![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die stonden dus ook allemaal aan de schoolpoorten te tieren omdat Dutroux beschuldigd werd, of hoe moet ik het zien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te zien, moet je eerst kijken, in casu lezen.
![]() |
#2883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2884 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal van persoon tot persoon afhangen.
![]() |
#2885 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moslims nooit rationeel denken als het om ongelovigen gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt ze toch nog schuldig , dat moet ze gestraft worden , maar anders .... , ik hoop van harte dat het leven van de zeikers die schuldig zijn , met enorm veel plezier naar de kloten wordt geholpen !!!! 1 Feit is dan ook die kleuterjuf's leven om zeep is , en waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2887 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt ze toch nog schuldig , dat moet ze gestraft worden , maar anders .... , ik hoop van harte dat het leven van de zeikers die schuldig zijn , met enorm veel plezier naar de kloten wordt geholpen !!!! 1 Feit is dan ook die kleuterjuf's leven om zeep is , en waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal te maken hebben met hun Neanderthalersbloed.
![]() |
![]() |
#2890 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2891 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2892 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat dat over aan uw paranormale gaves.
![]() |
#2893 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De juffrouw in kwestie is een 'verdachte' en die zal gezien worden als een 'verdachte' en nooit als dader. Mochten er voldoende bewijzen zijn dat die juffrouw toch een fout gemaakt heeft dan zal men niet anders kunnen dan haar daarvoor ook te straffen. Maar ... Citaat:
Mocht het uiteindelijk voldoende bewezen worden dat de schooljuf totaal geen fouten gemaakt heeft dat zal haar naam moeten gezuiverd worden. En dan zou het voor mij meer dan tijd worden om alle andere van vreemde origine toegespoelde kinderen die overal de scholen maar bevolken zodat andere kinderen (autochtonen) de kans niet meer krijgen om in hun eigen buurt school te lopen en ouders aan poorten moeten gaan zitten om hun kindje ingeschreven te krijgen en dat zal geen alleenstaand geval zijn denk ik. Laat mijn denken tegenwoordig niet meer je dat zijn ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 september 2014 om 07:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2894 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2895 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen paranormale gave nodig om te weten wat ik geschreven heb, en wat ik daarmee bedoelde hoor.
![]() |
#2896 |
Europees Commissaris
|
![]() Het feit alleen al dat hier een discussie gevoerd wordt over zulke onzinnige beschuldigingen, is het bewijs dat er een flink probleem is.
Iemand's leven wordt om zeep geholpen omwille van een hopeloze poging om bevolkingsgroepen te laten samen leven. Dit is mijns inziens totaal onmogelijk zonder zulke aanvaringen. De voorstanders hiervan, staan in de meeste gevallen ergens aan de (veilige) zijlijn. Of ze wonen niet in een buurt waar de migranten talrijk aanwezig zijn of ze hebben er geen contact mee. Op die manier is het wel héél goedkoop om te roepen dat een multiculturele samenleving mogelijk is. Ik denk dat er genoeg voorbeelden zijn van een mislukte poging tot zoiets dergelijks. Maar wat baten kaars en bril....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die volkeren willen maar 1 ding en dat is een land veroveren en hun regeltjes opdringen. Spijtig genoeg zijn er nog steeds teveel mensen die dat niet willen inzien. Vroeger gaf ik ze nog het voordeel van de twijfel maar die zijn ze nu al een tijdje kwijt ... Onze toekomst en zeker die van onze kinderen is zwaar in gevaar ... ![]() (graag reactie ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 september 2014 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2898 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou de spreekwoordelijke 'frank' gevallen zijn ? ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 5 september 2014 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2899 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2900 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is inderdaad een probleem. We mogen niet te snel oordelen of veroordelen want dan lopen we het risico om als rascist bestempeld te worden. Sommigen profiteren van dit feit om een eigen agenda door te drukken.
Het is heel moeilijk hier een juiste balans in te vinden en soms laat men het probleem zodanig verrotten totdat iedereen wel degelijk inziet dat er een probleem is maar dan wordt men verweten dat men te lang gewacht heeft om in te grijpen. Het is dus een zaak waar men altijd verliest. |
![]() |
![]() |