![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In München, waar er al lang een naturisten cultuur heerst, markeert men naakt-zones in de stad, en 800 km. verder, in een ander land, gaan er door het lint omdat ze denken dat er nu naakte mannen op de tram van hun kindjes zullen zitten.
Wie zit er hier met rare gedachten in het hoofd ?
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie overal geklede mensen lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met dat soort ingesteldheid, ga je nooit van 't straat geraken.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schelden is een teken van zwakte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veeg even het schuim van je mond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt in meer en meer staten al anders opgevat en beperkt tot het bedrijven van sexuwele daden, niet langer tot naaktlopen. In Nederland geeft men aan wie naakt loopt enkel nog een bekeuring. Met andere woorden, wie betaalt mag. http://www.rtlnieuws.nl/editienl/ron...ie-moet-kunnen
Wetgeving In je nakie de straat op is in Nederland ook niet toegestaan. Wel heeft ons kikkerlandje een vooruitstrevende regelgeving op het gebied van naturisme. In 1986 is er een wet aangenomen die bepaalt dat naaktrecreatie alleen strafbaar is als het wordt uitgeoefend op plekken die niet daarvoor geschikt zijn. Ga je toch naakt de straat op? Dan wordt dit niet als zedenmisdrijf gezien, maar als overtreding van de openbare orde. Voor naaktlopen krijg je een boete die kan oplopen tot maximaal €380. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De maatschappij is zo al oversekst genoeg. We hebben echt geen nood aan enkele aandachtshoeren die rebelleren tegen kleren. De zot die op het openbaar vervoer naast mij komt zitten in zijnen bloten, sla ik al zijn tanden uit. Fatsoen en hygiëne noemen ze dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei; om zich te onderscheiden, en zo mocht de gewone man vroeger ook niet zomaar eender welke kleren dragen en zelfs kleuren zoals paars zijn lang voorbehouden geweest voor koningen en hoge kerkelijke figuren. Dus totaal geen moer te maken met normen of zedenschennis, alleen met geschifte die hun geschiedenis niet kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 april 2014 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jean Bloot heeft al laten weten dat hij er totaal mee akkoord gaat en dat hij zelfs van plan is naar München te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen blote venten naast mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom stap je dan op de nudistentram om naast een blote vent te gaan zitten ?
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wil overal in zijn blootje rondlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan laat ik mij vallen en moogt gij heel uw leven betalen voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het over naturisme gaat, heeft ons land samen met Italië en Portugal de meest conservatieve wetgeving van Europa. De Franse overheid laat naturisme toe op bepaalde terreinen en stranden, maar treedt niet op wanneer dat op andere plaatsen gebeurt - zolang de openbare orde niet gestoord wordt. In Nederland, Scandinavië, Duitsland, Groot-Brittannië, Spanje en de meeste Centraal-Europese landen zijn de wetten liberaler. Daardoor zijn er in die landen heel wat meer voorzieningen voor naturisten dan bij ons. Jaarlijks trekken dan ook duizenden Belgen naar het buitenland voor naturistische vakanties. http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G4K1T4HI5 . In het grootste openbare park van Berlijn, in Tiergarten, vind men ook verschillende delen waar naakt zonnen toegestaan is. Laatst gewijzigd door Garry : 16 april 2014 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |