![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat je deze zin ook niet in de rechtbank wilt gebruiken?
Mocht het nu een brood of een andere basisbehoefte zijn, ok. Maar botjes? Dat heeft niks met armoede te maken, dat is drang naar luxe. In de kringloopwinkel vind je deftig schoeisel voor 5 euro. Ik hoop dat je streng bent voor jezelf en toegeeft dat botjes stelen niks met wanhoop of armoede te maken heeft. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daarbij, ik zit zodanig krap - we zijn bijna het einde van de maand remember, dat ik zelfs niet eens 5€ meer heb voor de kringloop of ik moet inderdaad brood gaan stelen in de supermarkt!!! maar voor iemand die werkt - al was het maar voor 1200€ in de maand, klinkt dat surrealistisch, dat snap ik ook wel |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ik zal zeggen waarom ik die botjes wou -> om oa. goed voor de dag te komen tijdens het solliciteren tiens!! maar ja, ik zal wel op mijn oude schoenen gaan postuleren nu, voor kuisvrouw speelt dat toch geen rol en ik zou ze toch maar nutteloos verslijten! en naar de kapper gaan zal ik ook maar uitstellen tot sint-juttemis, en straks mijn internet stopzetten want das ook allemaal LUXE!
|
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zielig geval als dit allemaal waar is. Zo ga je er niet geraken.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je echt botjes of deftig schoeisel nodig hebt ben ik zeker dat we op dit forum altijd een oplossing kunnen vinden. Ik zal alvast het goede voorbeeld geven: Mijn zus heeft talloze botjes liggen die nog als nieuw zijn en die ze niet meer aandoet. Als je toevallig maat 38-40 zou hebben zal ze je met plezier een paar cadeau geven. Voor elk probleem bestaat er een oplossing, stelen brengt enkel meer problemen. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan daar ook een jurist aanvragen die je dan bijstaat zonder dat het jou 1 cent kost. Je kan het feit dat je nu gesnapt bent voor winkeldiefstal dus in je voordeel draaien. Je moet enkel de juiste wegen bewandelen, want door dit feit gaan er immers deuren open die voor andere gesloten blijven. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() hopelijk koos je een paar dat een beetje combineert met zo'n enkelband.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Verkracht worden in een vrouwengevangenis?
Waar is die gevangenis? |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thx voor de tips mensen, ik ga er alleszins aan denken, mijn grootste bekommernis is mij uit die nest zien te werken en een job zien te vinden zodat ik eindelijk rust heb! (ik heb geen oog dichtgedaan deze nacht en mijn kas goed zitten opvreten!) ...
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie gaat u aannemen met zo'n strafblad... ![]() Moest het nu nog fraude of moord zijn hebde nog een kans, maar ne laarzendief zien werkgevers niet graag komen... ![]()
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Maar meiske, vergeet die pro lul, Denkt ge nu echt dat die uw straf lichter ga maken ?
Gelukkig, en dank zij de vele honderden diefstallen per dag word ge misschien nog vrijgesproken. Ge ga gewoon wat jankend en blootsvoets naar die politierechter en die beziet uw dossier dat leeg is (is het leeg bem ?), en die zegt gewoon dat het goed is voor ene keer. Met nen prodeo denkt hij misschien dat ge van de maatschappij nog wilt profiteren met die bijna-gratis prodeo |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik las eens ergens dat ze dat niet kunnen zien wat je gedaan hebt, dus kunnen die van mij inderdaad denken dat ik een moord ofzo zou gepleegd hebben, ik mag er niet aan denken!!
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neem die pro deo alvast aan, in tegenstelling tot wat sommigen hier zeggen; "He who is his own lawyer, has a fool for a client"; wees zelf vragende partij voor een werkstraf (toont werkwilligheid) en verwijs naar je moeilijke sociale situatie. Over een effectieve celstraf zou je je in principe geen zorgen moeten maken als dit je eerste vergrijp is.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |