![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Banneling
|
![]() Tja, freespirit laat de deuren van de douchezaal wijd openstaan, dus veel moeite om in die kamer te kijken komt er niet aan te pas, zou ik zo denken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat u hierover blijft doorbomen (of zagen zoals iemand anders aanhaalt) begint stilaan echt wel vermoeiend te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Banneling
|
![]() Je geeft dus geen moer om de privacy van die kinderen. Goed dat je er ineens voor uitkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gaat u misschien klacht indienen tegen al die sportclubs en scholen die de kinderen gezamenlijk laten douchen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij eigenlijk af welk wereldbeeld sommigen hier eigenlijk hebben en hoe sommigen er hier eigenlijk in slagen te overleven in deze o zo gevaarlijke wereld waar achter élke hoek een pedofiel schijnt te schuilen... :$
Elke begeleider is bij voorbaat verdacht, elke sporttrainer is bij voorkeur verdacht, elke leerkracht LO is bij voorkeur verdacht, iedereen met een fototoestel op het strand is verdacht, elke dokter of verpleegkundige is bij voorkeur verdacht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ooit hebben we eens één iemand gehad die nadien op een ander kamp tegen de lamp is gelopen voor seksueel grensoverschrijdend gedrag naar kinderen toe. Wetende dat ik ongeveer met 100 begeleiders op al die jaren heb samengewerkt, lijkt me dat een zeer laag percentage. Dat is er natuurlijk steeds eentje te veel, maar toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf ondertussen wel bij mijn standpunt, bij 9 tot 13 jarigen is het niet nodig deuren open te laten staan, je kop binnen te steken, die deur kan gerust dicht, en dan is in de buurt blijven echt wel genoeg. Mag ik dat vinden? Dank u wel hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u schrijft is echt onzin en uw manier van toezicht houden is niet nodig voor kinderen van die leeftijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak hier wel onderscheid voor gemeenschappelijke douches, waarbij kinderen van die leeftijd niet enkel gemeenschappelijk douchen, maar ook tikkerke spelen, met water kletsen, al eens pesten, het op een lopen zetten (zeer gevaarlijk op die gladde vloeren), waarbij toezicht OP HET GEDRAG zeker aangewezen is. Dit is geen toezicht op het correct wassen van het piemeltje. Dat zullen ze wel van elkaar leren indien nodig. Maar dat er in zulke gevallen iemand buiten staat of af en toe zijn kop binnensteekt als het lawaai verhoogt, lijkt me doodnormaal. Dit is iets wat je daarom niet direct doet thuis in de badkamer, maar als mijn beide kinderen zich samen douchten en er werd veel lawaai gemaakt.... dan gaat ge als ouder toch ook kijken wat er scheelt? (wij liepen trouwens constant naakt binnen en buiten in de badkamer, allemaal... ook de ouders. Was een beslissing die we van kleinsaf aan hebben toegepast. Voor mijn kinderen was het doodnormaal dat ik binnenkwam als ze in bad zaten. Maar ik stond er dus niet op te kijken).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2014 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is een andere relatie tussen ouders en kinderen dan kinderen en toezichthouders. Natuurlijk mogen zij hun kop om de deur steken wanneer hen dat nodig lijkt, maar daarom is er "geen toezicht nodig op de hygiene , of open deuren omwille van veiligheid". Het gaat over 9 tot 13 jarigen, die vinden "open deuren" waar iedereen hen kan zien alles behalve prettig en dit is ook gewoon niet nodig. Laatst gewijzigd door alice : 13 augustus 2014 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ivm die privacy vind ik het wel belangrijk dat zelfs een kind van 10 jaar die heeft, mijn moeder liep ook nogal eens naakt rond als zij in de badkamer was en wij er toevallig ook, idem dito als zij zich omkleedde in de slaapkamer, ik ben niet preuts maar ik heb dit wel als traumatisch ervaren, later als ik kindjes heb zal ik alleszins noooooit naakt in hun bijzijn rondlopen! (lol)
|
![]() |
![]() |