![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is dit een geloofsgeloofsovertuiging ?? (religie) Wat verstaan wij onder vrijheid van geloof ?? Dus , als iemand bv openlijk een kruis mag dragen , dan mogen andere met bv een gebroken kruis rondlopen !! Simpel uitgelegd: Als de ene iets niet mag dragen , dan andere ook niet !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 september 2014 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niet wat het probleem is , met uw gezicht openlijk zichtbaar op de pasfoto te staan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mag de ander dan ijveren om die terug te veranderen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, op dat gebied is de VS het meest achterlijke land op de hele wereld. Pas op, niet alleen op dat gebied hoor, er zijn nog andere gebieden waarbij ze een achterlijk vol zijn. Gelukkig zijn ze niet op alle gebieden kiekes al zijn ze daarbuiten wel mee van de grootste hypocrieten. Het is niet anders dan God van hier en God van daar maar ze hebben wel een van, zo niet de grootste, wapenindustrie en ze verkopen maar al te graag ergens waar er een conflict is kogels aan de ene partij en geweren aan de andere, als de kassa maar rinkelt. Het zijn dan ook niet voor niets grotendeels Joden hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een geloof dat iets dergelijks voorschrijft als ook een geloof dat vrouwen discrimineert dient in onze huidige maatschappij verboden te zijn. Het kan u niet verhinderen van te denken dat het zo hoort maar wel van het te doen. En als dat iemand dwars zit zodat hij niet met die wetgeving kan leven moet hij het hier aftrappen, zijn schup afkuisen als ge dat beter begrijpt. Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2014 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles onder het mom van vrijheid van geloof. Als gij hier niet kunt leven zonder om wille van uw geloof de wet hier te overtreden, hoor jij en je geloof hier niet thuis en zul je het elders moeten zoeken om volgens dat geloof te leven. Zo simpel is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratisch recht? Ik denk niet dat het democratisch goedgekeurd is dat er besnijdenissen plaats vinden en eveneens niet dat er zich binnen een bepaalde geloofsgemeenschap vrouwendiscriminatie schering en inslag is. Niettegenstaande vindt dit hier toch plaats, of telt democratie alleen wanneer het u goed uit komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vrijheid van geloof? er is in België geen scheiding tussen Kerk en Staat ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2014 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zegt het zelf blanco STEMMEN. Dus ,.... je gaat stemmen ook al stem je dan niet bepaalt op de ene of de ander partij, het blijft stemmen. Je brengt je stem uit waarmee je aangeeft geen voorkeur te hebben en je neer te leggen bij wat de meerderheid wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat valt volstrekt onder kinderverwaarlozing-/mishandeling, wanneer het hun kinderen betreft. Wanneer het hun eigen aanbeland heb ik er geen probleem mee zolang ze maar genoeg geld op hun rekening hebben staan om hun begrafenis te betalen zodat dat niet ten koste van het OCMW valt. Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2014 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt, en het is in België bij wet niet verboden van een bepaald geloof - meer bepaald de islam, aan te hangen, ook al vinden sommigen dat moreel verwerpelijk, maar schijnbaar is dat wat de meerderheid wil ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Btw, ik zou mijn vorige paragraaf moeten nuanceren, er zijn immers "erkende" vormen van discriminatie in geloofsgemeenschappen. Kortom, niet de ideologie of het geloof kan verboden worden, enkel de daden die daaruit voortvloeien. En wie niet akkoord is met bepaalde wetten, weze het geloofs- of ideologische redenen, beschikt hier in België over voldoende middelen om dat te laten weten, en zelfs te laten veranderen. EDIT: om op de startvraag te antwoorden: vrijheid van geloof is eigenlijk een gecombineerde vorm van vrijheid van meningsuiting en vereniging, uiteraard samen met de vrijheid van handeling.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 15 september 2014 om 07:56. |
||
![]() |
![]() |