![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1761 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1763 |
Banneling
|
![]() Onderdrukkers, martelaars, genocide plegers, kindermoordenaars, verkrachters. Had je een rozenkrans verwacht?
Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 6 augustus 2014 om 15:30. |
![]() |
![]() |
#1764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1765 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1766 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de elfendertigste keer: Islamitisch verzet is geen moslim. Hij copypaste enkel maar van enkele fundamentalistische bronnen maar is al keihard door de mand gevallen. Maar als jullie in z'n trolaccountje trappen mij best. Hij zal zich ongetwijfeld rot amuseren. |
|
![]() |
![]() |
#1767 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb weinig medelijden met de beulen van het Assad-regime maar ik betwijfel ten zeerste dat er enkel personen schuldig aan oorlogsmisdaden werden geëxicuteerd. - ISIS is zelf óók schuldig aan deze en andere misdaden. Waarom zijn ze niet consequent en schieten ze zich zelf niet een kogel door het hoofd? Projectie? Dubbele standaard? Citaat:
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 6 augustus 2014 om 16:19. |
||
![]() |
![]() |
#1768 |
Banneling
|
![]() Vandaag heeft ISIS goed op zo'n kloten gekregen, zowel van het Iraakse als het Libanese leger. Ook de Koerden slaan nog terug hoor. Binnen dit en twee weken spreken we niet meer over ISIS.
![]() |
![]() |
![]() |
#1769 |
Banneling
|
![]() Alles is correct verlopen via de Islamitische wetgeving of Sharia mbt POW's. Meer valt daar niet over te zeggen.
|
![]() |
![]() |
#1770 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1771 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1772 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1773 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1774 |
Parlementslid
|
![]()
#1775 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"IS executeerde 500 jonge mannen omdat ze zich niet tot de islam wilden bekeren" |
|
![]() |
![]() |
#1776 |
Banneling
|
![]() Ook volgens verschillende vluchtelingen, geloof je niets zonder harde bewijzen op video?
Als er zoveel mensen dezelfde gruwel rapporteren en de kwalijke reputatie van ISIS lijkt het me niet overdreven, integendeel. http://www.globalpost.com/dispatch/n...sinjar-yazidis |
![]() |
![]() |
#1777 |
Banneling
|
![]() Ach, nu begrijp ik het. Er werden Sharia rechtbanken opgericht en dan zijn de executies perfect in orde, je hebt gelijk.
http://www.ninanews.com/English/News...ar95_VQ=HFKJKM "the Islamic State set up a court at the central of Chenkal area and put two options to the Yezidis Kurds to convert to Islam or being murdered, adding that the two families were executed after refusing the demands of the Islamic State." |
![]() |
![]() |
#1778 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#1779 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee pipo, Allah bepaalt dat.
#1780 |
Parlementslid
|
![]() Misschien in uw volgend ISIS propaganda filmpje?