![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Waarom gaat zo'n zelfmoordterrorist(en) niet een ebola virus halen(in hun lichaam deponeren) nu en verspreiden in de wereld?Waarom nog ingewikkelde cursussen studeren om een bom te maken dat even plaatselijk schade aanricht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook papa Bontinck werd op de VRT ruim zendtijd gegeven om te komen verklaren hoe dapper zijn zoontje was en hoe ze hem dringend een nieuwe naam en paspoort moeten geven , en liefst nog een villa in het buitenland! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Dimitji is een losgeslagen idioot die op basis van de media hype voor zijn zoontje er probeert garen uit te spinnen. Jeroen is een syriëstrijder, net zoals de andere en moet dezelfde behandeling krijgen vanwege het gerecht. Het is niet omdat zijn vader zorgt voor betere public relations dat er verschil is. Stoppen om hem als 'slachtoffer' te portretteren en hem gewoon als verdachte behandelen, in afwachting van een vonnis. En als zou blijken dat hij er voldoende mededaders heeft bijgelapt dan mag wat mij betreft de rechter daar zeker mee rekening houden en hem strafvermindering of desnoods zelfs kwijtschelding geven. Maar waarom in hemelsnaam zouden we iemand die gewoon om zijn eigen hachje te redden is teruggekomen en dan pas is beginnen zijn vroegere maten te verraden een nieuwe identiteit geven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen worden ze even zwaar gestraft als de mensen die ze er hebben bijgelapt, ze steken ze dan daarna ook nog eens in dezelfde gevangenis. ![]() Lees, Belgie wil geen spijtoptanten, een andere (redelijke) uitleg is er niet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 september 2014 om 17:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde recent nog zo'n linkschdragend geval (leraar dus!) fulmineren tegen "extreem rechts" omdat ze op sommige plaatsen camera's durven hangen. Ik vrees dat hij denkt dat die er hangen om hém te controleren! Wel voor zulke sujetten hoop ik dus écht dat die eens een goei rammeling krijgen op plaatsen waar er vooral géén camera's hangen! Ik zet me nog niet recht als ik die zou horen durven reclameren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat door het verminderen van het VRT-budget tal van indoctrinatie uitzendingen gaan verdwijnen. Maar ook binnen het nieuws moet gekuist worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus niet alleen hier geen subsidies aan vergooien: http://www.standaard.be/cnt/dmf20110408_095 ...maar ook de katholieke zondagse onzin afschaffen.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werken op de feestelijke dagen die op een weekdag vallen, en ophouden met mee te werken aan iets dat faliekant mislukte, en dat een bedreiging ipv verrijking is.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afschaffen. Dat en alle andere uitzendingen van religie, zonder onderscheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, hou ze niet tegen, maar laat ze g�*�*n! Maar laat ze vooral niet terug binnen nadat ze hun "identiteit" gevonden hebben en weten wie ze zijn. Honden die ééns een teef hebben mogen dekken krijgen daar ook nooit meer genoeg van.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze mogen tegelijk het Te Deum afschaffen alsook de gratis reclame voor de Vaticaanse onzin.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou U eventueel deze dagen vrij laten kiezen op andere datums? En wat als de religieuze groepen, talmuders en atheisten inbegrepen, dan toch nog steeds gezamelijk hun 'feestdagen' kiezen. Dan is de invloed op de maatschappij nog steeds van diezelfde orde. Tot zover de verrijking en de multicul... Laatst gewijzigd door zonbron : 28 september 2014 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook mee eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |