vlag van islam midden op straat, om elke dag een islamitische massa demonstratie te voeren overal op aarde. Dit vind ik gewoon een hele prestatie van de islam, hoewel men beweert dat vrouwen in de islam onderdrukt worden, nou als die moslimmeiden dit zelf willen, vrijwillig wat moet ik dan hierover zeggen als waardeloos koelie aapje? Ik heb een moslimmeid zelf niets te bieden als lage kaste koelie/hindoeman dus moet ik mijn bek houden over islam. Nu ik die hindoes toch beter ken, denk ik van hindoeisme is gewoon dood, satanisch, normloos, aapachtig, kaste gezeik, suicidaal, enz. Ik weet het zelf ook niet meer mbt die inferieure hindoe aapjes, sorry ik spreek voor mijzelf en noem geen namen, maar zo voel ik het aan na ruim 20 jaar kontakt met hindoes uit hogere kasten. Hindoes stellen mij zwaar teleur nu, helaas zo voelt het aan bij mij, hindoeisme is zelfmoord en zelfvernietiging gewoon in de praktijk, meer niet. India is een gekleurd hindoe apen drama vandaag. dewanand en Wieroe Laatst gewijzigd door dewanand : 10 oktober 2013 om 21:08. Reden: tikfoutje update |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een , door enkele , fantastisch verzonnen zeverding , om anderen
onder hun knoet te houden , welke zelfs helaas vrij goed lukt !!!! Dat mensen in die rommel (blijven) trappen , snap ik niet !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister-President
|
ja cookie monster,
mooi dat je zo snel reageert, je hebt gelijk: verzonnen onderdrukker X als creator, en een precedent van een narcist of psychopaat (ruim zien, elk geloof heeft zulke figuren, niet alleen islam) die dan in naam van X macht wil en vooral veel hete maagden om mee te seksen. God Krishna van Hindoes had zelfs 16.000 hete hindoemeiden, gopi's en hij stond gewoon te fluiten op zijn bamboestokje terwijl zij naakt voor hem zwommen en vingerden op zijn tonen met vibrators van bamboe. NOu eigenlijk heeft Wieroe mij nu de echte oorzaak vertelt waarom mensapen geloven in creator X als hogere afgod, en mijn hindoe kat zegt de harde waarheid. Ik ga altijd mensen moeten bekennen dat deze kennis en informatie in mijn apekop uit het kattenbrein komen van Wieroe omdat ik hier echt te dom en te ziek voor ben, pillen houden mijn apekop heel he, drie tot vier zware per week, had gisteren nog nieuw pakje vol gehaald. dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten wij werken aan een internationaal hindoe katten leger, doe je mee mannen en meiden, doe miauw en trek je katten pakjes aan met staarten eraan genaaid. denk aan Cat woman, deel 2. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.youtube.com/watch?v=ZZzVkFfni9M
https://www.youtube.com/watch?v=NfglcPPaLJk https://www.youtube.com/watch?v=G3Z3mo7uGcY
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 10 oktober 2013 om 21:36. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat om de betekenis erachter
btw: Ik vind deicide best wel een leuke band
|
|
|
|
|
#7 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het aantal atomen in het ons bekende heelal is 10^80 en in elk atoom leven ongeveer 100 biljoen microwezentjes, dus dat wordt: 10^94. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar is de hemel waar we ook zelf zijn. De microwezentjes zijn echt niet jaloers en halen ze allemaal naar wens voor je tevoorschijn: Zeus, Osiris, Odin, Aphrodite, Allah, Vishnoe, Jezus en Maria en wie het ook moge zijn. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Europees Commissaris
|
Het wordt wel tijd dat de wezentjes jou een beetje helpen en de denkpatronen van andere individuen zodanig beïnvloeden dat ze jouw verhaal overnemen. Tot op heden is het wel een triestige zaak.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik typ me uit de naad en die microwezentjes liggen op hun luie krent. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat doen ze omdat het hen geleerd is om te bidden en om God een plezier te doen. Dus eigenlijk omdat ze dan braaf zijn en dat voelt alsof God hen een aai over hun bolletje geeft. Lief hè?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet echt, daar het gebed een veelheid van emotie kan verwoorden en zich heus niet beperkt tot "God een plezier doen".
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
zij die bidden zouden beter de 10 geboden respecteren
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Banneling
|
u bent de bevoorrechte Betlehem-getuige
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Minister-President
|
namaste Piero en Jan van den Berghe,
nauwelijks een weekje geleden ging ik kijken op een zondag bij de sewa dhaam mandir bij moerwijk, den haag. Is aardige hindoe tempel, imposant bouwwerk, drie maanden geleden nog elf koepels bijgebouwd, kosten totaal ruim 2,1 miljoen euro, op het dak he. http://www.sewadhaam.eu/ heleboel grote beelden zag ik binnen van hindoe goden, erg mooie kleuren en sexy kleding. Binnen in de zaal zaten snel 100 hindoes te kijken naar de beeldenrij voorin waar drie hindoes luidop aan het bidden waren tot die goden en eten offerden op schaaltjes, ook gooien zij bloemen op de beelden. Voor mij als technocraat en toch nog theist, met Altecrea als Creator X van mij en Wieroe is dit nogal vergezocht he, die vertoning van de Hindoes. Ik begrijp dit niet goed en ken het niet. Ik kom uit atheistisch verleden, extreem materialistisch, geen geloofsconcept meegekregen van huis uit. Hindoeisme vind ik echt raar en primitief gewoon, vooral ook omdat ik nu weet hoe aapachtig hindoes denken en hun hele logica is erg normloos en dierlijk. Hindoeisme heeft iets van een soort inferieur mensapen geloof, hersenloos, aapachtig, raar hoor. Bidden helpt toch voor geen ene mallemoer? HOe kan je nou bewijzen dat bidden tot creator X echt leidt tot grote voordelen en erg goed is om te doen, elke dag? zou harriechristus nou hindoe kunnen zijn? Ik moet het aan hindoes vragen, maar ik zou harrie toch willen adviseren om kontakt op te nemen met hindoes en ik kan hem in kontakt brengen, dus mail mij harrie. hindoes gaan jou waarderen hoor, omdat jou visie erg hindoeistisch is, je bent een witte hindoe kan je zeggen volgens mijn theorieen. dewanand en wieroe |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft u dan ergens een sluitend antwoord? |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
er is meer dan Betleehem
oude grieken - egypte - Betleehem - Rome waarom situeert men het verhaal van de Schepper in Betleehem ? waarom staat er op het schilderij van Adam en Eva een appel en geen olijf ? |
|
|
|