![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De 1e generatie moslimstrijders is terug uit Syrië (waarom? ze hadden het daar toch goed? vrij verkrachten, schieten en afslachten)
Derhalve doen de wervingspogingen van het terugkerende echelon jihadisten het heel goed. Dappere verhalen en veel bloed doet goed volgen. http://frontpage.fok.nl/nieuws/62835...eeds-meer.html
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Tja, die mensen geloven nog in een ideaal, he. Een verkeerd ideaal weliswaar, zij zijn belogen en misleid, maar zij hebben nog de moed om op te staan voor iets waar zij in geloven.
Dat kan je van de kutvlaming niet zeggen, nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Zoiets als de SS in WWII?
De west-vlaming heeft, zoals ik begrijpen mag, geen behoefte aan maatschappelijke ontwrichting. Komend voorjaar ga ik op exepeditie naar Brugge. Via de Noordzee naar Zeebrugge, door de Visartsluis het Boudewijnkanaal op en daar is dan de BZYC waar ik mijn touwen zal uitgooien. Inmiddels verheug ik me erop. Voor mij dus geen k*t vlaming. Voor mij worden ze aangetrokken door avontuur en martelaardom bij familie en vrienden. Het is niet zozeer de ideologie van het geloof maar de ideologie van het alfamannetje.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 3 december 2013 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen met dat verkeerde ideaal ook nog best ver komen qua wereldmacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Degenen die terugkomen worden door vriend en politiek onthaald als helden.
Ik zou ze stuk voor stuk ophangen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kerels hebben niet eens 'n front gezien. Ze worden gerecruteerd, mogen eerst op z'n mohamedaans trouwen (hier of ginds), seks dus, daarna zitten ze in 'n villa, ver achter de frontlinie, in reeds, door de rebellen veroverd gebied, om de plaatselijke bevolking te terroriseren. Mocht 't onverhoopt toch mis gaan, mogen ze meteen als martelaar naar hun paradijs met 72 hoeries (zonder de martelingen van 't graf te moeten doorstaan), alwaar ze - alweer - tot in der eeuwigheid seks mogen hebben. Prachtige idealen: seks, smeerlapperij uithalen, nog eens (eeuwig) seks. Maar dan nog, zelfs al zouden ze gaan 'strijden' om hun geloofsbroeders te bevrijden van onderdrukking, tegen wie of wat strijden ze dan? Juist ja, tegen ook geloofsbroeders, want beide zijden zijn ... mohamedanen. Prachtig toch, die mohamedaanse idealen, mekaar uitmoorden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet eigenlijk vrij weinig over de recruteringsprocedures. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Moslim recrutering is al een jaar of tien bezig. Na verloop van tijd nivelleerde het tot een breed platform van recrutering c.q. ronseling.
bronnen: http://mediawerkgroepsyrie.wordpress...sche-ardennen/ http://ejbron.wordpress.com/2013/10/...en-extremisme/ http://www.stormfront.org/forum/t215303/ http://syrischperspectief.blogspot.nl/ Er is dus wel degelijk een beweging in gang gezet die probeert jonge moslims in het Jihadisme te betrekken. In hoeverre dat succesvol is weet men niet precies, alleen via de sociale media kun je een glimp opvangen van personen die erbij betrokken zijn. Aantallen zijn volstrekt onbekend, maar meer dan enige tientallen per regio zullen het tot dusver niet zijn. Een Marokkaanse wetenschapster deed onderzoek naar de oorzaak van het "Marokkanenprobleem" en promoveerde op het volgende thema: http://www.rnw.nl/english/article/mo...re-a-scapegoat Een artikel in Elsevier's Magazine: http://www.elsevier.nl/Nederland/blo...sten-1391207W/
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 4 december 2013 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=six;6914415]Wordt seks gebruikt als recruteringmiddel?
Ik weet eigenlijk vrij weinig over de recruteringsprocedures.[/] http://https://www.google.be/#q=brui...hadis+in+syrie Weet niet of de link werkt, ken dat niet op iPad, Google; bruiden voor jihadis syrie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Link werkt niet, maar in mijn aangegeven bronnen moet wel iets te vinden zijn.
Wat wel een feit is dat de overheid meer en meer bezwijkt voor Islamitische eisen. Met name in Rotterdam waar een hele sterke Turkse invloed te vinden is, ook politiek, Islamiseert ook de stadspolitiek. Dat de Sharia in Rotterdam ingevoerd gaat worden is nu al een feit.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *Jihad al-nikah kan je ook googlen.
Hele internet staat vol met info over dat soort idealen praktijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() De vergelijking met de SS lijkt mij inderdaad gepast. En nee, ik beweer nergens dat het overtuigde idealisten zijn, wel dat zij een strijd aangaan. Het beloven van vrouwen heeft er allicht mee te maken, dit is steeds een motivatie in een oorlog. De zaken zijn dan ook heel nauw aan elkaar gekoppeld.
Laatst gewijzigd door six : 4 december 2013 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() De jongeren hebben geen levenservaring en vertrouwen op het oordeel van de moskee.
Daar ligt een groot deel van de Jihadistische bron. De Romeinse kerk, die aanvankelijk dezekfde eigenschappen vertoonde als de Islam nu heeft in de loop der eeuwen moeten inbinden. Hun toegeëigende privileges werden hen beetje nij beetje afgenomen totdat een algehele godsdienst opstand de bakens voorgoed verlegde. Post beeldenstorm was het afgelopen met de inquisitie. De islam moet dit proces nog ondergaan. Het laat ook zien hoe tergend langzaam de evolutie van de islam verloopt. Zij zijn nog steeds gebakken aan de doctrine van de Wahabbiten anno 19e eeuw. In het begin daarvan versloeg Ali Pasha de Wahhabiten maar kon niet verhinderen dat de kern bleef bestaan.
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals al verschillende keren opgemerkt......het is niet de eerste keer dat vanuit Europa aantallen jongemannen vertrekken die elders op de wereld hel en verdoemenis zaaien...
Behalve wat betrekkelijk softe juridische proceduurtjes heb ik geen weet van een fors EUROPEES gekoordineerd plan van aanpak.Nochtans staat de toekomst van al onze buren op het spel als Europa de bron van problemen zal worden.. De groeiende Europese morele zwakte,en de verkeerd georienteerde militaire en politionele middelen riskeren op een dag onze buren te DWINGEN om zelf in te grijpen tegen de "failed states" ten noorden van hen.. Eerlijk gezegd,wat stelt de EU-politiek van mensenrechten en vermijden van geweld eigenlijk nog voor.Een sprekende pop met een mantelpakje en een sjaaltje,of een dummy met een maatpak beweert voor de Internationale camera's het ene,terwijl bij de buren van de EU,politieagenten en soldaten doodgeschoten worden,en roof moord en verkrachting gebeuren door EU-burgers die daar zijn met een kompleet verschillende agenda. .....ach....nu begrijpen we het! Europa staat voor....niks.....dan geld. Wat zouden we dan van jonge Europese burgers,ongeacht of ze van "oude Euraziatische Origine of niet" zijn ,dan wel verwachten?Geld hebben ze niet,opties ook niet,moraliteit is verwrongen ,en wegens hun jeugdigheid kunnen ze de gevolgen van hun daden niet goed kunnen kaderen(en politie en rechtbanken zullen dat nu ook niet meer doen),dus doen ze maar? Laatst gewijzigd door kelt : 5 december 2013 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dreaming of a better world natuurlijk (72 inclus). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, we zien de stront dan ook nu reeds aan de knikker hangen. Wir haben es nicht gewußt... tuurlijk... |
|
![]() |
![]() |