![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Draagt u een steentje bij voor kinderrechten wereldwijd?
Voor mijn afstudeerscriptie verricht ik een onderzoek naar hoe ontwikkelingsorganisaties zich positioneren in de digitale media. Dit onderzoek is vooral gericht op de Belgische NGO's die zich richten op ontwikkelingsprojecten voor kinderrechten wereldwijd. De grote vraag is dan ook, hoe denkt u hierover? De enquête bestaat uit 16 korte vragen waarin uw mening wordt gevraagd. De duur van deze enquête is 5 tot 10 minuten. Uw deelname is geheel anoniem en de resultaten zullen alleen gebruikt worden voor mijn afstudeeronderzoek. Ik dank u vriendelijk voor uw deelname. Hartelijke groet, Studente, Hogeschool Utrecht http://www.thesistools.com/web/index.php?id=373255&code |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wil liever dat echte Belgen mijn enquête invullen
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Nee. Als je opdringerig met je stomme enquete in 4 verschillende subfora gaat zitten dan zorg ik ervoor dat deze wordt vernietigd.
Als ik mij niet vergis is er een exemplaar ingevuld waarop alle antwoorden "kut" zijn. Ik ga dat nog 1000 keer laten gebeuren. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Het is niet mijn bedoeling geweest om opdringerig over te komen. De reden waarom ik dit in verschillende subfora's heb geplaatst is omdat ik graag iedereen op deze site wil bereiken. Maar, als je het niet wilt invullen is dit natuurlijk geen probleem. Ik probeer enkel mijn enquêtes ingevuld te krijgen. Daarom, mijn verzoek om alleen te reageren indien je interesse hebt, anders is het natuurlijk zonde van je tijd. Nogmaals bedankt.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik denk niet dat hij nog geldig gaat zijn als de helft van je antwoorden ongeldig is.
En neem 10 minuutjes de tijd om te achterhalen hoe dit forum werkt vooraleer te beginnen spammen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt voor de tip
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ![]() Locked and loaded Mauser Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 1 november 2013 om 15:34. |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn tips: 1) In plaats van zelf een vragenlijst te verzinnen en daarmee naar een forum te komen, zou u een discussie kunnen aangaan die aangepast is aan het forum (dus op politics.be zou u een verband met de politiek moeten leggen) en dan ná de discussie een vragenlijst kunnen opstellen die afgestemd is op de leefwereld en het wereldbeeld van de forummers. 2) Degene die de vragen beantwoordt, moet de indruk krijgen dat het ingevulde formulier een afspiegeling van zijn eigen houding ter zake vormt, of er ten minste iets van laat vermoeden. Uw vragen wekken bij mij niet die indruk. Mijn indruk is dat u wel cijfertjes zou hebben als u klaar bent, maar dat u daaruit geen maatschappelijk relevante conclusies kunt trekken; anders had ik u graag met uw werk geholpen. 3) Ik kan de heer Six wel ergens begrijpen. Wat heeft uw vragenlijst eigenlijk met het subforum "Arabische lente" te maken? U lokt eigenlijk arrogante reacties uit op die manier... Veel succes. Laatst gewijzigd door Zondag : 1 november 2013 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Ik begrijp dat heel goed Zondag.
Mijn onderzoek is niet zo grootschalig, maar het is zeker een heel goed idee. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Kleine opmerking: bij vraag 11 kan ik opgeven dat het "niet van toepassing" is welke sociale media ik het meest gebruik. Maar vraag 12 is verplicht en ik moet aangeven welke mijn favoriete sociale media is. Dat spreekt elkaar tegen.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik heb het ingevuld en toch 1 keer kut geplaatst
![]() Voor de rest zijn de vragen echt bedoeld voor katholieken die al met die organisaties bezig zijn, ik voel me alvast niet aangesproken omdat ze te katholiek en/of te betuttelend zijn. |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik zou graag mijn verontschuldigingen namens de intellectueel incompetente mensen op dit forum aan je willen aanbieden, Sakina. Dit forum is écht geen goede plaats om een onderzoesproject te houden. De meeste mensen hier gedragen zich nog erger dan kleine kleuters, zoals het taalgebruik van Six reeds doet blijken. Stuur in plaats daarvan e-mails rond via je universiteitsinbox, of ga langs bij mensen in je buurt, hou een enquête in je straat... Ik denk niet dat veel forummers hier goedbedoeld zullen antwoorden op je onderzoeksvragen, waardoor je hele lijst dan ook geen relevante resultaten zal vertonen... Ik voel hier echt plaatsvervangende schaamte als studente van 23 temidden van een groep volwassenen die zich gedraagt alsof ze mentaal nog niet door hun puberteit heen zijn. Veel succes met je onderzoek!
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Six is wetenschappelijk onderzoeker, en hanteert indien nodig een uitstekend taalgebruik. Indien nodig, it is.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik je naam Google, kom op een link naar de Bogdanov-affaire uit...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#19 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je weet ook dat ik heel goed weet dat je in real life zoiets, zelfs tegen een dame, niet zou durven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Six: Busted ! Van je vrienden moet je het hebben six. |