![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() uiteraard weet ik dat... Maar mensen moeten beseffen migratie ons een fortuin kost aan uitkeringen , toegenomen criminaliteit ( gevangenissen zitten vol met allochtonen) , gezondheidszorg, inquisitiecentra, subsidies voor vreemde religies , overbevolking..... Dus ook wie minder belastingen wil stem maar beter voor minder migratie.
En ook het communautaire is onlosmakelijk verbonden met de economie. jaarlijks vloeit er 11 miljard euro naar wallonie of moeten we tegenwoordig zeggenFLITST. en elkeen die überhaupt nog iets te zeggen wil hebben over zijn toekomst stemt maar beter VB want al de rest wil dat london, parijs en berlijn en wie weet grieken en Ukraine onze toekomst bepalen. Dus eigenlijk is elk thema goed om VB te stemmen aangezien de rest uw inspraak wil teniet doen en verdunnen tot eigenlijk niks. |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() @bad Attila= welk punt dat ik eignelijk nog het meest wil maken is het feit dat het VB MEERDERHEIDSSTANDPUNTEN verkondigd en daarvoor gedemoniseerd worden terwijl het eigenlijk de correcten zijn die out of touch zijn met de grondstroom.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pijnlijk om vast te moeten stellen dat sommige zogenaamde Vlaams-nationalisten ondertussen nog meer irrationele VB-haat ten toon kunnen spreiden dan de blokwatchers van weleer...
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of de meerderheid de meest extreme standpunten van het VB willen overnemen, dat is een andere vraag. En het is daarop dat het VB "gedemoniseerd" wordt. Ik probeer daar niet aan mee te doen, ik heb uiteindelijk ooit voor het VB gestemd, maar ik begrijp dat anderen dat doen. Daarnaast heb je nog waarschijnlijk veel burgers die misschien akkoord gaan met zelfs extreme standpunten, maar voor andere partijen kiezen omdat zij zich onvoldoende terugvinden in de rest van het programma van het VB. Het communautaire bij voorbeeld.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 24 april 2014 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De huidige toestand is te danken aan massale mediasteun voor de n-va( van de slimste mens tot columnist Dewever in de ''rechtse" en "vlaamse " bladen de morgen en de standaard over humo popoll enfin eindeloos waar men dewever allemaal opvoerde) EN het fabeltje van de nuttige stem..... Combineer dat met de interne ruzies binnen het VB en de wegwijzer naar de n-va die vooral valkeniers maar ook FDW etc. neerplanten door continu over gelijklopende programma s en forza flandria en samenwerking te lullen terwijl de n-va continu ( strategisch) het Vb demoniseerde en bespuwde. Het VB heeft dit grotendeels aan zichzelf te danken. Daarom wat mij betreft al diegenen die verantwoordelijk zijn voor die farce 9 ook tav LDD , vanhecke en morel hadden gelijk) de laan uit. Voeg daar nog aan toe dat graaiers met een agenda alla de gucht en Dehaene continu met steun van de media die dit herhaalden rondstrooien dat VB= N-VA. En last but not least de n-va kiezer weet helemaal niet dat de n-va bv. in een uiterst linkse fractie zit in het Europees parlement of dat ze in de commissie naturalisaties mee de snel belgwet toepast of dat ze meer geld dan ooit gaf aan de islamisering. Voeg daar aan toe dat de n-va helemaal niet door de media gewezen of aangesproken wordt op hun enorme spreidstand of tegenstrijdig stemgedrag of nul realisaties in vl regering. Het komt er op neer dat de media met de n-va bereikt heeft wat ze eigenlijk eerst probeerden met DD nl het VB electoraal onschadelijk maken. En de n-va is in alle opzichten superieur aan LDD in dat opzicht. DD riep nog uit " ik rook het Vb uit ik verdien meer mediasteun" nadat hij ook al massaal werd opgevoerd. Maar DD was een los kanon die de media nooit echt in de hand kreeg en die zelf flaters beging. Dewever daarentegen loopt braaf aan de ketting en gebruikt consequent rechtse stemmen voor links en vooral multiculbeleid. Eigenlijk is echter een VB stem nuttiger geworden dan ooit want enkel een sterk VB doet de n-va wegen op het beleid. Ik denk dat de n-va zich rechtser gaat opstellen met een Vb van 20 procent en een n-va van 25 procent dan met een VB van 10 procent en n-va van 35 procent. Overigens is Dewever een politiek talent maar naar mij aanvoelen niet erg charismatisch maar hij weet wel hoe hij in het gevlei kan komen van de media en hoe hij door zich bij de tsjeven aan te sluiten relevant kan maken. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De huidige toestand is te danken aan massale mediasteun voor de n-va( van de slimste mens tot columnist Dewever in de ''rechtse" en "vlaamse " bladen de morgen en de standaard over humo popoll enfin eindeloos waar men dewever allemaal opvoerde) EN het fabeltje van de nuttige stem..... Combineer dat met de interne ruzies binnen het VB en de wegwijzer naar de n-va die vooral valkeniers maar ook FDW etc. neerplanten door continu over gelijklopende programma s en forza flandria en samenwerking te lullen terwijl de n-va continu ( strategisch) het Vb demoniseerde en bespuwde. Het VB heeft dit grotendeels aan zichzelf te danken. Daarom wat mij betreft al diegenen die verantwoordelijk zijn voor die farce 9 ook tav LDD , vanhecke en morel hadden gelijk) de laan uit. Voeg daar nog aan toe dat graaiers met een agenda alla de gucht en Dehaene continu met steun van de media die dit herhaalden rondstrooien dat VB= N-VA. En last but not least de n-va kiezer weet helemaal niet dat de n-va bv. in een uiterst linkse fractie zit in het Europees parlement of dat ze in de commissie naturalisaties mee de snel belgwet toepast of dat ze meer geld dan ooit gaf aan de islamisering. Voeg daar aan toe dat de n-va helemaal niet door de media gewezen of aangesproken wordt op hun enorme spreidstand of tegenstrijdig stemgedrag of nul realisaties in vl regering. Het komt er op neer dat de media met de n-va bereikt heeft wat ze eigenlijk eerst probeerden met DD nl het VB electoraal onschadelijk maken. En de n-va is in alle opzichten superieur aan LDD in dat opzicht. DD riep nog uit " ik rook het Vb uit ik verdien meer mediasteun" nadat hij ook al massaal werd opgevoerd. Maar DD was een los kanon die de media nooit echt in de hand kreeg en die zelf flaters beging. Dewever daarentegen loopt braaf aan de ketting en gebruikt consequent rechtse stemmen voor links en vooral multiculbeleid. Eigenlijk is echter een VB stem nuttiger geworden dan ooit want enkel een sterk VB doet de n-va wegen op het beleid. Ik denk dat de n-va zich rechtser gaat opstellen met een Vb van 20 procent en een n-va van 25 procent dan met een VB van 10 procent en n-va van 35 procent. Overigens is Dewever een politiek talent maar naar mij aanvoelen niet erg charismatisch maar hij weet wel hoe hij in het gevlei kan komen van de media en hoe hij door zich bij de tsjeven aan te sluiten relevant kan maken. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het even pijnlijk als het gegeven dat de traditio's en het VB elkaar gevonden hebben in de strijd tegen de N-VA.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij kent het VB-programma vast en zeker veel beter dan ik.
#35 |
Minister-President
|
![]() De n-va is dan ook een partij zoals alle anderen ... en het is de n-va die steeds het VB demoniseerde en bespuwde met op kop demorgen en de standaard colunist Dewever. Denk je nu echt dat die linkse belgicisten enig gevaar zien in zulk man als ze hem zelf columnist maken.
Het Vb heeft altijd de n-va met fluwelen handschoen aangepakt en dat moet maar eens gedaan zijn want de n-va is qua stemgedrag net zo slecht als SPA, VLD en Cdenv. Trouwens de n-va past het cordon nog erger toe dan jos ghysels zelf. Wie een bord van zowel Vb als n-va in zijn tuin zette kreeg een proces van denstjever aan zijn broek. Zijn politiek correcte maagdelijkheid moet bewaard blijven. De n-va is noch rechts noch identitair en de laatste tijd is zelfs confederlaisme vervangen door een economische herstelregering. De n-va dat is de natte droom van brinckman en co een partij met rechtse perceptie en linkse realiteit .... |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welke standpunten zijn extreem volgens jou, ik heb hun programma nog niet gelezen. Jij allicht wel, vermits je hen extreme standpunten aanmeet. Of zit je wééral uit je nek te lullen ? |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je dat zelfs Noel Slangen in een van zijn boeken( de verdeling van de taart) het VB als centrum-rechts plaatst en de republikeinen en conservatieven in respectievelijk VA en Uk als uiterst rechts. Het VB is met haar standpunten op wereldschaal zelfs zeer gematigd. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog straffer, ik vind dat het VB zichzelf zou moeten oplossen en de leden sympathisanten en kiezers oproepen om voor de N-VA te stemmen.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |