![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je
helaas niet meer uitbetalen. Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het kost ons enkel wat apenootjes. Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van vandaag: dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. -- KD |
![]() |
#2 |
|
![]() "K.D" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je helaas > niet meer uitbetalen. > > Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit > als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne slimme > chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het kost ons > enkel wat apenootjes. > > Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er > verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van vandaag: > dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. > > -- :-)) |
![]() |
#3 |
|
![]() "K.D" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit > als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne > slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het > kost ons enkel wat apenootjes. > Kijk, KD - als ouwe brother in arms van Ghingis kan ik een en ander verteren, maar trop is teveel. Ik ontken niet dat je messive gestileerd en zelfs amusant is, maar die 'apenootjes' (dubbele n, graag) zijn er teveel aan - mocht ik Ghingis zijn, zag ik je terug in court. u. |
![]() |
#4 |
|
![]() On Thu, 07 Oct 2004 19:51:46 GMT, K.D <[email protected]> wrote:
>Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >helaas niet meer uitbetalen. > >Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit >als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne >slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het >kost ons enkel wat apenootjes. > >Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er >verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van vandaag: >dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. Raar om te moeten vaststellen, maar de mensen die zichzelf "politiek correct" vinden lijken zowat dezelfde mentaliteit te hebben dan moslimfundamentalisten, nl : elk middel, hoe onder de gordel ook, is toegestaan om de tegenpartij aan te vallen. |
![]() |
#5 |
|
![]() K.D schreef:
> Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je > helaas niet meer uitbetalen. > > Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit > als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne > slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het > kost ons enkel wat apenootjes. > > Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er > verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van vandaag: > dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. > Erg he? Een Mongooltje vestigt een nieuwe produktiviteitsstandaard voor Vlaanderen door in z'n eentje de ganse linkse horde de baard af te doen. -- M |
![]() |
#6 |
|
![]() "K.D" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je > helaas niet meer uitbetalen. > > Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit > als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne > slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het > kost ons enkel wat apenootjes. > > Je doet onze partij meer kwaad dan goed. Bovendien verneem ik dat er > verscheidene abuses verstuurd zijn nav één van je postings van vandaag: > dat kunnen wij niet meer door de vingers zien. > Waar is die bewuste post ? WN denkt dat hij iets gemist heeft vandaag; moest werken van de baas vandaag. WN. |
![]() |
#7 |
|
![]() On Thu, 7 Oct 2004 22:07:07 +0200, "uncle" <[email protected]> wrote:
>"K.D" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... >> >> Het loopt toch wat de spuigaten uit vinden wij, zowel wat de kwantiteit >> als de kwaliteit aangaat. We kunnen net zo goed één van die moderne >> slimme chimpansees laten posten, niemand die het verschil merkt, en het >> kost ons enkel wat apenootjes. >> > >Kijk, KD - als ouwe brother in arms van Ghingis kan ik een en ander >verteren, maar trop is teveel. >Ik ontken niet dat je messive gestileerd en zelfs amusant is, maar die >'apenootjes' (dubbele n, graag) zijn er teveel aan - mocht ik Ghingis zijn, >zag ik je terug in court. >u. Van lang geleden, maar nog altijd even geldig (copyright the Specials) Luc die GEEN ENKEL BEGRIP kan opbrengen voor racisten. En laat ons niet rond de pot draaien he: na Xeno is Gekke Khan zo ongeveer de ergse racist die hier dag en nacht post. Normvervaging is een ding, de verdediging opnemen van racisten een andere. Er bestaat geen enkel excuus om racisme goed te praten. Racist Friend if you have a racist friend now is the time, now is the time for your friendship to end be it your sister be it your brother be it your cousin or your uncle or your lover if you have a racist friend now is the time, now is the time for your friendship to end be it your best friend or any other is it your husband or your father or your mother? tell them to change their views or change their friends now is the time, now is the time for your friendship to end so if you know a racist who thinks he is your friend now is the time, now is the time for your friendship to end call yourself my friend? now is the time to make up your mind don't try to pretend be it your sister be it your brother be it your cousin or your uncle or your lover so if you are a racist our friendship has got to end and if your friends are racists don't pretend to be my friend so if you have a racist friend now is the time, now is the time for OUR friendship to end GOODBYE |
![]() |
#8 |
|
![]() On Thu, 07 Oct 2004 21:08:20 GMT, Luc.vd <[email protected]>
wrote: >die GEEN ENKEL BEGRIP kan opbrengen voor racisten. >En laat ons niet rond de pot draaien he: na Xeno is Gekke Khan zo >ongeveer de ergse racist die hier dag en nacht post. Toch erg dat u iedereen die ook maar het minste kritiek heeft op iets, direct als racist moet bestempelen. Ik ben *geen* racist. Ik stel u voor dat u de betekenis daarvan eens opzoekt en dat voor altijd eens goed in uw domme kopke gaat steken. Een Marokkaan is geen apart ras om te beginnen, en verder zie ik langs geen kanten in waarom je een racist bent als men zich durft storen aan het feit dat een bepaalde bevolkingsgroep vollop bezig is een andere bevolkingsgroep weg te drukken. En dit dan nog wel in het land van de laatsgenoemde groep. De problemen die we hier meer en meer hebben komen ook meer en meer voor in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, etc... De feiten zoals in Borgerhout (waar ik me ten zeerste aan erger) zijn absoluut geen alleenstaande nietszeggende feitjes maar smeulende deeltjes van een veel groter en gevaarlijker geheel. Dat *U* dat niet ziet of wil zien is *UW* probleem. Alleen ben ik niet iemand die zijn kop in het zand steekt en verder heb ik geen zin om tussen dit en 20 jaar verplicht een cursus Arabisch te moeten gaan volgen. |
![]() |
#9 |
|
![]() marcose <[email protected]> wrote in
news:9462342.MYSlRatstK@Bansko: > K.D schreef: > >> Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >> helaas niet meer uitbetalen. >> > Erg he? Een Mongooltje vestigt een nieuwe produktiviteitsstandaard voor > Vlaanderen door in z'n eentje de ganse linkse horde de baard af te doen. Alsof er iemand de moeite zou doen die obsolete schrijfsels te lezen. Alleen jammer van de verspilde kb's. |
![]() |
#10 |
|
![]() On Thu, 07 Oct 2004 21:15:07 GMT, xeno <[email protected]> wrote:
>Alleen ben ik niet iemand die zijn kop in het zand steekt en verder >heb ik geen zin om tussen dit en 20 jaar verplicht een cursus Arabisch >te moeten gaan volgen. Waarom denk je dat eigenlijk, of moet ik vragen wat heeft u zo bang gemaakt ? Anne |
![]() |
#11 |
|
![]() boutros gali schreef:
> marcose <[email protected]> wrote in > news:9462342.MYSlRatstK@Bansko: > >> K.D schreef: >> >>> Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>> helaas niet meer uitbetalen. > >>> >> Erg he? Een Mongooltje vestigt een nieuwe produktiviteitsstandaard voor >> Vlaanderen door in z'n eentje de ganse linkse horde de baard af te doen. > > Alsof er iemand de moeite zou doen die obsolete schrijfsels te lezen. > Alleen jammer van de verspilde kb's. De posters waarmee hij in de klinch gaat bieden evenmin kwaliteit en sommigen van hen beginnen geregeld troll-draden. Vooral dat laatste stoort mij. -- M |
![]() |
#12 |
|
![]() On Thu, 07 Oct 2004 22:04:11 GMT, Anne <[email protected]> wrote:
>>Alleen ben ik niet iemand die zijn kop in het zand steekt en verder >>heb ik geen zin om tussen dit en 20 jaar verplicht een cursus Arabisch >>te moeten gaan volgen. > >Waarom denk je dat eigenlijk, of moet ik vragen wat heeft u zo bang >gemaakt ? Bang ? Heeft niks met bang te maken, enkel met objectieve waarneming. Wandel maar eens een gebouw van een vakbond binnen.. alle informatieaffiches en brochures zijn stuk voor stuk bijna in de eerste plaats in het Arabisch. Folders en informatie bij de RVA ook, bij het RIZIV en ziekenfondsen ook. Vakbonden en ziekenfondsen hebben soms al tolken Arabisch in huis om toch maar mensen te woord te kunnen staan. Jij stelt je geen vragen bij die tendens ? |
![]() |
#13 |
|
![]() "Luc.vd" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > be it your cousin or > your uncle or your lover > so if you are a racist > our friendship has got to end Nou, Luc - ik voel me door deze karamellenverzen niet direct aangesproken. Ghingis is trouwens geen racist, maar een gramstorige opa die bij de Leuvense stoof zit en op alles wel iets kribbigs heeft aan te merken. Niemand (behalve uncle) luistert nog naar hem - maar moest ie er niet meer zijn, zouden we 'm missen. u. |
![]() |
#14 |
|
![]() On Thu, 07 Oct 2004 22:28:51 GMT, xeno <[email protected]> wrote:
>On Thu, 07 Oct 2004 22:04:11 GMT, Anne <[email protected]> wrote: > >>>Alleen ben ik niet iemand die zijn kop in het zand steekt en verder >>>heb ik geen zin om tussen dit en 20 jaar verplicht een cursus Arabisch >>>te moeten gaan volgen. >> >>Waarom denk je dat eigenlijk, of moet ik vragen wat heeft u zo bang >>gemaakt ? > >Bang ? Heeft niks met bang te maken, enkel met objectieve waarneming. > >Wandel maar eens een gebouw van een vakbond binnen.. alle >informatieaffiches en brochures zijn stuk voor stuk bijna in de eerste >plaats in het Arabisch. Folders en informatie bij de RVA ook, bij het >RIZIV en ziekenfondsen ook. Vakbonden en ziekenfondsen hebben soms al >tolken Arabisch in huis om toch maar mensen te woord te kunnen staan. > >Jij stelt je geen vragen bij die tendens ? Ik stel mij vragen bij wat jij allemaal ziet, ik kom niet in vakbond, rva of riziv gebouwen, maar daar waar jij komt zijn ze de meeste folders dus in het Arabisch (dat bedoel je toch met 'in de eerste plaats' ?). Of stoort het gewoon dat daar folders in het Arabisch liggen. Ik denk inderdaad dat je bang bent, anders zou je zo geen onrealistische uitspraken doen als zouden we ooit verplicht worden Arabisch te leren spreken. Denk je nu echt dat een fundamentalistische islamstructuur kans heeft om hier door te breken ? Anne |
![]() |
#15 |
|
![]() "Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 7 Oct 2004 22:07:07 +0200, "uncle" <[email protected]> wrote: > our friendship has got to end > GOODBYE Je gaat je toch niet verzuipen Luc! Luuuuuc!!!!! Plons ..... blub.... blu.....bl....b .................................................. .... Joske |
![]() |
#16 |
|
![]() Luc.vd <[email protected]> wrote in message news:<[email protected]>. ..
> Er bestaat geen enkel excuus om racisme goed te praten. Heeft racisme dan een speciaal statuut? Trouwens ik ben een aartsracist, ik val namelijk op aziaten. mvg, VH |
![]() |
#17 |
|
![]() "Joske Vermeulen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Thu, 7 Oct 2004 22:07:07 +0200, "uncle" <[email protected]> wrote: > >> our friendship has got to end >> GOODBYE > > Je gaat je toch niet verzuipen Luc! > Luuuuuc!!!!! > Plons ..... blub.... blu.....bl....b > .................................................. ... > > Joske Je bent mij toch niet vergeten hé Joske , handleiding bij K. jazz omarr |
![]() |
#18 |
|
![]() "marcose" <[email protected]> schreef in bericht news:4144212.hFdjaMUGzc@Bansko... > boutros gali schreef: > >> marcose <[email protected]> wrote in >> news:9462342.MYSlRatstK@Bansko: >> >>> K.D schreef: >>> >>>> Voor de berichten die je gepost hebt sinds 1 october, kunnen we je >>>> helaas niet meer uitbetalen. >> >>>> >>> Erg he? Een Mongooltje vestigt een nieuwe produktiviteitsstandaard voor >>> Vlaanderen door in z'n eentje de ganse linkse horde de baard af te doen. >> >> Alsof er iemand de moeite zou doen die obsolete schrijfsels te lezen. >> Alleen jammer van de verspilde kb's. > > De posters waarmee hij in de klinch gaat bieden evenmin kwaliteit en > sommigen van hen beginnen geregeld troll-draden. Vooral dat laatste stoort > mij. Dan zit je met een probleem die nochtans heel eenvoudig op te lossen is. Nog nooit heeft mij hier één iemand mij een dag gestoord, wel bepaalde meningen. omarr |
![]() |
#19 |
|
![]() xeno explained on 8/10/2004 :
> > Bang ? Heeft niks met bang te maken, enkel met objectieve waarneming. > > Wandel maar eens een gebouw van een vakbond binnen.. alle > informatieaffiches en brochures zijn stuk voor stuk bijna in de eerste > plaats in het Arabisch. Dit is dus een absolute pertinente LEUGEN! > Folders en informatie bij de RVA ook, bij het > RIZIV en ziekenfondsen ook. Vakbonden en ziekenfondsen hebben soms al > tolken Arabisch in huis om toch maar mensen te woord te kunnen staan. > > Jij stelt je geen vragen bij die tendens ? |
![]() |
#20 |
|
![]() "neolux" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > xeno explained on 8/10/2004 : >> >> Bang ? Heeft niks met bang te maken, enkel met objectieve waarneming. >> Wandel maar eens een gebouw van een vakbond binnen.. alle >> informatieaffiches en brochures zijn stuk voor stuk bijna in de eerste >> plaats in het Arabisch. > > Dit is dus een absolute pertinente LEUGEN! Die BASE reklame in het Turks ook ? Je hebt gelijk, op het hoofdkwartier van het Vlaams Blok heb ik nog nooit een Arabische informatiefiche of blad opgemerkt, daar spreekt men nog Vlaams. >> Folders en informatie bij de RVA ook, bij het >> RIZIV en ziekenfondsen ook. Vakbonden en ziekenfondsen hebben soms al >> tolken Arabisch in huis om toch maar mensen te woord te kunnen staan. >> >> Jij stelt je geen vragen bij die tendens ? > > |