![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Demper ?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dezelfde overheid mag wel discrimineren t.a.v. niet-burgers. Zij kan bijvoorbeeld bepaalde ambten voorbehouden voor de eigen burgers (leger, justitie...). Verder zijn deze niet-burgers verplicht de lokale geldende wetten na te leven. Ook daarin is in het Westen regel dat er geen discriminatie is tussen de niet-burger en de burger. In tal van andere landen kan een niet-burger bijvoorbeeld geen bedrijf starten of grond kopen. Privé-personen mogen wel discrimineren en de keuzes maken, die hen bevallen. Echter ook voor hen geldt dat ze anderen niet mogen bestelen, er geweld tegen plegen, ontvoeren, vermoorden enz... . Zo gaat dat in een rechtstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier gaat het nochtans over een rasechte vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() Jean-Luc werd in het nieuws omschreven als een politicus die er was voor de gewone man; terwijl hij één van de grootste graaiers was die in ons landje rond liep.
Ik denk dat de reporter in kwestie zijn research toch eens zal mogen over doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mankeert er alleen nog aan dat ze hem nog niet heilig verklaard hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een geluk dat we het ACW hebben met zulke politici voor de gewone man.
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestuurder bij Inbev: 80.000 € / jaar Bestuurder bij Umicore: 40.000 €/jaar Bestuurder bij Lotus: 22.000 €/jaar Bestuurder bij Thromgenics: 28.000 €/jaar Europarlementslid: 150.000 €/jaar. + Verzilvering van Inbev aandelen: 6.000.000 €/jaar Som: 6.320.000 € / jaar. Ik probeer het op m'n rekenmachientje om te zetten in oude B Fr maar het gaat niet: het getal kan niet op het scherm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo moeilijk is dat nu ook weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was de waarde van een euroke lang geleden: Nu is het 50,+
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 mei 2014 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Gouverneur
|
![]() Zo kort na zijn operatie weer actief willen zijn,dat kon nooit goed zijn.Zijn partij wilde hem op het congres als boegbeeld en liet hij zich meeslepen.Ik dacht dat hij nog altijd in behandeling was voor chemo.( één van de ergste kankers die er zijn).En dan voor tv komen,op vakantie,bezoeken plegen.Precies alsof er niets was gebeurd in z'n leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chemo is geen kanker maar een therapie (das nabehandeling).
Anyway, en niettegenstaande al het gebazel over de man: De beste (of minst slechte, indien gewenst) Premier die dat apenland heeft gekend, zeker in de periode na WO2.
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() Ik hoop het echt dat het hem goed pijn gedaan heeft. In elk geval mocht hij voor mijn part al bij zijn geboorte gecreveerd zijn, de man die ons Europa aan ons been gelapt heeft. Ik zal hem missen als kiespijn. Hoe kunt ge nu respekt hebben voor zo'n varken ? Hij deed enkel wat hij wou en hield met niets of niemand rekening. En in de DEXIA affaire had hij stront aan zijn knikker, zoveel is zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() Klopt volledig. Geen respect voor zo'n man. Ook niet na zijn dood.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 17 mei 2014 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() Dat heeft er niets mee te maken. En als je denkt dat er niemand respect voor mij zal hebben omdat ik vuilbek over JLD, dan ben je al helemaal mis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |