![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Paupers met autos, mobiele telefoons, flatscreens, afwasmachines, computers?
U kraamt onzin uit.
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een lening, tiens. Die studies dienen toch om veel meer geld te verdienen en sociaal-economisch beter te worden ? Dan is 1500 Euro toch niet veel als investering nee ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 juli 2014 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In een democratie kan de staat zelf bedrijven oprichten omdat vriendjespolitiek onmogelijk is. Meer nog. Bekendheid met een politieker zal zelfs nefast werken omdat je sterker op de vingers zal worden gekeken. In een dictatuur of particratie is dat natuurlijk anders. Dan primeert niet wat maar wie je kent.
![]() |
![]() |
#386 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, zo'n goeie oude televiesiebak is nu eenmaal niet goed genoeg.
Velen zijn zelfs verplicht om zo'n platte tv te kopen als ze nog wat tv willen zien... Alles in 't belang van de consumptie hé...
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan er bij mij niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dacht jij echt dat €1000 de kosten van een heel academiejaar dekken? Komaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boeken van één kind voor volgend schooljaar waren al 300 euro, maar daar komt dan nog bij dat ze een pc nodig hebben , dat ze dit, dat ze dat... Maximumfactuur m'n botten... Wat zei men ook alweer, een kind grootbrengen komt neer op de prijs van een eigen huis? etit: En 't zal je verbazen maar vaak moeten ze huistaken maken die te maken hebben met tv-programma's die ze moeten bekijken... Dus ja, een tv hoort er bij... ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 26 juli 2014 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betalen met andermans-geld-tijdperk heeft hopelijk zijn glorietijd gekend. !Tijd om de vroegere misbruiken aan te passen aan de huidige vereisten... (?!!!)* (*) Ik heb er idd. geen echt goed oog in.
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt ze verwekt, jij bent verantwoordelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt er geen idee van hoe idioot die post is Jack...
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() Ik ben als nva-kiezer ten zeerste tevreden met het huidige regeerakkoord.
Zou het niet beter zijn als we allemaal eens naar onze stand zouden beginnen leven? Ik denk dat de mensen juist gelukkiger zullen worden als ze een stapje terug kunnen zetten en niet meer kunnen meedoen met het maatschappelijke opbod. Een reisje minder per jaar naar de dominicaanse republiek zou sommigen eerder goed doen. Het kan alleen maar de werklust bevorderen. Misschien dat we zo nog ergens komen met dit land. Laatst gewijzigd door december : 26 juli 2014 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat willen de manta's niet inzien... Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 juli 2014 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() Precies. Ik vind dat iedereen die werkt recht heeft op een menswaardig leven. Maar onder menswaardigheid versta ik geen exotische reizen, dure elektronica, sportwagens en ga zo maar door. Als iemand met kinderen in de loop van 18 levensjaren nog geen studiegeld opzij kan zetten .... alstublieft he! Dan vraag ik mij af met wat voor voorbeeld die kinderen zijn opgegroeid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mij gaan de kinderen voor op alles. |
|
![]() |
![]() |