![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stof tot nadenken: Het éne varken is het andere niet ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() varkensvlees Zoals HIER
Op dit punt ieder gewoon persoon kan het niet helpen, maar zeg : O boodschapper van Allah ! Je bent eerlijk toen u zei : " Doe niets verboden ( Haram ) te gebruiken als medicijn" , en toen u zei : " Het is geen medicijn , maar het is een ziekte " . -Kan het gebruik van geneesmiddelen die alcohol percentages consumeren bevatten , vereist door de te farmaceutische industrie, die is geen alternatief voor het, op voorwaarde dat de arts voorgeschreven gewijzigd, en mogen alcohol ontsmettingsmiddel gebruiken voor externe wonden , en een moordenaar van ziektekiemen , en in crèmes , vet externe Uitgangspunt bij alle drankjes ze zijn halal , maar een verdovend is , of schadelijk zijn . De loutere aanwezigheid van alcohol in een drankje wil niet zeggen dat het haraam is , tenzij zij tot de omvang van het veroorzaken van intoxicatie , de alcohol was een beetje een consument , is het niet verboden drank . Narated Door ' Aisha : Allah's Apostel werd gevraagd over Al- Bit een drank bereid uit honing die de Jemenieten gebruikt om te drinken . Allah's Apostel zei: " Alle dranken die dronken zijn onwettig ( om te drinken ) . " Sahih al - Bukhary , The Book of Drinks , Hadith Number: 5645 , Verteld door : Lady Aisha Bint - Abu- Bakr God heeft geen genezing te maken in iets schadelijk voor de gezondheid Uitgangspunt bij al het fruit ( druiven , etc. ) ze zijn halal , maar een verdovend is , of schadelijk zijn . betekent niet dat het haram is , tenzij zij tot de omvang van het veroorzaken van intoxicatie , http://www.youtube.com/watch?v=6AXXzPsdG-o Iemand vertelde me Thank You Brother toty Ik was in Missouri een bezoek aan een broeder die is moslim. We brachten de dag te beginnen met hem te bidden , toen gingen we naar een moslim bakkerij , en ontbeten . Ik kocht een aantal woestijnen en sommige taarten . Van daaruit gingen we naar een islamitische markt . Hij kocht wat terrein lam, en wat rundvlees en we hadden een barbecue in zijn achtertuin . We aten als koningen ... en het lam hamburgers waren uitstekend . Het was mijn eerste keer proberen een. Het was beter dan een rundvlees hamburger die ik ooit heb gehad . http://www.youtube.com/watch?v=-9ORuDtkAQY |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Gij hebt geld teveel zeker??? ![]()
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() 1) Een varken is een echte vuilnis darm. Het zal alles met inbegrip van urine, uitwerpselen, vuil, rottend dierlijk vlees, maden, of rottende groenten te eten. Ze zullen zelfs eten de kankergezwellen uit andere varkens of dieren.
2) Het vlees en het vet van een varken absorbeert giftige stoffen als een spons. Hun vlees kan 30 keer giftiger dan rundvlees. 3) Bij het eten van rundvlees of wild, duurt het 8 tot 9 uur om het vlees te verteren dus wat weinig giftige stoffen in het vlees langzaam in ons systeem te zetten en kunnen worden gefilterd door de lever. Maar als varkensvlees wordt gegeten, het duurt maar 4 uur om het vlees te verteren. We een veel hoger niveau van gifstoffen dus binnen een kortere tijd. 4) In tegenstelling tot andere zoogdieren, is een varken niet zweten of transpireren. Zweet is een middel waarmee toxines worden verwijderd uit het lichaam. Aangezien een varken niet zweet, de giftige stoffen blijven in zijn lichaam en in het vlees. 5) Varkens en varkens zijn zo giftig dat je ze bijna niet kan doden met strychnine of andere giftige stoffen. http://www.youtube.com/watch?v=LR95W3PZEC0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De planten in uwen hof zuigen de mest ook lekker op met hun vieze vuile zweetwortels...
![]() Planten teren op alles met inbegrip van urine, uitwerpselen, vuil, rottend dierlijk vlees, maden, of rottende groenten te eten. Ze zullen zelfs eten de kankergezwellen uit andere varkens of dieren. En gij eet planten??? Barbaar...
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oo oo oooowwww !!
Manta , dat betekend dus , de Aarde/het Universum is geheel haram ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 april 2014 om 02:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toty5: eet wat ge wilt, laat staan wat ge wilt, maar moei u niet in andermans bord.
Ik wil net als gij eten wat ik wil, en laten staan wat ik wil. Ik bemoei me toch ook niet met wat jij en je collega's religieuze idioten in hun kloten draaien? Doe uw goesting maar laat ons gerust met uw debiliteiten. ![]()
![]() |
![]() |
#148 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die doen mekaar dood voor eender welk vlees (rot, beschimmeld, rat,…). Kip oke? Citaat:
En voor zover ik weet worden onze consumptievarkens nu niet echt met vergif gevoederd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sommige beesten zijn nu eenmaal beter bestand tegen vergif dan andere. En die risistentie heeft niks met hun eigen giftigheid te maken. In tegendeel; hoe meer gif een beest al binnenheeft hoe sneller het zal bezwijken onder nog meer van dat gif omdat-ie nu eenmaal sneller aan de dodelijke dosis komt. Kortom; uw pogingen zijn aandoenlijk maar niet meer dan dat hoor.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 25 april 2014 om 11:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Doch hij, die door den nood mocht gedwongen zijn, en het niet uit ongehoorzaamheid eet, noch met de bedoeling om te zondigen, waarlijk, hem zal God barmhartig en goedertieren zijn. .] (Al-An`am: 145)
Dat doet iedereen altijd - allemaal goede halal-moslims wij zijn
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Boeren zullen vaak pen up varkens binnen een ratelslang nest, omdat de varkens eten de slangen, en als gebeten zij niet zullen worden geschaad door het gif.
Wanneer een varken wordt geslacht, wormen en insecten te nemen om zijn vlees eerder en sneller dan om vlees andere dier. In een paar dagen de varkens vlees is vol met wormen. Varkens en varkens hebben meer dan een dozijn parasieten in hen, zoals lintwormen, staartvinnen, wormen en trichinen. Er is geen veilige temperatuur waarbij varkensvlees kan worden gekookt zodat al deze parasieten, de cysten en eitjes worden gedood. http://www.youtube.com/watch?v=Zv8unO1qenA |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A propos, pen up varkens wat zijn dat? Zijn dat een soort pin-ups? Da's mogelijk, varkens kunnen best sexy zijn. Bekijk deze fotootjes van Miss Piggy maar eens : https://www.google.be/search?hl=nl&s...76.VO0k1vxa-U4 ![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Iemand vertelde me
TOTY heeft me overtuigd, ik ga stoppen met het eten van varkensvlees in al zijn vormen. Varkensvlees is the shit .. als je uit te werken je wont 'zorgen te maken over het vet in het .. Varkensvlees = vlees van de satan Geniet van de parasieten, herpes, kanker, griep, in de buurt van visie, gay-butt-seks, atheïsme en aids, die voorzien zijn van het eten van varkensvlees, makker! Je was gewaarschuwd .. http://www.youtube.com/watch?v=69p7mLKIbwA http://www.youtube.com/watch?v=hJUtxWo5dYI |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn mama heeft me overtuigd, ik ga stoppen met het lezen van uw zever in al zijn vormen.
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Des te beter!
Spieren worden hoe langer hoe nuttelozer. Hersenen daarentegen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer iemand mijn bord eten wegtrekt , probeer eens ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() ) Varkensvlees heeft twee keer zoveel vet als rundvlees. Een 3 oz T bone steak bevat 8,5 gram vet; een 3 oz karbonade bevat 18 gram vet. Een 3 oz rundvleesrib heeft 11,1 gram vet; een 3 oz spare rib heeft 23,2 gram vet.
) Koeien hebben een complex spijsverteringssysteem, met vier magen. Het duurt dus meer dan 24 uur om hun vegetarisch dieet te verteren waardoor zijn voedsel te zuiveren van gifstoffen. In tegenstelling, de zwijnen een maag alleen duurt ongeveer 4 uur om haar fout voeding te verteren, het draaien van de giftige voedsel in vlees. http://www.youtube.com/watch?v=xO6GsYGuV6k |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toty5,
Leef zoals je wil. Eet wat je wil. Laat liggen wat je wil. Maar stop om u te bemoeien met anderen hun levenswijze. Laat anderen eten wat ze willen, net zoals ze jouw bord ongemoeid laten. We hebben echt genoeg van mensen die ons komen zeggen hoe wij moeten leven. Zeker als het dan nog met achterlijke onzinargumenten is, uit een debiel boek, geschreven in een onontwikkelde streek, uit de tijd toen de dieren nog spraken. Loop gewoon schijten met uw religieuze bullshit.
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|