Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2014, 00:49   #81
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Niemand houdt u tegen om over de positieve kanten van de immigratie te komen discussiëren.

Nog veel succes met uw zoektocht naar deze positieve kanten.
Edina zal nog heel lang moeten zoeken !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2014, 13:27   #82
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Michel geeft het maar niet op om ook islamofoben aan te schrijven. Edina, ge moet hem dat toch eens gaan vertellen hoor.
Kreeg ik weer volgende persoonlijke brief in mijn mailbox:

Citaat:
GROTE BETOGING MORGEN ZONDAG

Beste XXXXX,

Morgen is het zover. Dan vindt de grote GAIA-betoging plaats die onverdoofd slachten van dieren aanklaagt. We eisen een wet die bepaalt dat alle dieren verplicht verdoofd moeten worden vooraleer ze geslacht worden, zonder uitzondering.

Ik zal geen lang epistel meer schrijven over de achtergrond, het hoe en waarom, maar één ding wil ik wel nog kwijt:

JIJ moet er ABSOLUUT bij zijn XXXX!

De toekomst van tienduizenden dieren hangt ook van jou af. Deze betoging moet gewoon een succes worden, daarvoor rekenen we op jouw aanwezigheid XXXX. Het is een unieke kans om je stem te laten horen aan de Belgische politici.

Als je in je leven ook maar één keer betoogt, dan is dit je kans! Grijp ze met beide handen, neem zo veel mogelijk vrienden en familie mee, en maak het verschil voor de onfortuinlijke dieren die iedere dag weer bij volle bewustzijn de keel overgesneden worden.

Klik hier voor meer info over de betoging.

Maak je aanwezigheid bekend via Facebook en nodig nog zo veel mogelijk vrienden uit of stuur deze e-mail door naar al je e-mailcontacten. Maak van deze betoging het mooiste cadeau voor schapen, runderen en andere dieren.

Hopelijk tot morgen!

Met diervriendelijke groeten,
Ik vrees voor een grote opkomst. Nu de islamofieltjes de hete adem van IS in hun nek voelen zal het hen vast een worst wezen (excusez le mot) of die nu verdoofd dan wel overdoofd op hun bord is geraakt. Zolang HUN hoofd maar op hun lijf blijft staan zeker?

Misschien gaat Michel het nog écht van de islamofoob moeten hebben! Dat overleeft ons Edinake niet. Zij ligt enkel wakker van de klootjes van de biggen (niet van het onverdoofd besnijden van meisjes hoor, dat is iets helemaal anders).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 september 2014 om 13:29.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2014, 14:28   #83
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Hoe naïef kun je zijn? Je zit gewoon in een mailbestand van Gaia hoor en Michel schrijft de mailtjes echt niet zelf, daar heeft hij personeel voor en een programmatje dat je naam automatisch invoert. En nee, islamofobe praat is niet welkom op de betoging, dat maakte het manifest ervan meer dan duidelijk. Maar ik vrees idd ook dat islamofoben massaal aanwezig zullen zijn. Hopelijk zijn ze daar op voorbereid en kunnen ze vermijden dat die boodschap verspreid wordt, want anders zal die betoging net het omgekeerde effect hebben van wat ze willen bereiken... Maar dat zal jou natuurlijk worst wezen, want dat is dan weer niet jouw reden om er te zijn of er reclame voor te maken.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2014, 14:38   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Hoe naïef kun je zijn? Je zit gewoon in een mailbestand van Gaia hoor en Michel schrijft de mailtjes echt niet zelf, daar heeft hij personeel voor en een programmatje dat je naam automatisch invoert.
Hoezo? ge méént het? Michel schrijft dat niet zèlf naar mij?

Citaat:
En nee, islamofobe praat is niet welkom op de betoging, dat maakte het manifest ervan meer dan duidelijk. Maar ik vrees idd ook dat islamofoben massaal aanwezig zullen zijn. Hopelijk zijn ze daar op voorbereid en kunnen ze vermijden dat die boodschap verspreid wordt, want anders zal die betoging net het omgekeerde effect hebben van wat ze willen bereiken... Maar dat zal jou natuurlijk worst wezen, want dat is dan weer niet jouw reden om er te zijn of er reclame voor te maken.
nu ik weet dat Michel niet zelf naar mij schreef ga ik natuurlijk niet.
Het zal hem leren mij te tutoyeren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 27 september 2014, 14:40   #85
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Sinds de fratsen van IS (IS) & C° hoor je dat 'islamofoob' nepwoord nog nauwelijks tot niet, enkel de die hards zoals bleitsmoel Anciaux hanteren 't nog (alhoewel...zelfs hij houdt op dit moment z'n bleitsmoel)

Hilarisch in deze tijden om die belachelijke term nog steeds in de mond te nemen.

Ik hoop dat er massale belangstelling is voor deze betoging.
Ik kan er helaas niet bij zijn, beetje te ver.

Getekend; notoire dierenrechtenactiviste èn islamofobe in welke betekenis van 't woord dan ook.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2014, 15:23   #86
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Even uppen :

http://www.gaia.be/betoging-tegen-on...ueel-slachten/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2014, 16:10   #87
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ge moogt er alleen niet naartoe gaan als je islamofoob bent want dan moet je gaan protesteren tegen onverdoofd besnijden.... heu castreren van biggen volgens Edina.

Oud 27 september 2014, 22:17   #88
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik kan er helaas niet bij zijn en ik voel mij echt mottig dat ik er niet zal bij zijn.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2014, 22:38   #89
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hoezo? ge méént het? Michel schrijft dat niet zèlf naar mij?

nu ik weet dat Michel niet zelf naar mij schreef ga ik natuurlijk niet.
Het zal hem leren mij te tutoyeren.
Ik weet dat je je graag dom voordoet, maar je kan niet van 2 walletjes eten. Het manifest van de betoging is duidelijk. Ze moeten je islamofoob gelul niet hebben. Natuurlijk mag je er gerust bij zijn, maar ik kan begrijpen dat het feit dat je gedachtegoed niet welkom is, de pret een beetje bederft.

Misschien dat manifest toch ook nog maar eens herhalen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gaia
Als dierenrechtenorganisatie baseert GAIA zijn campagnes op de bevindingen van diergeneeskundig en wetenschappelijk onderzoek. Bij het onverdoofd slachten, lijden de slachtdieren ontegensprekelijk meer dan wanneer ze wel verdoofd worden. Daarom wordt deze vorm van slachten veroordeeld door de Federation of Veterinarians of Europe (FVE), de European Food Safety Authority (EFSA) en in België door de Union Professionnelle Vétérinaire (UPV), de Société générale des Etudiants en Médecine Vétérinaire (SGEMV) en door de federale Raad voor Dierenwelzijn die de bevoegde minister adviseert. Al deze instanties stellen het lijden van dieren die bij volle bewustzijn geslacht worden aan de kaak.

Ter gelegenheid van zijn campagne voor verplichte verdoving, wensen wij eraan te herinneren dat GAIA een organisatie is die pleit voor een meer respect voor alle wezens met gevoel, zonder onderscheid van ras, religie, huidskleur, sociale afkomst, geslacht of soort. Geïnspireerd door de strijd die Gandhi en Martin Luther King voerden, willen we een uitbreiding bekomen van het respect – onafhankelijk van de soort – voor ieder levend wezen dat in staat is om pijn te voelen en te lijden. Het zou dus onjuist zijn ons te verdenken van discriminerende vooringenomenheid binnen de menselijke soort zelf. Wij willen dan ook graag alle deelnemers aan de acties en betogingen die op stapel staan alsook mensen die commentaar leveren op onze acties en manifestaties bedanken om niet af te wijken naar discriminerende beschouwingen, noch uit de lucht gegrepen vergelijkingen te maken en de focus te houden op de kwestie van het dierenleed en het lot van de dieren, wat de kern van onze actie is.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2014, 09:21   #90
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik weet dat je je graag dom voordoet, maar je kan niet van 2 walletjes eten. Het manifest van de betoging is duidelijk. Ze moeten je islamofoob gelul niet hebben. Natuurlijk mag je er gerust bij zijn, maar ik kan begrijpen dat het feit dat je gedachtegoed niet welkom is, de pret een beetje bederft.

Misschien dat manifest toch ook nog maar eens herhalen:

U verdraait natuurlijk weer alles: de mensen worden juist islamofoob genoemd omdat zij tegen het ritueel slachten zijn. Een schande eigenlijk dat men die brave moslims het plezier ontneemt om een schaapje een kwartier te laten spartelen en doodbloeden.

Straks mogen wij de onthoofdingen ook niet meer afkeuren, omdat het een islamitische aangelegenheid is. Wanneer vertrekt u naar het wonderbaarlijke kalifaat?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 september 2014 om 09:28.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2014, 09:49   #91
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U verdraait natuurlijk weer alles: de mensen worden juist islamofoob genoemd omdat zij tegen het ritueel slachten zijn. Een schande eigenlijk dat men die brave moslims het plezier ontneemt om een schaapje een kwartier te laten spartelen en doodbloeden.

Straks mogen wij de onthoofdingen ook niet meer afkeuren, omdat het een islamitische aangelegenheid is. Wanneer vertrekt u naar het wonderbaarlijke kalifaat?
Inderdaad het begrip “islamofoob” is dan ook compleet betekenisloos en dient enkel maar om aan te zetten tot haat.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2014, 09:56   #92
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Inderdaad het begrip “islamofoob” is dan ook compleet betekenisloos en dient enkel maar om aan te zetten tot haat.
Het leukste vind ik bleitsmoel anciaux die islamofobie strafrechterlijk wou laten vervolgen. Als men weet dat een "fobie" een onterechte angst is voor iets, dan wil Bertje mensen die schrik hebben laten vervolgen.... niet moeilijk dat er niks meer van gehoord is.

Oud 29 september 2014, 09:36   #93
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Onverhoopt veel volk !!

Citaat:
Oud 29 september 2014, 10:07   #94
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het leukste vind ik bleitsmoel anciaux die islamofobie strafrechterlijk wou laten vervolgen. Als men weet dat een "fobie" een onterechte angst is voor iets, dan wil Bertje mensen die schrik hebben laten vervolgen.... niet moeilijk dat er niks meer van gehoord is.
Enerzijds hilarisch maar anderzijds beangstigend dat in onze politiek figuren rondlopen met dergelijke totalitaire ideeën
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2014, 10:08   #95
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

de messen zijn geslepen om op dierendag de bloedlustcultuur te plezieren.
Oud 2 oktober 2014, 13:27   #96
Schimmelpenninck
Banneling

Standaard

Op het offerfeest gaat het er doorgaans veel diervriendelijker aan toe dan in 'onze' slachthuizen, varkenskwekerijen, legbatterijen, foi gras fabrieken...

Om nog maar te zwijgen van een lekker levend kreeftje op de BBQ waar we even eerst de poten nog eens uitdraaien!

Gewoon weer Islamofoob gelul.....

Maar in de Joodse rituelen zien onze rechtse Jodengatlikkertjes van hierboven geen graten... Laf volkje!

Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 2 oktober 2014 om 13:28.
Schimmelpenninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2014, 13:49   #97
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Op het offerfeest gaat het er doorgaans veel diervriendelijker aan toe dan in 'onze' slachthuizen, varkenskwekerijen, legbatterijen, foi gras fabrieken...

Om nog maar te zwijgen van een lekker levend kreeftje op de BBQ waar we even eerst de poten nog eens uitdraaien!

Gewoon weer Islamofoob gelul.....

Maar in de Joodse rituelen zien onze rechtse Jodengatlikkertjes van hierboven geen graten... Laf volkje!
Ja, de diervriendelijkheid spat zo van deze foto af. In de meeste gevallen zijn het zelfs geen professionele slachters :
Bijgevoegde afbeelding(e)

Citaat:
Oud 2 oktober 2014, 13:55   #98
Schimmelpenninck
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, de diervriendelijkheid spat zo van deze foto af. In de meeste gevallen zijn het zelfs geen professionele slachters :
Kan U mij even uitleggen waarom bovenstaand tafereeltje erger is dan dit:
http://www.knack.be/nieuws/ondertuss...al-140585.html

'Piet Huysentruyt choqueerde de kandidaten van 'Komen Eten', en gans Vlaanderen, door de poten van een levende kreeft één voor één uit te trekken en het levende beestje daarna op de grill te gooien. 'Dit is de gruwelijkste pijn die je een kreeft kan aandoen', reageert GAIA.'

Moest U nu eens de zelfde aandacht hieraan besteden dan aan het offerfeest dan zou ik nog kunnen aannemen dat U het doet voor het dierenwelzijn....

Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 2 oktober 2014 om 13:56.
Oud 2 oktober 2014, 14:03   #99
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Kan U mij even uitleggen waarom bovenstaand tafereeltje erger is dan dit:
http://www.knack.be/nieuws/ondertuss...al-140585.html

'Piet Huysentruyt choqueerde de kandidaten van 'Komen Eten', en gans Vlaanderen, door de poten van een levende kreeft één voor één uit te trekken en het levende beestje daarna op de grill te gooien. 'Dit is de gruwelijkste pijn die je een kreeft kan aandoen', reageert GAIA.'

Moest U nu eens de zelfde aandacht hieraan besteden dan aan het offerfeest dan zou ik nog kunnen aannemen dat U het doet voor het dierenwelzijn....
Dus GAIA reageert, zoals GAIA reageert tegen het onverdoofd rituele slachten.

Citaat:
Oud 2 oktober 2014, 14:05   #100
Schimmelpenninck
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus GAIA reageert, zoals GAIA reageert tegen het onverdoofd rituele slachten.
GAIA doet het inderdaad voor het welzijn van de beestjes...

Maar de rechtse rukkertjes en Islamofoben hier doen het enkel en alleen om af te kunnen geven op Moslims terwijl het dierenleed hen Siberisch koud laat...

Stelletje hypocrieten....
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be