![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn ze politiek correct bezig , welk inderdaad discriminatie betekent !!!! Dus ze zouden iemand kunnen weigeren die dat niet wil dragen ?? Is het een echte verplichting ?? Wil een moslima dit dragen , ok !! Wil een niet-moslima dit niet dragen , ok !! Citaat:
![]() Valt dit ook onder discriminatie ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Etaleer je plots minder je overtuiging door dezelfde hoofddoek te gebruiken als je collega moslima? Ik begrijp ook niet welke levensbeschouwing een kankerpatiënten met een sjaaltje op haar hoofd zou uitdragen, indien deze al aan het werk zouden zijn... Lijkt me in het tweede geval spijkers op laag water zoeken om de tolerantie in het tweede geval recht te praten. En als er helemaal geen probleem is met de neutraliteit (ken de wetgeving hieromtrent niet), zie ik niet in waarover de heer Anciaux zich eigenlijk druk maakt...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Als we alles toelaten , ook gezichtsbedekkend , ook de achterliggende ideologie .
Waarom zou dit dan http://nl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan niet kunnen ? Ik zie niet veel verschil . |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betekend "progressief" eigenlijk? Het lijkt me een woordje zonder inhoud of betekenis . De progressieve isis fanaten hebben succesvol xxxxx dorp ingenomen . Hey hoy joepie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een uniform is iets wat elke werknemer verplicht draagt en voor elke werknemer gelijk is. Keuze en uniform zijn twee botsende woorden. Per definitie. Dus ofwel alle vrouwen een hoofddoek, ofwel niemand een hoofddoek. Zo simpel is het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euuuuh , wacht'e's effe , een wind stinkt , dus ....
![]() Ze laten er daar al genoeg vliegen , ze zien ze zelfs vliegen aldaar , en daar dan nog eens een nieuw windje bij ![]() Welke ontgeurder is de beste ?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan wanneer hinderlijk , de werknemer mag klagen ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een zwarte hoofddoek voor de bejaarden moet wel lijken op een doodseskader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan je van isis dan weer niet zeggen . Zij veranderen staten, grenzen en structuren . En alle Europese progressieven kijken ernaar . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoogtijd
![]()
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Wat een gewoon sjaaltje is die kankerpatiënten dragen, of wat een hoofddoek is voor moslims maakt op zich geen zak uit!
het getuigd van weinig respect van die stad voor haar personeel, dat ze kankerpatiënten dezelfde hoofddoek wil laten dragen als vrouwelijk moslimpersoneel. De stad Mechelen heeft kankerpatiënten niks op te leggen wat ze moeten dragen als hoofddoek! Laatst gewijzigd door giserke : 20 augustus 2014 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Zoals we allen wel weten is vrouwen onderdrukken het enige doel van de islamitische vod; iedereen die probeert om vrouwen dit te doen dragen, heeft natte dromen over een maatschappij waar de vrouw weer evenveel waard is als de familiehond.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen probleem met de hoofddoek, tenzij in overheidsfuncties, en dat geldt voor alle religieuze symbolen, aslook politieke.
Ik heb twee collega's die hem dragen, voor mij telt hun werk, en daar is niks van te zeggen. Voor de rest: ze dragen hem uit vrije wil hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mij moest de hoofddoek verboden worden; in een democratisch land, met een grondwet die de gelijkheid tussen man en vrouw vastgelegd heeft, is er voor een onderdrukkende vod geen plaats.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |