![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() foutje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's een taalfout van jewelste, beste Brabo. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En deze maatschappij kan enkel goed functioneren als men zich,als individu, aan bepaalde waarden en normen kan houden, dat men z'n gedrag zo kan limiteren dat men de andere geen schade toebrengt. Waarom zou een politicus zich dan uiteindelijk hiermee niet mogen bezighouden ?? Voor mij moet hij daarmee bezig zijn !!! Natuurlijk moet een politicus niet te betuttelend te werk gaan, een maximale vrijheid moet toegelaten worden maar er zijn grenzen... Trouwens, we hadden de voorbije vier jaar eigenlijk een regering met de liberalen als grootste partner. Merkwaardig genoeg werden er nooit meer wetten en regels gecreëerd.... Liberalisme had ik me toch enigzins anders voorgesteld.. Blijkbaar werden ze gegijzeld door hun andere collega's. Dit zal hen in mei wellicht zuur opbreken, in het voordeel van de CD&V... Ik vermoed en hoop dat de CD&V z'n lesje wel geleerd heeft en wil hun best een nieuwe kans gunnen. Als ze deze dan verknallen zullen ze het voor langere tijd kunnen vergeten... De beste coalitie voor mij na 18 mei : CD&V-VLD-SPa.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() CD&V brengt maar liefst 60 jongeren in stelling. Dat zie ik bij andere partijen nog niet zo meteen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() haha jong cd&v jullie zijn de beste
![]() Het is daarom dat je op je blote knielen hebt gaan bleiten om jean-luc terug op het voorplan te krijgen. Maak je toch geen illusies. Het gaat niet om de schoonheid van de affiches, maar de ideeën die erachter zitten. En sorry hoor maar als ik een cd&v affiche zie met daarop 'meer aktie minder papierwerk' komt dit vrij belachelijk over meer nog stel ik me de vraag of dit niet een voorbeeld van zelfspot is Als mensen dit zien weten ze tenminste duidelijk waarvoor het staat en waarvoor ze zodoende zullen stemmen: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() we zullen op 18 mei wel zien wat die studentjes er van terecht brengen,maar cd&v stemmen is stemmen voor de partij die gedurende bijna 50 jaar aan het bewind is geweest en ge hebt gezien wat ze er van terecht hebben gebracht,ze zijn alleen nog overtroffen door deze regering in antivlaamsheid.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |