![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Het is weer zo ver...
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bi...-start-ramadan Een maand lang supervettig vreten en feesten om dan af te sluiten met het feest der feesten, het suikerfeest... Overdag dan te ziek zijn om te kunnen werken (en beweren dat dat komt door het vasten overdag) en al je verantwoordelijkheden op je collega's afschuiven... Krijg ik volgend jaar ook een maand dit speciaal regime om carnaval te vieren? En dat om tegemoet te komen aan de aanhangers van Mohammed... (zie onder). De aanhangers van het 'geloof' dat op zijn eentje zowat verantwoordelijk is voor dik negentig percent van het globaal terrorisme, ongeveer een even groot deel van de eremoorden, discriminatie van de vrouwen... en ga zo maar door. Ik vind dat men hiervoor geen sikkepit zou mogen tegemoet komen. Sterker nog, dit is discriminatie ten overstaan van alle niet of andersgelovigen. Het zou op zijn minst mogelijk moeten zijn om mensen die als gevolg van deze maand lang durende zwelg en vreetpartij niet in staat zijn hun werk naar behoren te doen op zijn minst financieel te laten opdraaien voor de kosten die dit voor hun werkgevers meebrengt. Wat jullie?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() repost: maar kan uitstekend hier:
Vrijdaggebed: 'Hun democratie, niet de onze' http://www.youtube.com/watch?v=f6qEaVJGdgQ "Onze identiteit is uniek, omdat hij gebaseerd is op een religie die uniek is. Willen wij dat unieke karakter behouden, dan moeten wij ons onderscheiden van degenen die niet moslim zijn. Dat zijn dus de kuffar. Daarvan moeten wij ons onderscheiden. Maar als je vandaag spreekt over het onderscheiden van de kuffar, dan plaatst men jou in het hokje van de radicalen. Maar was de profeet radicaal? Nee. Het onderscheiden van de kuffar is een opdracht van de profeet!" "Als jij mensen gaat imiteren, en je gaat doen of jij zo bent, is een bewijs dat jij van die groep houdt. Als jij de kuffar imiteert in uiterlijke zaken, gaat dat leiden tot imitatie in innerlijke zaken. En wie wil er nou geassocieerd worden met het innerlijk van een kuffar? Wie wie nou het hart hebben van een kuffar?" Nee, écht een verrijking van de lage landen (en de rest van de wereld) ![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 28 juni 2014 om 02:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hopen dat het KMI een intense hittegolf kan melden voor de komende dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() And the connection is...?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...utm_term=36131
Mooi voor de juffrouw dat zij dit ernstig neemt, alhoewel... Of je nu 12 maanden per jaar aanhanger bent van Mohammed (zie onderschrift) of 1 maand pseudo ernstig en 11 maanden niet eens de hoofddoek (euh, schijn) ophoudt... Tussen de regels door is ze op zijn minst zo sympathiek om toe te geven dat de kantjes er af worden gelopen en het zeker geen dieet noch gezond is. En diegenen die overdag de discipline houden verliezen die overduidelijk bij het vallen van de avond. Om nog te zwijgen van het feit dat kinderen (die niet verplicht zijn deel te nemen aan de ramadan) ook een maand 's nachts gaan leven en er dan nog minder van bakken op school... Afschaffen die waanzin...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Eén draad is weer niet genoeg...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=204191
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komende maand bedoel je.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat die varkensstal weer beginnen ja?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, maar het weer kan je zo ver niet voorspellen.
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 28 juni 2014 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Waar maak jij toch eigen druk om. Ga toch een leven zoeken i.p.v. je bezig te houden met moslims die vasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Kunt gij al lezen en schrijven ? Ja ? En wat staat er onder uw forumnaam na zo'n kleine 50 irriterende posts van U ? Vreemdeling ?
Dat zal wel een betekenis hebben zeker ? Hebt gij aan de anciens hier gevraagd of gij moogt spreken ? Goed dan. Doe dan eens een efforeke om op het volgende een zinnige uitleg aan te geven. Ik heb tot hiertoe al een tweetal keren meegemaakt dat een volledig ingepakte moslima (ja bijna zoals een mummie). Dus ingepakt met zwarte stof tot vlak onder de onderste lippen en bovenaan tot vlak boven de ogen. In mijn en in anderen hun ogen dus minstens iemand die de islam ernstig neemt. Maar nu komt het: overdag zit die rustig pannekoeken met koffie te eten/drinken in een grootwarenhuis resto. Is zo'n mens nog wel normaal ? Hoe zit dat met de beoefening dan van de Ramadan ? De 2e keer was vandaag dinsdag in een Quick. Zit daar weer een volledig in het zwart ingepakte moslima een dessertje naar binnen te verorberen. Dus langs de ene kant op zijn minst streng religieus en anderzijds hun kas vegen en snoepen en drinken overdag tijdens de Ramadan. Een bewijs volgens mij dat dit soort mensen kompleet het noorden kwijt zijn in onze moderne samenleving. De volgende keer neem ik er een fotootje van. Dit doet mij denken aan die ISIS gek die wel over de daken schreeuwt dat zijn volgelingen alle Westerse waarden moeten verbannen maar wel zelf rondloopt met een uurwerkje van een paar 1000 €. Moslims ? Daar zitten massa's gevaarlijke gekken tussen die ze niet alle 5 op een rij hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nou dat verbaast mij niet dat ze eten en drinken. Dat heeft een geldige reden. Zoek eens op google wanneer moslims vrijgesteld zijn van het vasten. Niet elke moslim vast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Om maar te zwijgen van al het lawaai dat ze maken als de zon onder gegaan is en elke mens die de volgende dag wel gaat werken in zijn bed wil kruipen. Hun kinderen jengelen tot een kot in de nacht en de wat ouderen scheuren rond op hun opgedreven mobiletjes. De volwassenen kunnen aan hun schranspartij beginnen.
De volgende dag hoor je ze dan weer niet tot in de namiddag want ze liggen nog in bed. Vast voor mijn part zo veel je wil maar houd tenminste rekening met de nachtrust. Bende imbecielen.
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Ga een hobby zoeken doe je nog iets nuttigs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen vraag ik me af : ze mogen nu ook niet neuken zolang de zon niet onder is. Dan zal manlief dus ook op zijn kin moeten kloppen als ze haar dagen inhaalt....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- veel geblaat, niks wol - veel verwijzingen naar "je zal wel zien", zonder enige informatie - en vooral ook veel verwijzingen naar "ik weet het wel en jij weet het niet". Hou er rekening mee dat deze houding in het 21ste eeuwse westen slechts tien minuten standhoudt, en je verder je plan zal kunnen trekken zonder énige medewerking. Och ja, je kan het dan nadien rassies noemen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik weet waarom ze eten maar ga het niet uitleggen. Met de islam spotten en leugens verspreiden. Ik lach jullie allemaal uit. Wat een bende losers hier bijeen. Ook al leg ik het uit dan nog gaan jullie zeggen dat het leugens zijn. Alsof jullie de waarheid en de islam kennen. Ongelovigen die geen geloof hebben die denken dat ze het beter weyen dan de moslims. Laatst gewijzigd door Soeraya : 21 juli 2014 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent hier nieuw, en/of in je puberteit?