![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, met nog een geruster hart dan voorheen zelfs. Alvast een wegpiraat minder. Daar draait het tenslotte om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alvast een zware overtreding. En dan becommentarieer ik nog niet die andere fratsen die de man uithaalt. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 8 januari 2014 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast blijkt die BMW-bestuurder niet onbesproken. Agressief gedrag is hem niet vreemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() En dan verschieten ze er van dat er zoveel mensen andere mensen gaan haten. Een spijtige evolutie die zware gevolgen gaat krijgen. Door personen als die camionette chauffeur die denkt dat hij God Almachtig is gaan er nog meer verkeersagressie uitgelokt worden. Ze zouden beter die camionette chauffeur zwaar straffen en een voorbeeld stellen. Maar neen de machthebbers hebben niets liever dan dan mensen elkaar gaan verklikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jammer, maar helaas. U kan een ballon blijven vullen met lucht, als er gaten inzitten, ... dan is het gewoon zinloos.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 8 januari 2014 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft: die 'aanklager' heeft misschien wel het leven gered van de overtreder, want die zal nu wel voorzichtiger zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 8 januari 2014 om 14:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() Ondertussen de originele film bekeken en film is geen bewijsmateriaal. Er zit wel iets heel vreemd in zijn film die hij onder andere op zijn FB profiel heeft gepost : op het filmpje staat 2013/01/24 - 12:17 of bijna een jaar geleden? Hij beweert echter dat het op oudejaarsdag was? Dus buiten uitlokking en provoceren kan er nu ook valsheid in geschrifte bij komen.
Deze zaak gaat nog iemand heel slecht bekomen en het zal niet de BMW rijder zijn ![]() Ik ben geen verklikker maar wacht wel gespannen af tot wanneer alle smerige details van de bestuurder van de camionette open en bloot worden gesmeten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb het eerder vermeld; ik heb de indruk, dat 'u' die chauffeur bent.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 8 januari 2014 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vertel me eens: als jij morgen inbrekers ziet inbreken in een huis dat niet het jouwe is, of dat van iemand die je kent, ga je dat dan ook gewoon laten gebeuren onder het motto 'leven en laten leven'? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En anderzijds heb ik daar nu eens dik mijn plezier in.
Dat stuk uitschot rijdt blijkbaar vaak rond gelijk een zot, maar nu hebben ze hem eens heel deftig bij zijn lepels. Dat moet aanvoelen gelijk een rattenklem op zijn teelballen. Eigen schuld dikke bult. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
@ Sonny Crockett : ik hoop dat die BMW bestuurder niet op forums gaat liggen zeveren maar zijn advocaten laat werken. Moest er iemand zo een film over mij maken en op sociale media plaatsen ik zou hem ook proberen te plukken. En hij zou blij mogen zijn dat het enkel bij financieel plukken zou blijven. Ik mis helaas de connecties om het gronderige werk te laten doen. En ja ik heb enkel in deze twee topics gepost. En ik ben niet de bestuurder van de BMW maar haat het als mensen voor verklikker en agent gaan spelen. Ik zit deze dagen constant op het internet overal van alles over deze zaak te lezen en uit te pluizen. Wie weet vind ik iets waar de advocaten van de BMW bestuurder iets mee kunnen zijn. En dat zal ik met groot plezier doorgeven. In alle privacy want anders wordt hier nog beweert dat ik ook een verklikker zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een spijtige, heel spijtige zaak dat die BMW bestuurder te eerlijk was ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() Danny'ke, je staat alleen én hebt geen gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Vreemdeling
|
![]() Neen geen verklikker want ik zou dan enkel de link naar zijn advocaten in kwestie doorgeven met mijn mogelijke opmerkingen daarover. Ik zou het niet op sociale media te grabbel gooien. Of naar de VTM gaan bellen om deze avond in het nieuws wat te komen verkondigen. Want de bestuurder van de camionette ziet zijn BV wording al groeien en zit al een dik uur bij de VTM.
Hoe laag kan een mens vallen? Misschien zien we het straks op VTM als de bestuurder van de camionette zijn opgeblazen verhaal komt doen? |
![]() |
![]() |