![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat verboden is wordt opgenomen in wetten. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zie jij dat ik fascistische ideologieën steun? Jij bent de fascist want je wil anderen opleggen wat ze mogen dragen en wat niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zie jij dat ik fascistische ideologieën steun? Jij bent de fascist want je wil anderen opleggen wat ze mogen dragen en wat niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moest de hoofddoek gewoon een stuk stof zijn zonder vrouwonvriendelijke praktijken als achterliggende reden zou een hoofddoek me niet storen. Vind afrikaanse vrouwen met stof rond hun hoofd gedraaid trouwens erg mooi. Achterlijk? OK, als jij het zegt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent vrij grof; hoogst onaangenaam.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 20 augustus 2014 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowel mannen als vrouwen mogen dragen wat ze willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Zeus dan iemand die " een totaal onbegrip heeft voor mensen met kanker".
Dit wist ik niet. Maar indien wel, dan ben ik blij dat ik hem "persoonlijk" heb beledigd. Ik bedoelde het namelijk in het algemeen, maar blijkbaar heeft Zeus hier een passend schoentje gevonden, anders had hij geen RD knopje gebruikt. Wie wil weten wat er stond hoeft me maar te pmmen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 augustus 2014 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor, om eerlijk te zijn, mijn verslaving neemt spijtig genoeg de overhand. Ik heb deze week in feite ontzettend nuttige dingen gedaan en genoten van de "vrije tijd". Misschien toch maar eens nadenken of ik dat niet kan verderzetten.
Doe me een lol en zeg nog eens dat je je persoonlijk aangevallen voelt omdat ik die ISIS lullen herkenbaar op het forum zie zitten. Dan heb ik een permban en verlost van deze troep.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar lees je dat? uw schoenenkast is groot zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga echt niet akkoord met de reden waarvoor ik nu weer vier punten kreeg wegens "persoonlijke aanval" terwijl ik het over iets algemeen had, maar die week ban kwam me dus écht wel goed uit. Sorry Akira en Zeus! Volgende keer is het dan wel echt prijs hoor, want mijn strafpunten gelden zo ongeveer een jaar. dus ik geraak er amper van af. Wie weet wat ik dan nog allemaal kan gaan doen, eenmaal ik die permban heb!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe, u bent terug?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() effekes hé. Als Zeus nog een paar keer egocentrisch denkt dat heel de wereld om hem draait, dan kan hij me weer beschuldigen van persoonlijke aanval en dan heb ik lekker een permban.
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 augustus 2014 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat die trol links liggen die is een ban niet waard!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb u die strafpunten niet opgelegd, hé snoes. De moderatie heeft daar in al haar oneindige wijsheid over geoordeeld
![]() |
![]() |