![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#2 |
Banneling
|
![]() Mooie vrolijke peuter , spijtig dat hij gewapend is , en de idioterie van de ouders gaat ingeprent krijgen . Mits goede opvoeding kan de jongen alles worden , mits de vlaggen op de achtergrond zal hij echter een vijand worden .
Een schooltje met zulke vlaggen bombarderen is een rechtvaardige actie . Beter zou zijn de papa en zn vriendjes uit te roeien en de peuter op te leiden . |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het kind is dus verloren, het is een slecht ras zeker? Een slechte kweek uit de hand gelopen, als het ware.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 13 september 2014 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ze zijn zo schattig he. Hier in Europa mogen we dit niet tolereren.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Tegenwoordig worden christelijke meisjes-baby's ook al verkocht als seksslavinnen.
Ze kunnen er daar niet vroeg genoeg aan beginnen, precies. Maar wij Belgen tolereren dat allemaal want wij zijn links en verdraagzaam he. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "luisteren kleine of ge krijgt t pak rammel v uw leven" discipline, noemen we dat.
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kans op onderwijs , vrije gedachten , afwijkend sexsueel gedrag , is hem nu al afgenomen . Ik kan hem niet haten , maar ik zal zeker terugschieten als hij aanvalt . Waarschijnlijk binnen een jaar of tien . |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die slapjanussen hier in de regering laten dit toe dat het hier ook geindoctrineerd wordt. Zij zijn hier geen zak beter, Rutte, Opstelten en al de andere hufters in de Belzieke club die niks doen.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ja lol!
Waarom dien jullie belzieke hufters niets tegen ISIS. Schamen moest je! |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wij tolereren dit niet alleen, we betalen ook belastingsgeld dat via de RVA naar dat krapuul gaat, zelfs als ze terugkeren. Ook onderhouden we een leger dat in tegenstelling tot de US en de UK maar niet mag optreden. Ik weet echt niet wat er moet gebeuren om de EU en vooral Belgie wakker te schudden.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wij tolereren dit niet alleen, we betalen ook belastingsgeld dat via de RVA naar dat krapuul gaat, zelfs als ze terugkeren. Ook onderhouden we een leger dat in tegenstelling tot de US en de UK maar niet mag optreden. Ik weet echt niet wat er moet gebeuren om de EU en vooral Belgie wakker te schudden.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 september 2014 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht is de enige oplossing alles wat islam en moslim is terug naar hun eigen contreien jagen en ze daar hun plan laten trekken! Zitten leuteren over het feit "dat ze niet allemaal zo zijn, dat je ze niet allemaal over dezelfde mag scheren" enz haalt weinig of niets uit: je blijft hier dan toch met een "islam" als boosdoener zitten, een ziekte die vroeg of laat toch weer zal uitbreken!
We hebben nu al lang genoeg "contacten" met dat volk om te weten waar we aan toe zijn. Laten we het liever zo, en laten we onze contreien naar de islamitische bliksem gaan, tja...dan hebben we het zelf gezocht. Probleem is: wie is of zijn die "ze/we"? Een stelletje politiekers en multiculgekken die zich niets van hun eigen bevolking aantrekken? Terwijl het gros van de bevolking de pest heeft aan wat ze op onze nek jagen... |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk , dat zijn nou de vrienden waar je respekt voor moet tonen ,
zij zijn onze toekomst , onze waarde , onze vrienden !! Wij behoren hen te gehoorzamen , zij brengen vrede voor iedereen !! Zij hebben het ECHT goed voor met ons allen !!!! !!!! ECHT WAAR !!!! En wie dat werkelijk gelooft , maak ik wel iets anders wijs !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is de ergste soort van kindermishandeling. Bekijk de lichaamstaal van de drie jongetjes (niet ouder dan 9 jaar) Merk het mes op waarmee iemand onzichtbaar gestikuleert. Twee jongetjes wijzen zwakjes naar het derde jongetje. Er moeten vragen beantwoord worden. Een jongetje moet vooraan treden (niet om een gedichtje over de plaatselijke fauna voor te dragen, denk ik). Ik versta de taal niet maar dit gaat niet over 'en wie heeft in de koekenkast gezeten?' Die kinderen beleven doodsangst. Het lijkt me ook een didactisch materiaal voor een opleiding: het ontmenselijkingsproces. Elite van de Gestapo ... kregen een lieve puppy, na een tijdje kwam het ogenblik om het beest te martelen en te doden. Nog zo iets ... het verbranden van familiefoto's, het spuwen er op. Ik zie dezelfde tendens in dat korte filmpje. En als die drie jongetjes twintig jaar oud zijn, kom ze dan maar eens tegen. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die drie kinderen zijn gewoon didactisch materiaal voor kandidaat strijders die nog niet hard genoeg zijn. En zijn zelf deel van een 'opleiding'. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt nog wel!