Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2014, 21:11   #501
cor
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Interessant....
Op 25 november 2013 verscheen dit:
http://www.globalresearch.ca/kuala-l...nocide/5359404
Een link tussen Israel en Maleisië.

Misschien kunnen de Israeliers hier toch niet mee lachen.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 21:52   #502
Niko457
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ik vind het nogal straf dat een manneke in legeruniform op de plaats waar het vliegtuig ligt, tegen de internationale gemeenschap eens gaat zeggen tot waar ze mogen gaan kijken en hoelang.

Met Nederland op kop, zou ik zeggen dat de NAVO hier eens korte metten mee moet maken.

Het gaat hier niet meer om wat "lokaal' oorlogje voeren.
Ik zal niet zeggen dat dit een Europese 9/11 is . Maar het betrekt wel een deel landen van de Europese unie. Dus we hebben hier alle belang bij, dat er een neutraal onderzoek komt. Anders moet de NAVO maar eens laten zien dat dit een ernstige zaak is.
NATO durft gewoon niks ... da's een praatbarak.
Niko457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 22:05   #503
Leopold de halve
Provinciaal Statenlid

Leopold de halve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niko457 Bekijk bericht
NATO durft gewoon niks ... da's een praatbarak.
Moet zijn. Als dit niet geïnterpreteerd kon worden als een aanval op een lidstaat wat dan wel? Een paar vierkante kilometer afspannen kan toch ook niet zo riskant zijn.
Oud 19 juli 2014, 22:15   #504
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ben je deze ongekende misdaad tegen de menselijkheid vanwege de Russische separatisten weer aan het goedpraten? Of eigenlijk aan het draaien om ze in de schoenen van de tegenstanders te gooien. Lelijk van je!

Het zijn de Separatisten die hebben gevuurd, en het zijn Russische raketten, met dank aan Poetin.

Bende massamoordenaars.
De agent van de grootste exporteur van oorlogswapens denkt dat hij een punt heeft. De VS leeft op export van dood en verderf.
Dade is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 22:23   #505
Niko457
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve Bekijk bericht
Moet zijn. Als dit niet geïnterpreteerd kon worden als een aanval op een lidstaat wat dan wel? Een paar vierkante kilometer afspannen kan toch ook niet zo riskant zijn.
Als het afweer van het Oekrains leger komt, is er wel een klein probleempje.
Niko457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 22:30   #506
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zonder woorden.

In nood kent men zijn vrienden.
Tja, of het nu de neo nazi's uit Kiev zijn of de vrijheidsstrijders uit donetsk, het zijn sowieso de oekraieners geweest die het neergehaald hebben, dus waarom zou men dan in Moskou bloemen moeten leggen ? of ben jij aan de Nederlandse ambassade in brussel ook bloemen gaan leggen ?
Oud 19 juli 2014, 22:36   #507
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie vooral een vermoedelijke dader, die op de plaats van de misdaad aangetroffen werd met het moordwapen in zijn bezit, die stoeft dat hij alweer een moord heeft gepleegd en daarna, als blijkt dat het een fout slachtoffer is, alles onkent en het wapen probeert weg te moffelen, maar wel aan de telefoon klaagt dat hij de verkeerde persoon heeft vermoord.

Er zijn al mensen veroordeeld tot de doodstraf voor veel en veel minder in rechtsstaten.
In rusland maakt dat allemaal niet uit natuurlijk aangezien het nog eeuwen zal duren voor dat land ooit een rechtsstaat zou kunnen worden, als het ooit al gebeurd....
Bedoel je daarmee die kapitein van dat amerikaans schip die de dood van een paar honderd mensen op zijn geweten heeft toen hij dat iraans lijntoestel uit de lucht schoot ? In welke rechtsstaat is die veroordeeld ?
Oud 19 juli 2014, 22:39   #508
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard, net zoals elke video of foto van putin truckage is.
Iedereen weet dat rusland al 25 jaar wordt geleid door een beer waarin de door alcohol verschrompelde hersentjes van Yeltsin werden ingeplant.

putin is gewoon een digitaal poppetje voor de massa, met een 3-tal look-a-likes voor publieke verschijningen en presentaties.
Jij klinkt als mijn schoonmoeder.
Oud 19 juli 2014, 22:41   #509
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw manoeuvres zijn irrelevant en naast de kwestie, dit is de schukd van de russen en zij mogen zullen en moeten de gevolgen dragen.
Pech voor ivan en nastia, maar dat komt ervan als ze een imbeciel als putin blijven steunen.
Droom verder , en op tijd je gasrekening betalen en tanken bij lukoil.
Oud 19 juli 2014, 22:48   #510
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Hebt ge nog recent naar de economische data gekeken ? Ze zijn volop recessie in aan het gaan.

En zelfs op militair gebied stellen ze niet meer zo veel voor. Een conventionele oorlog verliezen ze hoor.

Overigens is het een beetje een teken van minderbegaafdheid om een land te steunen dat vliegtuigen met 80 kinderen uit de lucht schiet en weigert de verantwoordelijkheid er voor te nemen.
En met hoeveel procent is de amerikaanse economie gekrompen in Q1 van 2014 ?
Oud 19 juli 2014, 22:53   #511
Leopold de halve
Provinciaal Statenlid

Leopold de halve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Droom verder , en op tijd je gasrekening betalen en tanken bij lukoil.
Russisch gas maakt maar 16% uit van de import in België en er zijn genoeg andere tankstations. Je kan ook kiezen voor minder gas en olie te verbruiken of alles op hernieuwbare energie zetten. Bewust consumeren heet dat.
Oud 19 juli 2014, 23:05   #512
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Vanguard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht
Op 25 november 2013 verscheen dit:
http://www.globalresearch.ca/kuala-l...nocide/5359404
Een link tussen Israel en Maleisië.

Misschien kunnen de Israeliers hier toch niet mee lachen.
Israel en de VS hebben al langer een verdoken doch vervelend probleem met Maleisie.
Vijfvoudig premier Dr. Mahatir sprak zich destijds ook vrij direct uit over joden: http://www.youtube.com/watch?v=igubp2IdChA

En in 2011 op BBC Hardtalk 2011: http://www.youtube.com/watch?v=vP-3B5lb0zc
Vanguard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2014, 00:47   #513
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dat is helaas een feit. En ik betrap er nu ook mezelf op dat ik me plots veel meer betrokken en veel bozer voel omdat een gezin dat vlakbij ons woonde bij de slachtoffers is. Iets dat, objectief gezien, eigenlijk geen verschil zou mogen maken.
In Gaza vielen al honderden slachtoffers, voornamelijk burgers, behalve Groen! en SPA eist niemand sancties tegen Israel wegens het doelbewust vermoorden van burgers, zelfs spelende kinderen op het strand onder het oog van buitenlandse journalisten.
In Oost-Oekraïne vielen ook al vele honderden burgerdoden wegens het in het wilde weg beschieten en bombarderen van appartementen en huizen, om de geest van de opstand te breken. Zelfs al zouden de rebellen per ongeluk het vliegtuig hebben neergeschoten, dan nog valt Kiev veel te verwijten, want zij zijn begonnen vliegtuigen in te zetten en er een luchtoorlog van te maken.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2014, 00:49   #514
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteureersteklas Bekijk bericht
Zou je even boos zijn moest dat gezin een ongeluk met de wagen hebben gehad? Stel een dronken chauffeur was op hun gereden en ze waren zo allemaal overleden. Buiten een plaatselijke advertentie in de buurtkrant wist niemand het. Het neerhalen van een vliegtuig is echter al aan het uitlopen op een grote mediashow.

Wat ik echt belachelijk vind is dat er nu al sommigen weer op FB boodschappen beginnen rond te sturen. Met een knop op het toetsenbord laten ze aan al hun vrienden zien dat ze door dit incident zijn aangedaan. En een minuut later posten ze een filmpje van hun uitspattingen op tomorrowland. En nog een minuut later pronken ze met hun veroverde neukbuddy van op tomorrowland.
Het is vooral een uitgelezen kans voor de VS om Rusland met de vinger te wijzen. Zelf hebben de VS al verschillende malen, al dan niet per abuis, burgervliegtuigen uit de lucht gehaald.
Oud 20 juli 2014, 00:51   #515
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Dat is nu eenmaal zo, maar dat is niet de fout van de luchtvaartsector. Als je van West-Europa naar Zuidoost-Azië reist, zal je altijd boven één of ander conflictgebied vliegen; bij elke luchtvaartmaatschappij.
Al jaren denk ik daaraan als ik boven Irak, Sudan of Afghanistan vlieg. Ik kan hun radiostations ontvangen, dan kan het toch ook niet zo moeilijk zijn om burgervliegtuigen uit de lucht te halen? Toen ik dat eens ter sprake bracht op een kantoor van turkish airlines, verzekerden ze me dat op die hoogte geen vliegtuigen geraakt kunnen worden.
Oud 20 juli 2014, 00:53   #516
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Het hemd is nader dan de rok. De overigen ook, maar vooral eigen landgenoten ... plus de buren, Belgen en Duitsers.
Bij mijn zijn de Oost-Oekraïeners nader dan de Belgen, Fransen of Hollanders. En dat meen ik.
Oud 20 juli 2014, 00:55   #517
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij gaf Obama aan dat ze weten dat een missile werd afgevuurd, maar niet door wie
Dat weet iedereen ondertussen wel. Door wie wordt een lastige klus, zowel pro-Oekraïense en pro-Russische milities vechten in het gebied.
Oud 20 juli 2014, 00:55   #518
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Al jaren denk ik daaraan als ik boven Irak, Sudan of Afghanistan vlieg. Ik kan hun radiostations ontvangen, dan kan het toch ook niet zo moeilijk zijn om burgervliegtuigen uit de lucht te halen? Toen ik dat eens ter sprake bracht op een kantoor van turkish airlines, verzekerden ze me dat op die hoogte geen vliegtuigen geraakt kunnen worden.
Radiosignalen kunnen , naar gelang het zendvermogen van de zender ,
ver in het luchtruim ontvangbaar zijn !!
http://fmscan.org
http://www.fmscan.org

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2014, 00:57   #519
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tragedie nooit gebeurd .... Kan me vergissen, maar volgens was er een land dat de Krim geannexeerd heeft, een grote troepenmacht stationeerde aan de grens en er oren naar had dat Oost Oekraiene onderdeel van deze staat zou worden. Plus wapens heeft geleverd meen ik ergens gelezen te hebben.

Onzinnig om te denken dat dit spanningen op zou kunnen leveren .....
Er was ook een land waar de verkozen president door gewelddadige rebellen werd verdreven, gesteund door het Westen. Vanaf dat ogenblik was het land in totale chaos, en kwamen oude tegenstellingen weer pijnlijk naar boven.
Oud 20 juli 2014, 01:01   #520
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een fors uitgevallen tankstation met een tiranieke eigenaar dat pretendeert een land te zijn.
En uw Oekraïne is een tankstation zonder petrol of gas, met 2 eigenaars die nooit goed overeen kwamen maar nu elkaar de kop inslaan.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be