![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Partijlid
|
![]() Nee. Ik ben zelf al drie keer getrouwd geweest. Maar als je samen zwaar geld kan maken blijf je samen mattie!! Ik heb nooit problemen gehad met welke Belg dan ook als er geld gemaakt kon worden. Daar gaat het om!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is niet het soort uitsluiting dat ik bedoelde, maar ik moet je er toch even op wijzen hoe sterk jouw tegenargumentatie is: niet zo spectaculair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard niet. Welke sp.a-, VLD- of Groen-kiezer zat er op een splitsing van BHV te wachten, bijvoorbeeld? Aan de CD&V-kiezers van vroeger twijfel ik, maar dat deel van de CD&V-kiezers zit allang bij N-VA.
Laatst gewijzigd door Robinus V : 12 juli 2014 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Robinus V : 12 juli 2014 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie zou de volgende Daens kunnen zijn? Peter Mertens?
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder , gepensioneerden die hun leven lang hebben afgedragen voor dat pensioen, betalen ook belastingen. Of ge nu op je 67 of op je 85 op pensioen gaat maakt geen verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij thuis mogen mijn gasten gerust zeggen wat ze zouden willen, maar ik beslis. Ik betaal, ik bepaal. In een maatschappij hoort het net zo te gaan, zij die betalen, bepalen, en de rest kan zorgen dat ze bij de betalende gaan behoren of knikken.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 juli 2014 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is democratisch. Zij die in hotel den houten lepel vertoeven, die stemmen ook niet mee hé. En dat vind ge dan wel democratisch. Wel ja, ge hebt gelijk want dat is ook democratisch voor zover ze kosten aan de maatschappij en niet bijdragen, en dat zou moeten doorgetrokken worden voor Alle die geen bijdrage leveren in de maatschappij.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 juli 2014 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een geluk dag jij zeer weinig medestanders hebt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is wel een grote verandering hé. Vroeger werd men op zijn 21 volwassen en kon pas vanaf dan gaan stemmen. Bovendien was de grote meerderheid van de studenten op die leeftijd al afgestudeerd. Nu wordt je op je 18 al volwassen geacht en moet je gaan stemmen terwijl haast iedereen op die leeftijd nog in de schoolbanken zit.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 juli 2014 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat je doet, hou er eens een enquête over als je dat wil weten. Laatst gewijzigd door Garry : 12 juli 2014 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er van overtuigd dat de meeste mensen zo democratisch zijn dat ze zelf jou het recht op democratie gunnen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 juli 2014 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet !
In juli '92 riep de democratisch verkozen Sovaakse Nationale Raad de onafhankelijkheid uit. In '93 was er een crisis met nieuwe verkiezingen. Een partij die opkwam voor een hereniging haalde 0,8 % van de stemmen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ouderwetse redenering van een Bruxellois die waarschijnlijk geen voeling heeft met Vlaamse politici of andere Vlaamse verantwoordelijken.
|
![]() |
![]() |