![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij ziet ver beneden zich op de weg een vrouw lopen en besluit een eind te dalen. Als hij een stuk lager in de lucht hangt, roept hij naar haar: ‘Mevrouw! Ik heb vrienden van me beloofd hen op te pikken, maar ik heb geen idee waar ik nu ben.’
De vrouw roept terug: ‘U zit in een luchtballon op ongeveer tien meter boven de grond. U... bevindt zich tussen de 51 en 52 graden noorderbreedte en 5 en 6 graden westerlengte’. ‘U bent vast informaticus,’ zegt de man. ‘Inderdaad, hoe weet u dat?’ antwoordt de vrouw verbaasd. ‘Wel,’ zegt de man, ‘u heeft mij een perfecte technische uitleg gegeven, maar ik weet niet goed wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik me bevind. U hebt me niet geholpen en me bovendien nog eens kostbare tijd doen verliezen.’ ‘En u bent manager, neem ik aan?’ zegt de vrouw. ‘Klopt, hoe wéét u dat?’ antwoordt de man. ‘Wel, u weet totaal niet waar u bent en nog minder waar u naar toe moet. Een grote massa lucht heeft u gebracht waar u nu bent. U heeft een belofte aan anderen gedaan waarvan u geen idee hebt hoe u die moet nakomen en nu verwacht u dat mensen die onder u staan dit probleem voor u oplossen. U bevindt zich nog in dezelfde situatie als vijf minuten geleden, alleen is dat nu ineens mijn fout.’ *grijns* |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Regen, regen, regen en nog eens regen
Het regent nu al dagen aan een stuk Mijn vrouw is volledig gedeprimeerd Ze kijkt constant door het raam Als het zo verder gaat… Zal ik nog verplicht zijn van haar binnen te laten |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Gewoon de waarheid 1
Geliefden helpen elkaar met uitkleden voor de sex. Na de sex kleden ze zich echter zelf weer aan. Moraal van het verhaal: Niemand helpt je als je genaaid bent. Gewoon de waarheid 2 Als een vrouw in verwachting is voelen vrienden aan haar buik en feliciteren haar. "Proficiat". Maar niemand strijkt even over de man zijn penis en zegt : "Goed werk jongen!". Moraal van het verhaal: "Hard werk wordt nooit gewaardeerd." |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() What's 6.9 ?
A good thing fucked up by a period. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Op een verkleedfeestje staat er iemand in zijn onderbroek voor de deur.
"Als wat ben jij verkleed ?", vraagt de host. "Als een vroegtijdige zaadlozing," antwoord de man, "ik ben juist in mijn onderbroek gekomen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kennen jullie het verschil tussen Onze Lieve Vrouw en een hedendaagse vrouw ?
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hedendaagse vrouw vlucht met alles en laat de ezel achter.
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vader echter.....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 december 2013 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |