Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 21 oktober 2014, 01:26   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Nu verzin je toch een verhaaltje he? Een dievegge, jij?????? Dat geloof ik niet!
ik verzin niks hoor, 't is wel degelijk zo
bembem is offline  
Oud 21 oktober 2014, 01:28   #22
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ik verzin niks hoor, 't is wel degelijk zo
Was het een domme impuls of met voorbedachte rade?
Lance is offline  
Oud 21 oktober 2014, 01:29   #23
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Was het een domme impuls of met voorbedachte rade?
armoede drijft een mens soms ver
bembem is offline  
Oud 21 oktober 2014, 01:44   #24
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
armoede drijft een mens soms ver
Ik hoop dat je deze zin ook niet in de rechtbank wilt gebruiken?

Mocht het nu een brood of een andere basisbehoefte zijn, ok. Maar botjes? Dat heeft niks met armoede te maken, dat is drang naar luxe. In de kringloopwinkel vind je deftig schoeisel voor 5 euro.

Ik hoop dat je streng bent voor jezelf en toegeeft dat botjes stelen niks met wanhoop of armoede te maken heeft.
Lance is offline  
Oud 21 oktober 2014, 01:54   #25
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat je deze zin ook niet in de rechtbank wilt gebruiken?

Mocht het nu een brood of een andere basisbehoefte zijn, ok. Maar botjes? Dat heeft niks met armoede te maken, dat is drang naar luxe. In de kringloopwinkel vind je deftig schoeisel voor 5 euro.

Ik hoop dat je streng bent voor jezelf en toegeeft dat botjes stelen niks met wanhoop of armoede te maken heeft.
luxe? het waren geen Gucci botjes hé!!!

daarbij, ik zit zodanig krap - we zijn bijna het einde van de maand remember, dat ik zelfs niet eens 5€ meer heb voor de kringloop of ik moet inderdaad brood gaan stelen in de supermarkt!!! maar voor iemand die werkt - al was het maar voor 1200€ in de maand, klinkt dat surrealistisch, dat snap ik ook wel
bembem is offline  
Oud 21 oktober 2014, 02:00   #26
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

en ik zal zeggen waarom ik die botjes wou -> om oa. goed voor de dag te komen tijdens het solliciteren tiens!! maar ja, ik zal wel op mijn oude schoenen gaan postuleren nu, voor kuisvrouw speelt dat toch geen rol en ik zou ze toch maar nutteloos verslijten! en naar de kapper gaan zal ik ook maar uitstellen tot sint-juttemis, en straks mijn internet stopzetten want das ook allemaal LUXE!
bembem is offline  
Oud 21 oktober 2014, 02:03   #27
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Zielig geval als dit allemaal waar is. Zo ga je er niet geraken.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 21 oktober 2014, 02:40   #28
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
en ik zal zeggen waarom ik die botjes wou -> om oa. goed voor de dag te komen tijdens het solliciteren tiens!! maar ja, ik zal wel op mijn oude schoenen gaan postuleren nu, voor kuisvrouw speelt dat toch geen rol en ik zou ze toch maar nutteloos verslijten! en naar de kapper gaan zal ik ook maar uitstellen tot sint-juttemis, en straks mijn internet stopzetten want das ook allemaal LUXE!
Als je effectief geen 5 euro meer hebt voor deze maand dan is het inderdaad geen luxe.

En als je echt botjes of deftig schoeisel nodig hebt ben ik zeker dat we op dit forum altijd een oplossing kunnen vinden.
Ik zal alvast het goede voorbeeld geven: Mijn zus heeft talloze botjes liggen die nog als nieuw zijn en die ze niet meer aandoet. Als je toevallig maat 38-40 zou hebben zal ze je met plezier een paar cadeau geven. Voor elk probleem bestaat er een oplossing, stelen brengt enkel meer problemen.
Lance is offline  
Oud 21 oktober 2014, 03:01   #29
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet die dingen niet stelen, je kan ze gratis bekomen op het OCMW.
Je kan daar ook een jurist aanvragen die je dan bijstaat zonder dat het jou 1 cent kost.

Je kan het feit dat je nu gesnapt bent voor winkeldiefstal dus in je voordeel draaien.
Je moet enkel de juiste wegen bewandelen, want door dit feit gaan er immers deuren open die voor andere gesloten blijven.
Jantje is offline  
Oud 21 oktober 2014, 05:53   #30
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
beste forummers, ik post dit niet in maatschappij & samenleving of ik krijg ludy en zijn bondgenootjes over me heen dat ik aan aandachthoererij doe ...

vandaag ben ik gepakt voor het stelen (yep ik weet het niet mooi) van een paar botjes in de __________beep!

het alarm ging af en ik werd als een echte misdadigster in een politiecombo afgevoerd naar het plaatselijke politiebureau en binnenkort moet ik op verhoor ...

en last but not least: ik riskeer 1 jaar cel! zo staat op mijn uitnodiging voor later verhoor die ik meekreeg nadat ze me uiteindelijk lieten gaan (m'n vingerafdrukken werden genomen, en ik moest van die wanted foto's laten maken, echt niet normaal voor een paar laarsjes van nog geen 70 euro!)

yep, ik ben echt dom! en een mafkees met héééééél vééééééél ongeluk, want in het Kruidvat hoor ik het voortdurend beepen en rinkelen i.e. het alarm, maar die laten ze wel lopen, en ik die geen geld heb voor schoenen word meedogenloos gepakt en erop afgerekend!

sarcastische noot: mijn problemen van huisvesting, werk zoeken enz. lossen zich eigenlijk op, namelijk gratis kost & inwoon binnenkort in den bak! en verlost van de rva! wat wil een mens nog meer! oléééééééééééé!
Gij wilt echt niet deugen hé ....en van werken moet ge ook niet weten ; normale mensen werken voor hun levensonderhoud,
de vuile muilekoek is offline  
Oud 21 oktober 2014, 05:53   #31
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nu ben ik pas echt depri! wat gaat er van mij worden?! straks word ik nog verkracht daar in de bak!
Het waren toch van die fuck-me-botjes ?

Pandareus is offline  
Oud 21 oktober 2014, 07:19   #32
Anna List
Banneling

Standaard

hopelijk koos je een paar dat een beetje combineert met zo'n enkelband.
Anna List is offline  
Oud 21 oktober 2014, 08:33   #33
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
sarcastische noot: mijn problemen van huisvesting, werk zoeken enz. lossen zich eigenlijk op, namelijk gratis kost & inwoon binnenkort in den bak! en verlost van de rva! wat wil een mens nog meer! oléééééééééééé!
Laat de overheid maar stoken deze winter, Bembem zit er dan warmpjes bij
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 21 oktober 2014, 08:35   #34
giserke
Banneling

Standaard

Verkracht worden in een vrouwengevangenis?

Waar is die gevangenis?
giserke is offline  
Oud 21 oktober 2014, 09:40   #35
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

thx voor de tips mensen, ik ga er alleszins aan denken, mijn grootste bekommernis is mij uit die nest zien te werken en een job zien te vinden zodat ik eindelijk rust heb! (ik heb geen oog dichtgedaan deze nacht en mijn kas goed zitten opvreten!) ...
bembem is offline  
Oud 21 oktober 2014, 09:44   #36
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
thx voor de tips mensen, ik ga er alleszins aan denken, mijn grootste bekommernis is mij uit die nest zien te werken en een job zien te vinden zodat ik eindelijk rust heb! (ik heb geen oog dichtgedaan deze nacht en mijn kas goed zitten opvreten!) ...
Oei oei oei...
Wie gaat u aannemen met zo'n strafblad...

Moest het nu nog fraude of moord zijn hebde nog een kans, maar ne laarzendief zien werkgevers niet graag komen...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 21 oktober 2014, 09:47   #37
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
bof, ik ga toch liever wat ingedekt naar dat verhoor
Maar meiske, vergeet die pro lul, Denkt ge nu echt dat die uw straf lichter ga maken ?

Gelukkig, en dank zij de vele honderden diefstallen per dag word ge misschien nog vrijgesproken.

Ge ga gewoon wat jankend en blootsvoets naar die politierechter en die beziet uw dossier dat leeg is (is het leeg bem ?), en die zegt gewoon dat het goed is voor ene keer. Met nen prodeo denkt hij misschien dat ge van de maatschappij nog wilt profiteren met die bijna-gratis prodeo
DeProf_eet is offline  
Oud 21 oktober 2014, 09:53   #38
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Oei oei oei...
Wie gaat u aannemen met zo'n strafblad...

Moest het nu nog fraude of moord zijn hebde nog een kans, maar ne laarzendief zien werkgevers niet graag komen...
ik las eens ergens dat ze dat niet kunnen zien wat je gedaan hebt, dus kunnen die van mij inderdaad denken dat ik een moord ofzo zou gepleegd hebben, ik mag er niet aan denken!!
bembem is offline  
Oud 21 oktober 2014, 09:57   #39
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Maar meiske, vergeet die pro lul, Denkt ge nu echt dat die uw straf lichter ga maken ?

Gelukkig, en dank zij de vele honderden diefstallen per dag word ge misschien nog vrijgesproken.

Ge ga gewoon wat jankend en blootsvoets naar die politierechter en die beziet uw dossier dat leeg is (is het leeg bem ?), en die zegt gewoon dat het goed is voor ene keer. Met nen prodeo denkt hij misschien dat ge van de maatschappij nog wilt profiteren met die bijna-gratis prodeo
het is leeg hoor mijn strafblad, maar op dat papier dat ik meekreeg staat dat ik 1 jaar cel riskeer en dat wil ik echt vermijden!!!!
bembem is offline  
Oud 21 oktober 2014, 10:07   #40
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt natuurlijk wel een bom gelegd onder uw kansen op de arbeidsmarkt. Ga maar eens uitleggen bij een sollicitatie voor poetsvrouw of winkelbediende dat je een veroordeling hebt opgelopen voor diefstal.

Neem die pro deo alvast aan, in tegenstelling tot wat sommigen hier zeggen; "He who is his own lawyer, has a fool for a client"; wees zelf vragende partij voor een werkstraf (toont werkwilligheid) en verwijs naar je moeilijke sociale situatie. Over een effectieve celstraf zou je je in principe geen zorgen moeten maken als dit je eerste vergrijp is.
Zeus is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be