![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() Hilarisch. Al de overgelopen bange blokkers in deze draad bijeen, in deze gezellige draad. Amen
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 22 juni 2014 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Misschien dat u na dat onderhoud kunt vertellen waarom het zo'n briljant plan is. ’t Zou weer eens wat anders zijn dat het eeuwige moslimgedrein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Mag ik u tot slot feliciteren met het feit dat u als een van de weinigen (lees: de enige) hier, reageert met argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zal proberen mij simpel uit te drukken, zodat zelfs u het misschien begrijpen kunt: Ik heb hier in naam van de islam nog niemand slachtpartijen, kinderontvoeringen, verkrachtingen, eremoorden of homobashing weten verdedigen. Mocht dat wel het geval zijn, mogen ook zij zich aan mijn immer krachtige kritiek verwachten. Uw ultra-fan-conclusie wordt (net als de gelijkaardige conclusie van anderen hier) ingegeven door bekrompen fanatisme, waardoor jullie er automatisch vanuit gaan dat iedereen die het niet met jullie monomane theorietjes eens is, een voorstander moet zijn van wie of wat jullie bestrijden. Zelfs in de gemiddelde kleuterklas wordt dat soort redeneringen schaterend weggelachen. Toch wil ik u ter wille zijn en de kwade woorden overvloedig van mijn ultra-lippen laten rollen: ik gruw van slachtpartijen, kinderontvoeringen, verkrachtingen, eremoorden en homobashing. Ook de islamitische. Wellicht wordt het duidelijker als ik mij wat explicieter uitdruk. Daarom deze boodschap aan alle neo-nazistische Bloklims, extreemrechtse fanatiekelingen, dweepzieke zeloten, achterlijke gevoellozen, extreemlinkse anarchisten, kortom aan alle verwerpelijk tuig met fanatieke opvattingen: Ik gruw van excessen. Religieuze, levensbeschouwelijke, politieke, … welke dan ook. Extremistische overtuigingen zijn gevaarlijk omdat de aanhangers ervan blind blijven voor alles wat hun overtuiging tegenspreekt en niet meer in staat zijn tot nuancering. Zij leven in een zwart/wit-wereldje verdeeld in medestanders en vijanden. En het maakt daarbij niets uit of het nu geloof in God, geloof in een staatsbestel of een ander diepgeworteld geloof betreft. Het is het dwangmatige fanatisme dat gevaarlijk is, niet het onderwerp van overtuiging. Wat betekent dat elke idioot die hier monomane, simplistische, discriminerende, generaliserende en/of extremistische onzin komt spuien op mijn tegenstand mag rekenen en dat zonder dat ik mij verplicht voel ook zijn of haar opponenten een veeg uit de pan te geven. En ik durf er heel wat op te verwedden dat geen van de Bloksimpelaars daarop zinniger commentaar zal kunnen geven dan sulligheden als stoute BenBen, moslimfan, multiculenaar of linksigaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Benny1, wat moet er dan gebeuren voor die arme sukkelaar die met oorlogswonden daar in het verre Syrië/Turkije pijn ligt te leiden?
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensenlief, wat moet Benny nogal van zichzelf gruwen. Begrijpelijk hoor, met zijn dwangmatig, excessief verbaal geweld. De Fluppe is een wollig watje vergeleken met de stront die Benny uit zijn extremistische bek loost. Hopelijk kan hij zijn vuistjes wat beter onder controle houden. Laatst gewijzigd door Vigilant : 22 juni 2014 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De PS-ser, Spa-ers en groenen kunnen misschien aan crowdfunding gaan doen om de revalidatiekosten van hun dierbare importjihadisten te betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen ze nu al, maar dan verplicht.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan erop vooruit!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien heeft het niet echt met de zaak te maken, het dateert al uit 2007
![]() Tienermeisje vermoord door 1000 man Citaat:
![]() Kan je de volledige verklaring van het woord barbaars voor aanhalen: Bar, hardvochtig, meedogenloos, onmenselijk, ruw, wreed, onbeschaafd, primitief, ruw, wild, woest, wreed ... En zijn dat niet dat soort figuren dat men hier blijft uitnodigen in België? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 juni 2014 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Moet hier als muziek in de oren klinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vigil de waakzame straatnimf raakt zelfs niet verder dan stoute BenBen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld verspilde moeite, maar laten we even nagaan waarover het ging. Thuleander zei dat het VB alleen op eigen bodem de culturele eigenheid wilt behouden. Wat ik tegensprak omdat uit één van de vele dwaze Bloktekstjes blijkt dat het VB geen enkel probleem heeft met het opdringen van culturele eigenheid op vreemde bodem als het gaat om (ik citeer) hun blanke stamgenoten in Zuid-Afrika. Ik weet het, ongelooflijk ingewikkeld allemaal. Trek het je niet aan, straks verdedigen de rode duivels onze blanke culturele eigenheid tegen de Verschrikkelijke Bolsjewieken. Zelfs die vreemde swartknapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat ze het niet uit eigen zak betalen uit "solidariteit" weten we al langer. Zo kennen we ze al langer die zelfverklaarde sociale, solidaire linksmenschen. Solidariteit, enkel als een ander betaalt.
Zelfs in linkstown Gent, het walhallah van de superdiversiteit, kan niet 1 solidaire linksmensch gevonden worden om de bloedjes van de superdiversiteitsbrengende Roma op te vangen, laat staan er een appartement aan te verhuren. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En graag zonder te veel gescheld en strontoneliners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal het blijven doen, de oneindige hypocrisie en achterbaksheid van dat soort luitjes bloot leggen. Daar worden ze lekker kregelig van. De wereldverbeteraar uithangen en verdraagzaamheid prediken, maar irl de meest onverdraagzame, vulgaire zakken die er rondlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb helemaal geen probleem met pigmenten, waarom zou ik? Ik hekel wel achterlijke religies en achterlijke culturen , zeker als die door de linksmenschen als zaligmakende diversiteit worden opgedrongen. En natuurlijk lach ik met al die linkschmenschen die als geconditionneerde canichkes achter die religie-cultuur aanrennen, luid beginnen te keffen als je op de achterlijkheid en gewelddadigheid van die als religie gecamoufleerde extreem rechtse ideologie wijst en zich in 48 bochten plooien om de aangehaalde achterlijkheid toch maar weg te relativeren. Het valt op hoe de linksmenschen extreem rechts haten behalve de extreem rechtse islam. Ik wijs graag op die achterbakse spreidstand. En ja, dat pikt dan. Meteen vervallen ze in hun dolgedraaide plaat over het OT of vervallen ze 'poesachtig' in het etaleren van hun Jodenhaat. Of ontaarden ze in complete hysterie als FDW het over de problemen van de verbruining heeft en zwijgen ze als vermoord als de aanhangers van de extreem rechtse ideologie-religie waarvoor ze immer compleet plat gaan, op het zelfde moment elders weer mensen aan het afslachten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |