![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als vd pedofielen 15% homo is dan is 85% vd pedo's gewoon hetero maar het is wel nefast als je simpele jeugdwerking gaat reduceren tot botvieren van pedoneigingen en de bijbehorende angsten. is je angst zo groot dan kun je je kleine niet meer naar scouts, kamp en sportclub sturen. tuurlijk zijn er pedo's bij jeugdbegeleiders, maar die groep is statistisch verwaarloosbaar om alle begeleiders over 1 kam te scheren. het is ook gevaarlijk om vanuit een persoonlijk seksuele obsessie jeugdverantwoordelijken/begeleiders te gaan beletten hun job te doen. geen vrouw geilt op 10jarige jongens en geen man geilt op 10j meisjes, dat is de norm. ik kan leven met gescheiden geslachten maar als ik zou merken dat er iets mis gaat in de meisjescabine ga ik niet eerst een half uur lopen zoeken achter de vrouwelijke begeleidster vooraleer eventueel ingegrepen kan worden. en uiteraard altijd kijken nr de groep kinderen. 6j en 15 is een groot verschil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad homo's die pedo zijn en zich bezondigen aan kindermisbruik, net zoals er hetero's zijn die dat doen. Moest je weten hoeveel mannen van 'gelukkig getrouwde' heterokoppels 's avonds nog even rap een rukje doen voor het computerscherm met 'bedenkelijk' materiaal, dan vrees ik dat je niet meer gerust zou slapen. Ik vind het zeer erg dat u weer eens de holebi's stigmatiseert en onder het mom van onbenoemd pseudo-wetenschappelijk onderzoek uw grote gelijk probeert te behalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet jij dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sporadische stuurden we stagairs en beginnende begeleiders naar huis, net omdat we ze geen pedagogisch lichtend voorbeeld vonden. En nogmaals, ik vind het oprecht zeer erg wat uw zoon destijds is overkomen, maar u moet inzien dat die jammerlijke zaak ongelukkig toeval was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nice try.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nietzsche, ik stel je een serieuze vraag, naar aanleiding van jouw bewering: "douche-toezicht is nodig op ELKE leeftijd".
Ik zal je nog een laatste keer vragen wie er dan toezicht op jou houdt? Aangezien je mij totnogtoe geen deftig antwoord kon geven op mijn vraag ga ik ervan uit dat je er alleen op uit bent wat te trollen in het beste geval. En wel op een heel onvolwassen manier!" Buurmans kat" als antwoord lijkt mij het niveau van een 8-9 jarig kind. In het slechtste geval stel ik mij vragen omtrent jouw normen-en waarden-besef + zou ik je liefst heel ver uit de buurt van kinderen houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het een eer dat die Joris mij blijkbaar zo belangrijk vindt dat hij het telkens over mij heeft. Hij mag alvast voorzitter worden van mijn fanclub. ![]() Laatst gewijzigd door freespirit : 10 augustus 2014 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of denkt u misschien werkelijk dat alle begeleidingsmensen verdoken pedo's waren die een complot hadden gesmeed om hun slag te slaan tijdens het douchemoment van de kinderen ? Zit u aan de zware medicatie of heeft u speciale sigaretjes gerookt ? Laatst gewijzigd door freespirit : 10 augustus 2014 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wiskunde
15% vd bevolking is homo ik wil nog wel meegaan in de absoluut ziekelijke waanzin dat er bij homo's meer pedo's zouden zitten dus Laat ons zeggen dat bij de Pedo's 30% homo's zitten (die absurde stelling van oa pilarenbijters), 70% vd pedo's zijn gewoon hetero en onder hen zullen er veel een gezinnetje hebben en die zullen zich perfect onder controle hebben (buiten hun wekelijks rukuurtje) |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helaas vinden steeds meer mensen het 'verdacht' dat je vrijwillig twee weken vakantie opoffert om kinderen op kamp te begeleiden, zeker als je man bent en boven de pakweg 23 jaar. Probleem is dat de meeste mensen 'onwetend' zijn, hun opinies volledig afstemmen op datgene ze uit de 'populaire' media vernemen of de sociale media of 'van horen zeggen' en zulke vaak indianenverhalen ook als 'de norm' gaan beschouwen. De jongste jaren duiken er praktisch dagelijks of wekelijks wel verhalen op van pedofiele netwerken die zijn opgerold of kinderen die werden misbruikt door mensen die beroepshalve of vrijwillig met kinderen werken. Ze vergeten dat de overgrote meerderheid van de kinderen niet misbruikt worden en dat de meeste mensen die met kinderen werken een gewone 'gezonde' interesse hebben in relaties met andere volwassen personen. En gelukkig maar. En er is zeker niet meer kindermisbruik dan vroeger, het komt gewoonweg meer en sneller uit. Op zich uiteraard een zeer goede zaak, maar dat doet bij sommige mensen weer het idee opwekken dat er een onrustwekkende toename van pedofiele handelingen zou zijn. Dikke onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ken zo een groep begeleiders die werden veroordeeld voor 'nalatigheid' omdat een van 'hun' kinderen verzopen was in een zwembad. Die leiding was verderop aanwezig (ze zaten 'gezellig' in de jacuzzi), maar volgens de rechtbank niet genoeg in de nabijheid van de zwemmende kinderen. Het feit dat er ook nog professionele redders van het zwembad zelf aanwezig waren, deed voor de rechter niets ter zake. Als verantwoordelijk begeleider word je geacht steeds in de buurt of nabijheid van je kinderen te zijn, zeker om ongevallen te voorkomen of om zo snel mogelijk in te grijpen wanneer het toch fout loopt. Je kan natuurlijk niet naast het bed van de kinderen blijven staan, maar 'overdag' wordt toch geacht dat de kinderen voortdurend onder (minimale) begeleiding zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf werk ik reeds 19 jaar met kinderen, maar ik vind sommige van jouw uitspraken op zijn zachtst gezegd een beetje verontrustend. Ik zou niet geneigd zijn jou 1 van "mijn" kinderen toe te vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar we weten dat wij deze visie niet delen wel?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En of dat nu in een doucheruimte is (uitglijden op een veelal betonnen of betegelde vloer is echt wel gevaarlijk) of bij een bosspel of in een speeltuin of... kinderen hebben toezicht nodig. Net omdat het kinderen zijn. Je organiseert dat best wel met mensen die van kinderen misbruik zouden maken in je achterhoofd. Omdat jij als begeleider de taak van de ouders in dat opzicht overneemt en die niet minder dan dat van jou mogen verwachten.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En om te antwoorden op je eerdere antwoord op mijn post: nee, ik rook niet, zal het ook nooit doen, en nee, ik neem ook geen medicatie. Net zoals steeds beschuldig je er iedereen van om op de man te spelen, terwijl je het zelf ook doet. Heel zielig, en ook één van de redenen waarom ik jou al lang niet meer serieus neem. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 11 augustus 2014 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het gaat om toezicht, controle, ... in weze neme je tijdens een kamp gewoon de taak vd ouders over, meer niet. dat ouders hun kinderen naakt zien, hen wijzen op hygiëne en hen op het matje roepen als ze het uithangen is de normaalste zaak vd wereld. |
|
![]() |
![]() |