![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() Die meetings, telefoons, mails, etc...beschouw ik als werken.
Een model bouwen om bepaalde zaken te simuleren, niet. Dat is plezant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slaaptekort is een killing voor de processen die in je brein plaatsvinden. Kijk, mij boeit het allemaal niets. Als jij graag wil functioneren op zo weinig slaap moet je dat helemaal zelf weten. Het is alleen wel wat ironisch voor iemand die graag fastfood ziet verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Einstein, had ook genoeg aan een viertal uur slaap. Het is nu niet, dat die brave man niets heeft bereikt in zijn leven.
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Teveel fastfood eten is gewoon slecht. Je aderen slippen erdoor dicht en het verminderd je intelligentie. 2: Wel heel knap dat jij weet dat Einstein genoeg had aan 4 uur slaap. En zelfs al zou dat zo zijn, dat is geen argument. Er zijn ook rokers die 90 worden, is roken nu gezond ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dus "soms" 3 a 4 uur slaapt, heb je wel degelijk slaaptekort. Dat jij het niet zo voelt is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Parlementslid
|
![]() Zou hij veel fastfood eten?
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier om een nachtritme, dus een verschuiving van je slaappatroon naar de nacht toe. NIET over laat gaan slapen en vroeg opstaan. Dat maken jullie ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Vreemdeling
|
![]() Ik had hier al wat gelezen en gemerkt dat sommigen een kort lontje hadden. Nu beter een kort lontje dan een kleintje in de broek
![]() Maar zo neerbuigend doen tegen lager geschoolde werkmensen is zo typisch voor mensen die zich enkel achter hun diploma kunnen verschuilen. Als een ingenieur zich te goed voelt om buiten de normale werkuren te werken dan verdient hij eerder een stamp tussen zijn benen dan een goed loon en werk. Want u blijft maar een mens die spartelend zoals een vis op het droge elke maand probeert te overleven. En voor alle duidelijkheid. Ik ben niet gehuwd. Ik heb geen ouwe geldschieter. Ik woon alleen en geniet van mijn eigen vrijheid en zelfstandigheid. Ik rij niet met een range rover. Ik haat zelfs ook die blonde truttebellen in hun BMW X6 of Range rover. Ik kan met een wagen rijden en parkeren. Ik rij zelfs heel sportief en met een sportwagen. Veel mannen blijven trouwens zwaar achter op dat vlak. Ik verdien mijn eigen geld op mijn eigen manier. En ja soms of zelfs regelmatig gebruik ik daarvoor mijn vrouwelijkheid en het feit dat mannen toch enkel maar achter hun pietje lopen en met hun pietje denken. De mannen moeten maar zo stom niet zijn en met hun hormonen denken in plaats van dat weinige in hun hoofd. En ik wil gerust eens een maandloon vergelijken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Bachelor. In de management zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Vreemdeling
|
![]() Zoals elke onnozel trien Recht gedaan
![]() Ik zal het maar direct zeggen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() Oei, nog erger. Logisch dat dat niet begrijpt wat een ingenieur doet en hoe de werkomstandigheden van ingenieurs eruitzien.
Je hebt minstens 1 product van Apple, juist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jobs voor ingenieurs zijn vaak dagjobs, zowat altijd. Ik pleit net voor meer flexibiliteit. Ik erken de eis om aanwezig te zijn/bereikbaar te zijn op bepaalde uren, maar soms moet je kunnen werken met vrije uren, lees: als je graag snachts je rapport schrijft, waarom niet ? Ik werk liever wanneer het me uitkomt, ergo, daarom de shift die ik maak van loondienst naar zelfstandige. In de eerste zit je vaak nog met vaste uurroosters, in het tweede ben je veel vrijer in je werk (echter, ook veel minder zeker van je werk). Wat niet wegneemt dat ik vind dat zondag een vrije dag moet blijven, zeker in loondienst. Dan is er weinig keuze. Laatst gewijzigd door Tavek : 24 januari 2014 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |